Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 21:52

marleen_88 schreef:
Jolien87 schreef:

Daar ben ik ook nog steeds benieuwd naar ja.
Maar het schijnt dat je, je bedpartner volledig buiten spel zet als je het erbij pakt.
Dus het lijkt me meer een 'party of one' accessoire :=

Dat idee heb ik ook. De verhalen die ik heb gehoord zijn dat het met 30 sec gebeurd is.

Yonker schreef:
Gewoon 1tje kopen joh <<)

Ik twijfel nog :')

Neejoh. Chille is juist dat je hen hartstikke zachtjes kunt zetten om de lol te rekken, en je vent kan er ook mee aan de slag tijdens gezamenlijke pret.

*ik weet dit van een vriend :D

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 21:53

Vaatwasser hebben we niet dus dat is niet mijn meest favoriete voorwerp :))

Mijn leesbril(len) zijn vrij favoriete voorwerpen :)) . Nou ja, meer noodzakelijke voorwerpen. Handig om te lezen, laptop te kunnen bekijken, recepten door te nemen, zelfs op mn telefoon te kijken :')

Charaz

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 21:59

Qua series kijk ik CSI, NCIS, greys anatomy, dertigers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 22:06

Daan13 schreef:
Heb de reviews over de satisfyer pro gelezen, het is gewoon hilarisch _O- _O-

Als je chagrijnig bent is dit een manier om weer te lachen. Sommige reviews lijken wel een beetje nep.... zoals opa en oma van in de 70 met dat ding bezig maar het is leuk vermaak.

Favoriete voorwerp?
Pff zoveel. Pincet,waterbed, de apparatuur die het leven een stuk eenvoudiger maken, de kamado. Ik kan niet kiezen.

Qua films en series ;
Geen marval,lotr,startrek etc.

Wel leuk is; ncis allemaal,the Rookie,dat genre meer maar of je daar echt iets mee kunt?

Veel tijd heb ik niet om films te kijken, probeer wel wat series te volgen maar mis er ook regelmatig wel wat :o

Ik ben echt extreem geïntrigeerd door je leven als een pincet je favoriete object is.

Wij hebben een opa-stoel die belachelijk duur was, kan schommelen en je knuffelt als je erin zit en er zit een accu in en je kunt helemaal languit liggen.

Verder waanzinnig gek op mijn racefiets. Hij heet Willie want het merk is willier triestina, maar ik lees altijd Willie. Het is een oudje, heb hem al 7 jaar en toen was hij al tamelijk 3e hands. Maar het ding heeft me nooit in de steek gelaten en ik heb er waanzinnig veel avonturen op meegemaakt. Inmiddels een stuk minder, maar het is nog steeds mijn favoriete stukje aluminium. Hij is felkobaltblauw met geel.

Oh en ik heb recent een hele grote lange kruik gekocht. Moest poetin een beetje pesten en kan mijn G/W/L niet betalen, dus dit ding is heeeeerrrlijk.
Afbeelding

En dit zijn mijn interieur kleuren, inclusief vloekende opastoel.

Afbeelding

Afbeelding

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 22:10

Oeeeh die lange kruik waar is die te koop ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 22:16

Charaz schreef:

Hij is van bol.com, maar hij was wel 20 euro wat ik in feite belachelijk vind voor een kruik, maar haal het er qua gebruik wel uit.

Iemand op tiktok had ze bij de primark gespot, maar hier in brabant zag ik ze niet.

Mijn bolverkoper verkoopt ze niet meer, maar dit is precies dezelfde: https://amzn.eu/d/csPt3S4

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 23:40

Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat ik niets met film merchandise heb, je maakt mij echt niet blij met een Harry Potter trui ofzo. Daar voel ik me echt te oud voor :')

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 06:17

Pincet is voor mij heel logisch wat grappig dat jullie dat zo bezighoudt,had ik niet beseft.

Regelmatig hebben mijn man of ik een splinter en dan ben je zo ontzettend blij met een pincet dat die de pijn weg kan nemen dat ik een pincet echt niet kan missen.

Tijd geleden liep mijn man op z'n versleten dunne slippers buiten en kreeg zo'n mini splinter in de onderkant van zijn voet... En of hij blij was met een pincet. Kreng zat behoorlijk diep en je voelt het met iedere stap :x

Vandaar dus de liefde voor een pincet :P

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 06:17

Films en Serie's, wat kijk je nu, wat is jou oldtime favorie, nostalgie maar vooral ook... Wat kijk je liever niet?

Ik ben wel van de ouat en de game of thrones.
En we hebben net House of dragons gekeken.
Daarnaast the handmaide tale

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 07:12

Charaz schreef:

Wij hebben er 2 gekocht een jaar geleden bij de action.

