8Eveline schreef:De file loopt al op en vanmiddag wordt het faaaantasisch weer
Ik had vrijdag bijna alleen maar langzaamrijdend verkeer. Niet grappig
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Merlen schreef:In wat voor een soap ben ik toch inbeland. Zoiets geloof je niet.
X heeft blijkbaar zijn adres laten wijzigen!!
2 maal raden waar naar toe!!
Op mijn adres!!
black_kelpie schreef:Britta31 schreef:Dan heb je een grote rolkoffer nodig.
Gaat niet nodig zijn want het wordt nog mooier...
Ze zijn er van overtuigd dat mijn hond me enorm kan helpen met het herstel, ze mag vanaf nu 3x per week hier op de afdeling komen. Kan het bijna niet geloven
xPabloBokt schreef:Marcella schreef:Nope dat niet zo snel.![]()
En kat 3 aan het overgeven.
Weet niet waar je woont maar ik las net bij het dierenasiel in onze stad dat er in Brabant en grensgebied NL - België parvovirus is aangetroffen bij katten.
Nyaleti schreef:xPabloBokt schreef:
Weet niet waar je woont maar ik las net bij het dierenasiel in onze stad dat er in Brabant en grensgebied NL - België parvovirus is aangetroffen bij katten.
Heb jij een linkje van dat artikel? Of was het een kort maar krachtig stuk van de AD ofzo(ik ben sowieso benieuwd welke stad je bedoeld want je omschrijft het alsof het heel dichtbij mij is..)
Parvo wordt helaas echt nog wel vaker gezien (toch voornamelijk bij pups) maar dat er nu een reden voor is om een artikel over te schrijven, baart me wat zorgen ..
Sintara schreef:Een collega is de hele ochtend al steken onder water aan het geven, maar ik mag niet slaan van mijn moeder![]()
Ik doe altijd maar net alsof we het goed kunnen vinden samen maar pfff het is zo vermoeiend..
deksel schreef:Sintara schreef:Een collega is de hele ochtend al steken onder water aan het geven, maar ik mag niet slaan van mijn moeder![]()
Ik doe altijd maar net alsof we het goed kunnen vinden samen maar pfff het is zo vermoeiend..
Slaan is misschien niet de beste optie maar van kinderachtig gedrag mag je gewoon wat zeggen!