Ondanks nul komma nul energie, toch huwelijkscontract ondertekend bij de notaris en testamenten ingeleverd, daarna langsgeweest bij uiterste onvriendelijke juwelier die me niet kon helpen, verfspullen gehaald bij de van cranenbroek en daarna even plat gegaan. Vanmiddag hooibaaltjes opgehaald, gelost, toen de pallethouten plantenbakken geverfd voor de bruiloft, en uiteindelijk nog ons trouwbankje in elkaar gezet. Mijn man wilde perse de zelfgemaakt steigerhouten kapstok af hebben dus die nog afgemaakt. Ziet er echt goed uit. Dus ondanks ik echt kapot ben, toch nog productief geweest.
Mijn vrije dagen zijn geregeld voor een paar dagen Engeland - op bezoek bij vrienden die tzt een baby hebben, en 2 dagen Legoland
Marcella
Geplaatst: 12-09-24 15:31
Mijn knieën die zich even gedragen hebben en dus schaduwdoek weg heb kunnen halen voor het raam zonder mijn nek te breken.
Met droog en zonnig weer dus ook gelijk droog kunnen opruimen.
Berdien
Geplaatst: 12-09-24 15:36
Telpeva schreef:
20 september komt het nieuwe album van Nightwish uit, bijna bijna
Jaaaaaaaa Ik tel de dagen af! Zó veel zin in!
Wij hebben vandaag een huis bezichtigd en ik heb er helemaal de kriebels en de zenuwen van. Straks nog even op de fiets langs, en dan elkaar diep in de ogen kijken of we de sprong gaan wagen.
Snel maar fijn ritje gedaan met halve stal en de paardjes. Zat wel zonder zadel en zonder bit en paard wilde Langs geen kanten aangaloperen voor de rest ging het super goed (ik ga normaal nooit bitloos buiten)
Ik heb mijn moeder verrast met tickets voor Imagine Dragons volgend jaar, ze wou ze zo graag nog een keertje zien, en ook nog een keer naar een concert in de Arena, dus even een leuk cadeau!
Hutcherson
Geplaatst: 12-09-24 23:20
Ik was gister echt het spoor bijster hoe in vredesnaam die enorme to do list voor onze trouwdag af zou komen met een achterstand van drie weken... Ik kwam vandaag thuis met wat boodschappen na mn werk... Het gras in de voortuin was gemaaid... Alle klusspullen op de begane grond allemaal opgeruimd, hondenbrokkenton opgeruimd, gestofzuigd, gedweild, de zelfgemaakte steigerhouten kapstok helemaal af en alles keurig opgeruimd en schoongemaakt. Ik kreeg helemaal een opleving. Twee grote klussen van de lijst. Morgen ga ik naar de kapper voor mn keratine behandeling. Ben heel benieuwd. En daarna zwembad opruimen en de bloembakken in orde maken. Wellicht even wat hoeven bekappen. Zaterdag komt mijn moeder helpen met wat sjouwklussen, trailer leegmaken en schoonmaken, backdrops in elkaar zetten, hortensias knippen en zilver spuiten en in de vazen zetten voor de bruiloft. Maamdag heb ik vrij gemaakt, al mn afspraken afgezet want was echt teveel. Maar mijn aanstaande kan dus weer redelijk goed lopen nu zn drain eruit is. Nu laatste stukje herstel! Disneyland here we come.
Edit: hahaha zo leuk. Zit net even onze boeking voor Europapark eind dit jaar te bekijken. Denk ik zal ns kijken wat het doet qua prijs als we n dagje eerder gaan (tis 6 uur rijden)... Wat denk je.... €13 kreeg ik terug... Voor precies dezelfde boeking plus een dag eerder. Zelfde kamer, zelfde uitcheck datum, alles hetzelfde hahaha. Ik heb even een dagje bij geboekt.
M'n dochter heeft een huisje. En dit is echt een snoepje van een appartementje. Helemaal blij is ze. Ik ook voor haar. Maar nr. 2 de deur uit is gewoon weer een andere fase in het leven. Dat zal wennen zijn. Gelukkig delen we onze hobby.
Jessix
Geplaatst: 13-09-24 10:59
Ik werd vanmorgen blij van mijn volle schuur met daarin nieuwe oogst hooi en stro. Het ruikt zo lekker!! De voertonnen die weer goed gevuld zijn door de leverancier die gisteren geweest was. De nieuwe voeremmers die ik had gekocht voor de paardjes, in vrolijke kleurtjes. Het herfstzonnetje wat door de bomen scheen terwijl ik door het bos naar stal liep. De tevreden paardjes die ik daar aan trof met het stro nog in de manen en de kreukels nog in de vacht.
Ik maakte vanmorgen per ongeluk een kort gedichtje, wat ik in de vriendengroep stuurde. En net zei een van de vriendinnetjes dat ze er blij van was geworden. Dus nu ben ik daar weer blij om, dat iemand er vrolijk van is geworden
Jessix
Geplaatst: 13-09-24 11:44
rien10 schreef:
Oh, dat is zo heerlijk Jessix. Echt top, genieten!
Ja soms zijn het gewoon die kleine dingen...
rien10
Geplaatst: 13-09-24 11:48
Toen ik op stal werkte, had mijn collega altijd de radio aan. Samen eerst binnen opstrooien, daarna buiten. Nou, liever niet samen met de radio aan. Ik ging altijd in mijn eentje naar buiten. (meer boxen). Zonder radio, zonder collega, volgeltjes fluiten, vers stro, vers hooi. En als je dan klaar bent hoor je alleen vogeltjes en geritsel van paarden in het vese stro. Heerlijk. Tegenwoordig gaat het met een opstrooi machine. Beter voor je rug en voor het eelt op je handen, maar wat een herrie en stof!
Ik weet hoe het voelt, tevreden paarden, tevreden verzorger. Zonnetje, vogels, geritsel. Heerlijk