Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:marleen_88 schreef:Ik heb voor mijn afstuderen 1 handtekening overgetrokken. Mentor was er 1 vergeten te zetten en moest het echt inleveren... Inmiddels 10 jaar later en heb er soms nog nachtmerries van.
Ach, dat is beter dan het alternatief.
Ik heb door een inschattingsfout van een docent mijn propedeuse niet gehaald en hoewel ik een formele klacht ingediend heb en deze docent mij daar nota bene ook nog in steunde, werd die klacht van tafel afgeveegd want regels zijn regels.
Dat ik daardoor van de opleiding van mijn dromen afgestuurd werd, geen enkele kans meer heb om deze opleiding te doen, ik een enorme studieschuld heb opgebouwd, dat zal de school een reet roesten...
Want regels zijn regels.
Een inschattingsfout he, een simpele inschattingsfouts van een docent.
Dus beter dat je maar die handtekening vervalst hebt, ik zou daar dus weer geen nacht minder om slapen
Picopico schreef:Ach, ik kende vroeger iemand die niet wist dat Amsterdam de hoofdstad is van Nederland terwijl ze er zelf woonde![]()
Ik biecht op dat ik vandaag echt helemaal niets gedaan heb. Heb de hele dag op de bank gehangen. Ik heb ook net pas gegeten omdat ik te lui was om te koken, is ook veel te warm (waarom is er geen oververhitte smiley?)
JustMe8484 schreef:Mijn ene collega die in Friesland woont wilde mijn andere collega wel even op pikken toen ze beide bij mij in Apeldoorn op bezoek kwamen.
Collega 2 woont in een dorp in Limburg
Jolien87 schreef:Mijn biecht van vandaag: ik ben er net achter gekomen dat Pieterburen in Groningen ligt en niet in Zeeland.