Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

en ik geen kans wil dat bij het breken er poep mee komt. Verder breek ik ze eigenlijk alleen apart als ze al even liggen en er kans is dat ze niet helemaal goed meer zijn, anders meestal er gewoon direct bij. En als er dan een (vies) stukje schil in het eten komt, dan overleven we dat ook wel.
Nyaleti schreef:Wat is een leuk housewarming cadeau? Vriendin heeft in December al een tegoedbon gehad voor haar verjaardag dus ik vind het een beetje stom om weer een tegoedbon geven.
Ze hebben alleen een totaal andere smaak dan ik dus ik durf niet zo goed iets kleins voor de inrichting te kopen
Ze hebben katten dus ik dacht misschien iets leuks daarvoor maar ben er nog niet over uit.
_Karlijn schreef:Ik vraag me nu af:
1: wat een bloedei is
2: waarom mensen hun eieren wassen en in aparte bakjes breken![]()
Echt nog nooit eerder gehoord.

Nyaleti schreef:Wat is een leuk housewarming cadeau? Vriendin heeft in December al een tegoedbon gehad voor haar verjaardag dus ik vind het een beetje stom om weer een tegoedbon geven.
Ze hebben alleen een totaal andere smaak dan ik dus ik durf niet zo goed iets kleins voor de inrichting te kopen
Ze hebben katten dus ik dacht misschien iets leuks daarvoor maar ben er nog niet over uit.