Nog bedankt voor alle steun.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xPabloBokt schreef:Weer niks opgeschoten met mijn presentatie voor mijn afstudeerzitting. Mijn hoofd blijft maar volledig in de error schieten, ik ben het zo zat.
Telpeva schreef:xPabloBokt schreef:Weer niks opgeschoten met mijn presentatie voor mijn afstudeerzitting. Mijn hoofd blijft maar volledig in de error schieten, ik ben het zo zat.
Ik denk dat ik n.a.v. het lezen van jouw toffe cijfers meer vertrouwen er in heb als jij zelfjij kan dit, dat heb je met de andere toetsen al bewezen dat je er ook gewoon goed in bent, zet hem op!
Telpeva schreef:xPabloBokt schreef:Weer niks opgeschoten met mijn presentatie voor mijn afstudeerzitting. Mijn hoofd blijft maar volledig in de error schieten, ik ben het zo zat.
Ik denk dat ik n.a.v. het lezen van jouw toffe cijfers meer vertrouwen er in heb als jij zelfjij kan dit, dat heb je met de andere toetsen al bewezen dat je er ook gewoon goed in bent, zet hem op!
Marcella schreef:Helaas was het geen abces maar een agressief kanker gezwel. Deze is nu zo goed mogelijk verwijderd en hopelijk duurt het heel lang voor die terug gaat komen.![]()
Nog bedankt voor alle steun.
Roosch schreef:rien10 schreef:Sex hebben. Men zegt dat het help.
(Nee, helpt niks)
Was dat niet vóór de dracht van essentieel belang?
luuntje schreef:Nicole sterkte. Hopelijk is je baby er snel.
Marcella sterkte met je kat. Wat ga je nu doen met haar, medicatie?
Zo jammer dat je op MP of Vinted geen ander lijf kan kopen.