Wat mis ik haar erg nu

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:Dochter is ziek geweest eind september en begin november. Ze was ziek 8, 9, 10, 11 en 12 december en is sinds gisteren weer ziek. Arm kind
Het zijn de laatste 3 dagen voor de kerstvakantie en vrijdag doen ze een pakjeskring. Hopelijk kan ze er bij zijn.
Rawr schreef:Dat ze een groep van zo'n 40 kinderen uit groep 7 en 8 zonder begeleiding los hebben gelaten in mijn sportschool. Bijna alle apparaten waren bezet omdat er kinderen aan het apenkooien of omkloten waren. Veel leden zijn pissed off en zelf ben ik ook na 10 minuten vertrokken. Hoop dat dit eenmalig was want anders wordt het tijd voor een andere sportschool.
Rawr schreef:Dat ze een groep van zo'n 40 kinderen uit groep 7 en 8 zonder begeleiding los hebben gelaten in mijn sportschool. Bijna alle apparaten waren bezet omdat er kinderen aan het apenkooien of omkloten waren. Veel leden zijn pissed off en zelf ben ik ook na 10 minuten vertrokken. Hoop dat dit eenmalig was want anders wordt het tijd voor een andere sportschool.
Relaxed schreef:Het wordt nog mooier, stap net weer binnen om het opnieuw te proberen en de manager vloog op me af omdat ze zag dat ik kwaad weg was gegaan. Het is nu rustig maar zo komt de volgende groep.Lekker dan..
Appeltje_1 schreef:denisesilver schreef:Net weer ineens extreem benauwd, wss een paniekaanval getriggerd door slecht kunnen ademen ivm verkoudheid, maar ik raak van zo'n paniekaanval altijd nog meer in paniek
Heb ik ook altijd, begin dan soms ook te huilen en een breakdown te krijgen