Gok dat ze toen 3-5 euro max waren :j
Ben alleen bang dat ze er nu niet meer te koop zijn. :')

Maar ze zijn echt heel fijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 07:40

Daan13 schreef:
Pincet is voor mij heel logisch wat grappig dat jullie dat zo bezighoudt,had ik niet beseft.

Regelmatig hebben mijn man of ik een splinter en dan ben je zo ontzettend blij met een pincet dat die de pijn weg kan nemen dat ik een pincet echt niet kan missen.

Tijd geleden liep mijn man op z'n versleten dunne slippers buiten en kreeg zo'n mini splinter in de onderkant van zijn voet... En of hij blij was met een pincet. Kreng zat behoorlijk diep en je voelt het met iedere stap :x

Vandaar dus de liefde voor een pincet :P

Oh god, dan snap ik het wel! Ik dacht dat je misschien zo iemand was die verslaafd was aan je wenkbrauwen kaalplukken. Of je bikinilijn, die mensen schijnen echt te bestaan :))

Fem schreef:
Charaz schreef:

Wij hebben er 2 gekocht een jaar geleden bij de action.

Gok dat ze toen 3-5 euro max waren :j
Ben alleen bang dat ze er nu niet meer te koop zijn. :')

Maar ze zijn echt heel fijn.

Ja, ik voel me ook vreselijk genaaid :)) . Maar na drie weken zoeken toch gezwicht voor het internetkapitalisme. Hij is het ook wel waard, maar als je ziet dat de gemiddelde kruik 5eu is…. :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 07:57

Die kruiken staan gewoon op Ali Express, met goed zoeken vind je ze voor rond de 10 euro inclusief verzenden. Meeste komen helaas op rond de 20 euro inclusief verzenden en dan kun je ze net zo goed in Nederland kopen.
Maar nog altijd check ik even Ali. Helaas is het daar wel duur geworden.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 09:40

M_D_H schreef:
Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Oeps, ik had elke vrijdag een nieuw onderwerp zullen posten... :')

Dus bij deze alsnog:

Films en Serie's, wat kijk je nu, wat is jou oldtime favorie, nostalgie maar vooral ook... Wat kijk je liever niet?

Oehhhhh! Ik ben gek op de actieserie Deadline van de VARA, was in 2008 en 2010 op tv.. Benieuwd of mensen dat ook nog kennen. Ik hou sowieso van het actiegenre. Verder gek op The Fall, Nikita.. Goede docu's ook altijd meer dan welkom.
Ik heb echt een hekel aan de hersenloze tv-programma's als ex on the beach etc, daar wil ik echt m'n tijd niet aan verspillen. :Y)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 10:01

Hiraeth, die platenspeler, hebbe !

Menino die opastoel <3

Film merchandise in de vorm van kleding vind ik wel weer geweldig. Niet in de vorm van spulletjes.

Spullen in huis ? Al mijn jaren 50/60/70 spulletjes, zelfs mijn fornuis is oud. De koelkast is modern die staat dus verstopt in het huishoudhok, net als de wasmachine. Zelfs de dekens voor de mini's zitten in een oude dekenkist, heerlijk. Alleen mijn bed is modern, maar daar staan weer vintage knuffels op :+ . Ik zal heel binnenkort ff foto's maken. Vind alles geweldig, maar het leukst mijn lady head vaasjes uit de jaren 60. En mijn wandbordjes uit die tijd ook met vrouwenhoofdjes. En de Italiaanse souveniers uit die tijd ook met vrouwenhoofdjes. En mijn vintage Bambi mini verzameling. En en en en....

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 10:22

pimaude schreef:
Welk voorwerp in jou huis is je favoriet en waarom?

Leuke vraag.

Ik heb een retro game console. OF eigenlijk 2. Ik heb een NES, maar daarvan is een van de poorten stuk dus tot ik eens tijd en geld heb die te laten repareren heb ik een retron om mijn favo NES spelletjes te spelen. Ik heb SMB, Tetris & Dr. Mario. Het is oprecht een van de beste aankopen die ik ooit gedaan heb. Simpel te begrijpen maar complex te spelen spelletjes waarin je echt ook een skill kan opbouwen...

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 10:25

M_D_H schreef:
Films en Serie's, wat kijk je nu, wat is jou all-time favourite, nostalgie maar vooral ook... Wat kijk je liever niet?

Oeh, ook een leuke vraag.

Ik kijk graag semi-realistische fantasy dingen. En met semi-realistisch bedoel ik alles waarin mensen nog een (redelijk grote) rol spelen. Alles van Harry Potter tot Hunger Games, Shadow Hunters tot Legend of the Seeker, The witcher, you get the picture.

