denisesilver schreef:Hoefsmeden die echt dik te laat komen of steeds afzeggen begin ik niet meer aan. Een beetje respect naar mij en mijn tijd vind ik wel zo fatsoenlijk.
Polarize, gevondoleerd.
Ik ben best heel geduldig en begripvol, maar ik heb een keer een paar uur gewacht, kon hem niet te pakken krijgen. Belde hij later, hij was het vergeten. Nou, kan gebeuren. Ik was niet helemaal amused, want paard had een hoefzweer.
Bij deze tweede poging is hij weer niet op komen dagen. Ook niks meer van hem gehoord erna. Ik had ook maar een andere gebeld uiteindelijk.
Nooooooit meer wat van hem gehoord.
Ik weet nog steeds niet hoe dit nou zo kon lopen. Hij is ongeveer 9 jaar mijn vaste hoefsmid geweest, altijd zo dikke prima. Ik heb het gevoel dat ik iets verkeerd heb gedaan, maar ik zou echt niet weten wat. Ik vermoed vreemde roddels in het circuit ofzo. Echt geen idee. Vond het vooral rot dat hij mijn paard er onder liet lijden. Ik bedoel, als je niet meer wil komen prima, maar zeg het dan gewoon even, kan ik iemand anders regelen.
Er was ook niks met hem aan de hand, heb hem later nog gespot op een wedstrijd. Durfde hem toen alleen weer niet aan te spreken