Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 02:29

Over minder dan een maand is het 10 jaar dat mijn zus is overleden en ik zit er nu al over te huilen.
Wat mis ik haar erg nu ;(

Schuur_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 08:10

Bedankt iedereen voor de steun. Het doet me meer deugd dan ik dacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 08:56

Dochter is ziek geweest eind september en begin november. Ze was ziek 8, 9, 10, 11 en 12 december en is sinds gisteren weer ziek. Arm kind :(

Het zijn de laatste 3 dagen voor de kerstvakantie en vrijdag doen ze een pakjeskring. Hopelijk kan ze er bij zijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 10:11

Dat ik er achter kwam hechtingen te hebben op plekken waar al jaren geen kiezen meer zitten.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 10:12

Extra vroeg opgestaan zodat ik voor t werk kon rijden, want smorgens zou het droog zijn.

En ja, raad eens, het regent -O- :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 10:18

Moestuin schreef:
Dochter is ziek geweest eind september en begin november. Ze was ziek 8, 9, 10, 11 en 12 december en is sinds gisteren weer ziek. Arm kind :(

Het zijn de laatste 3 dagen voor de kerstvakantie en vrijdag doen ze een pakjeskring. Hopelijk kan ze er bij zijn.

M’n zoontje al vanaf 4 dec
Vorige week een paar dagen opgeknapt zondag en maandag ook weer ziek…
Duurt lang

Beterschap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 10:21

Jij ook Alja. Wij zijn zelf ook ziek en het blijft ook bij ons weken hangen. Laat staan dan bij zo een kind :(

Ik hoop dat jou zoontje ook snel opknapt!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 10:28

Appeltje_1 schreef:
Over minder dan een maand is het 10 jaar dat mijn zus is overleden en ik zit er nu al over te huilen.

:knuffel:

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 10:34

Het eindje van het jaar dus onze jaarlijkse inventaris. Collega die dit zou overnemen heeft in de zomer ontslag genomen dus ik mag dit leuke fenomeen weer voorbereiden in proberen in het systeem te krijgen... Ik werk normaal niet op woensdag maar gezien de telling vandaag begint, toch maar naar kantoor... Om tot de vaststelling te komen dat:
- er nog 10 vrachtwagens geladen moeten worden
- er gisteren geen goederen ingeboekt zijn
en ik maw nu niets te doen heb tot ze in het magazijn klaar zijn...
Oh jawel ik moet nog aan het project werken dat klaar moet zijn deze week maar ohja, die van finance hebben mijn bevoegdheden ingeperkt dus nu kan ik niet meer in de betreffende transacties en diegene die die toegang moet goedkeuren is er niet...
Dit wordt een lange dag... :+

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 11:07

Ik ben een verslag aan het schrijven en elke keer wil ik ipv de naam van de schrijver van het boek de achternaam van een cliënt schrijven, maar hoe ik daarbij op kom? Geen idee :') Soms vraag ik me wel af hoe ik op het HBO terecht ben gekomen :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 13:03

Dacht koorts te hebben, maar heb 35,4 dit is wel erg laag. :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 13:04

Boomer in de supermarkt ‘als jij nou eens effe opzij gaat kan ik erbij’.
- oh pardon meneer, ik ben nog van een generatie die geleerd kreeg dat ieder op zijn beurt wacht

:roll:

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 13:46

Dat ze een groep van zo'n 40 kinderen uit groep 7 en 8 zonder begeleiding los hebben gelaten in mijn sportschool. Bijna alle apparaten waren bezet omdat er kinderen aan het apenkooien of omkloten waren. Veel leden zijn pissed off en zelf ben ik ook na 10 minuten vertrokken. Hoop dat dit eenmalig was want anders wordt het tijd voor een andere sportschool. :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 13:49

Rawr schreef:
Dat ze een groep van zo'n 40 kinderen uit groep 7 en 8 zonder begeleiding los hebben gelaten in mijn sportschool. Bijna alle apparaten waren bezet omdat er kinderen aan het apenkooien of omkloten waren. Veel leden zijn pissed off en zelf ben ik ook na 10 minuten vertrokken. Hoop dat dit eenmalig was want anders wordt het tijd voor een andere sportschool. :x

Lekker dan.. :n

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 14:05

Rawr schreef:

Wtf. Sta je dan met je goede gedrag in de sportschool.

Ik ben vandaag afgebeld door de locatie waar ik zou invallen. Ik had het geld goed kunnen gebruiken :+.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 14:08

Omg wat erg Rawr, bij mij sportschool wordt ook zwemles gegeven dat vind ik al vreselijk. Maar die blijven tenminste maar kort in de zaal. :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 14:11

Ik was aan het rijden op mijn jonge paard maar het werd gewoon een vrij heftige schriktraining.

Eerst steekt er zo'n l*l die voorbij de stal fietst even een rotje af waar een beste knal vanaf kwam. Ze rende even weg maar het viel mee.

Daarna schrok ze van een geluid uit de stal.

En als klap op de vuurpijl kwam er en helikopter van het leger laag precies over de bak heen. Ik raakte een beetje in paniek ik wou eraf maar daar was het al te laat voor. Gelukkig had ze zelf zoiets van relax dit ken ik ik blijf netjes staan. Geen enkele teken van stress of angst.

En daarna was ze zo overprikkeld dat ze weer enorm terug viel in het staken -O- en we waren er net een beetje voorbij.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 14:20

Relaxed schreef:
Lekker dan.. :n
Het wordt nog mooier, stap net weer binnen om het opnieuw te proberen en de manager vloog op me af omdat ze zag dat ik kwaad weg was gegaan. Het is nu rustig maar zo komt de volgende groep. :(
Op zich vind ik het geweldig om kinderen in aanraking te brengen met de sportschool maar om daar nou je bestaande leden het sporten mee onmogelijk te maken lijkt me niet de manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 14:29

Nee sluit dan een ochtend de sportschool daarvoor en geef dat op tijd aan.. als het tenminste eenmalig is :+

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 15:08

Ik wil mijn koptelefoon pakken, maar mijn kat zit op mijn schoot :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 15:25

Sterkte appeltje :(:)

Net weer ineens extreem benauwd, wss een paniekaanval getriggerd door slecht kunnen ademen ivm verkoudheid, maar ik raak van zo'n paniekaanval altijd nog meer in paniek :+

En ik heb het koud omdat ik zelf de airco te lang aan heb laten staan :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 15:29

Ik moet nog koken zodat ik vanavond eten heb voor op mijn werk maar de motivatie is ver te zoeken.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 15:47

denisesilver schreef:
Net weer ineens extreem benauwd, wss een paniekaanval getriggerd door slecht kunnen ademen ivm verkoudheid, maar ik raak van zo'n paniekaanval altijd nog meer in paniek :+

Heb ik ook altijd, begin dan soms ook te huilen en een breakdown te krijgen :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 15:55

Appeltje_1 schreef:

:knuffel:

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-22 15:59

Appeltje_1 schreef:
denisesilver schreef:

Heb ik ook altijd, begin dan soms ook te huilen en een breakdown te krijgen :+

Rot is dat hè, ik kan me naar buiten toe gelukkig rustig lijken te blijven, maar loop wel altijd even naar de wc om te ademen haha