Ik ben niet zo van horror, ik vind het meestal bijzonder saaie films. Sure, de jump scares maken je even wakker maar je ziet ze vaak al aankomen en er zit vaak weinig tot geen verhaal in.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 12:56

Series, iig geen fantasy... t moet een beetje reëel zijn. Voor Game of Thrones heb ik een uitzondering gemaakt. Ziekenhuisseries vind ik ook altijd leuk (Greys Anatomy, New Amsterdam, the Good Doctor) en nu kijk ik de nederlandse serie Dertigers, heerlijke hersenloze tv :+

Maar ik hoef geen merchandise oid, zo'n fan ben ik nou ook weer niet :+

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 13:24

Favoriete voorwerp, jeetje haha. Ik denk dat dat mijn koffiezetapparaat is, die ga ik wel missen als ik straks ga samenwonen. Qua series: ik heb niet zon lange attentionspan, dus dingen van 20 minuten vind ik helemaal top. Ik ben bijvoorbeeld erg blij dat seizoen drie van Derry girls op Netflix staat. Merch vind ik leuk, maar eigenlijk alleen van de f1 en dan niet van Max, hahahaha. Verder heb ik niet echt dingen waar ik graag merch van zou willen. Pokemon vind ik leuk, maar dat is snel kinderachtig. Ik vind bijvoorbeeld racetracks of silhouetten leuk, dingen die je aan de muur kan hangen.

Die lange kruik hierboven is top, ga hem hier in Enschede toch maar eens even zoeken bij de primark. Fingers crossed.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 14:17

Favoriete voorwerp is denk ik mijn lichtgele kitchenaid, ideaal bij bakken zo’n staande mixer en ik vind hem ook nog eens erg mooi (en veel te zwaar om te verplaatsen, dus hij staat permanent op mijn aanrecht.

Series etc. kijk ik niet zo veel, tijd op de dag gaat vooral zitten in werken en naar mijn paard gaan, zit erg weinig voor een tv.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 15:48

Ik vind dit een topmanier om nuttige berichten te posten beheer, zo is het een stuk makkelijker om iets inhoudelijks te plaatsen zonder een boodschappenlijst te gaan maken, top! +:)+

Mijn favo voorwerp, ik weet niet of het telt maar dat zijn toch m'n spitzen :') Heb daar ontzettend veel lol van maar of het nou echt een voorwerp is in huis.. Het is meer een attribuut of schoenen haha.
Denk dat mijn favoriete voorwerp in huis wel de prullenbak is. Anders moet je elke keer helemaal naar beneden lopen om iets buiten in de container te gooien of alles in een onhandig klein open bakje gooien. Ben me even heel bewust dankbaar voor mijn prullenbak.
Onee! Mijn favoriete voorwerp is m'n barre aan de muur met m'n balletvloer zodat ik thuis kan dansen haha :+ Ik loop wel een keer extra als ik moest kiezen tussen barre en prullenbak :P

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 16:14

Ik kijk niet heel veel tv, maar áls ik iets kijk, dan zijn het meestal cartoons als Bob's burgers, Central Park, South Park.. En de klassiekers heb ik al lang niet meer gekeken, maar ik was altijd groot fan van Hey Arnold en andere Nick toons :)) Hey Arnold blijft wel altijd mijn favoriet.
En andere series waarvan ik vroeger geen aflevering wilde missen waren House MD en Dexter en later Breaking Bad.

Die is best lastig! We zijn bezig met minimaliseren in huis, dus alles waar we niet gek op zijn gaat de deur uit :))
's Winters is dat voor mij denk ik de elektrische deken in bed. Dat is zo fijn om in een voorverwarmd bed te kruipen <3 Of de houtkachel met oven, dat is zo warm en gezellig én ik kan er gratis in koken.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 16:52

Enige serie wat ik ooit heb gekeken is The Walking Dead. Verder kijken wij eingelijk nooit echt series of films.

Mijn bed haha! Heerlijk om na een lange dag een fijn bed te hebben om in te kunnen gaan slapen <3

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 19:45

Favo voorwerp in huis; m’n dekentje <3 lekker warm onder kruipen

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 20:55

Sorry sorry! Niet zo actief, ik heb het echt druk met werk en dochtertje, weinig op Bokt!

Met dekens doe je me echt geen plezier, ik loop gerust in de winter in t-shirt, heb het snel warm :+

Favoriete voorwerp:
We hebben net een vaatwasser, wat een verademing! Ook blij met onze Dyson! Verder niet echt favoriete voorwerpen!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 21:20

Ik ben jaloers op degenen met een vaatwasser!
Wij hebben er geen maar hebben de afspraak dat ik kook en dat mijn vriend afwast. Maar toch vind ik het voordeel van een vaatwasser dat je niet telkens vuile vaat op het aanrecht hebt staan.