Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 18:24

Ach zo vroeg een collega laatst waar Tilburg eigenlijk ligt. Hij werkte net een maand bij ons en de baas heeft (niet) serieus overwogen om hem er in zn proeftijd nog uit te zetten _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 18:29

oomens schreef:
Amber_anne schreef:
Wacht gaat het Pieterpad naar Pieterburen :o?

Vanaf de Sint Pietersberg bij Maastricht. Zeg maar de volledige noord-zuidlengte van Nederland.

Vanaf pieterburen naar Sint pietersberg alsof er over is nagedacht :')

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 18:45

Ik dacht vroeger altijd dat Eindhoven in Friesland lag _O- Maar toen was ik gelukkig nog wel heel jong, dus ik vind het nog een soort van aanvaardbaard :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 19:14

Ik verbaas me ook over de topografie kennis van de jeugd. Vinden ze ook niet interessant want je zoekt het toch zo op internet op.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 19:15

Ik heb met een vriend van mij de deal waarbij we een maand geen alcohol zouden drinken, tot aankomend weekend. Ik ben nu voor de vierde keer in die tijd aan het valsspelen en hij weet dat niet :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 20:27

Dat ik met een bakje ijs een Disney film zit te kijken. Heerlijk alleen thuis , wat een straf zeg

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 20:31

M_D_H schreef:
marleen_88 schreef:
Ik heb voor mijn afstuderen 1 handtekening overgetrokken. Mentor was er 1 vergeten te zetten en moest het echt inleveren... Inmiddels 10 jaar later en heb er soms nog nachtmerries van. :o

Ach, dat is beter dan het alternatief.
Ik heb door een inschattingsfout van een docent mijn propedeuse niet gehaald en hoewel ik een formele klacht ingediend heb en deze docent mij daar nota bene ook nog in steunde, werd die klacht van tafel afgeveegd want regels zijn regels.
Dat ik daardoor van de opleiding van mijn dromen afgestuurd werd, geen enkele kans meer heb om deze opleiding te doen, ik een enorme studieschuld heb opgebouwd, dat zal de school een reet roesten...
Want regels zijn regels.

Een inschattingsfout he, een simpele inschattingsfouts van een docent.

Dus beter dat je maar die handtekening vervalst hebt, ik zou daar dus weer geen nacht minder om slapen :n

Zo, dat is wel heel zuur zeg!

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 20:55

Ach, ik kende vroeger iemand die niet wist dat Amsterdam de hoofdstad is van Nederland terwijl ze er zelf woonde :')

Ik biecht op dat ik vandaag echt helemaal niets gedaan heb. Heb de hele dag op de bank gehangen. Ik heb ook net pas gegeten omdat ik te lui was om te koken, is ook veel te warm (waarom is er geen oververhitte smiley?)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 21:01

Zebrastreep schreef:
Dat ik met een bakje ijs een Disney film zit te kijken. Heerlijk alleen thuis , wat een straf zeg

Heerlijk Zebrastreep, wil ik ook :j
Mijn man is al een paar weken ziek thuis dus dan wordt het anders he :j

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 21:04

Picopico schreef:
Ach, ik kende vroeger iemand die niet wist dat Amsterdam de hoofdstad is van Nederland terwijl ze er zelf woonde :')

Ik biecht op dat ik vandaag echt helemaal niets gedaan heb. Heb de hele dag op de bank gehangen. Ik heb ook net pas gegeten omdat ik te lui was om te koken, is ook veel te warm (waarom is er geen oververhitte smiley?)

Ik had een klasgenoot (middelbare school, 4e klas) die dacht dat Luik de hoofdstad van België was. :=

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 21:27

Topografie snap ik ook niks van. Ooit een ponykar gekocht en die verkoper zei nog het is wel in Delfzijl. Het klonk in mijn hoofd als regio Amsterdam dus dat was geen probleem. Mijn pa heeft me toen snel uit die droom geholpen :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 21:50

Delfzijl, hoger in Nederland kan het haast niet :+

Hamvraag heb je hem gekocht of niet?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 22:06

Ja! M'n pa is toen met de vrachtwagen mee gereden en dat was super gezellig. Lekker meezingen met foute Nederlandstalige muziek. Wel een hele dag zoet mee geweest :')

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 22:43

Mijn ene collega die in Friesland woont wilde mijn andere collega wel even op pikken toen ze beide bij mij in Apeldoorn op bezoek kwamen.

Collega 2 woont in een dorp in Limburg :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 22:45

JustMe8484 schreef:
Mijn ene collega die in Friesland woont wilde mijn andere collega wel even op pikken toen ze beide bij mij in Apeldoorn op bezoek kwamen.

Collega 2 woont in een dorp in Limburg :')

Zo werd mij ooit gevraagd om mee te gaan naar een hengstenkeuring in Steenbergen. Woonde toen in Middelburg. Dacht nog "ohhh, dat is bij Bergen op Zoom, best dichtbij"

Steenbergen ligt blijkbaar ook in Drenthe :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 22:55

Jolien87 schreef:
Mijn biecht van vandaag: ik ben er net achter gekomen dat Pieterburen in Groningen ligt en niet in Zeeland.

Verdorie, nu moet ik opbiechten dat ik altijd dacht dat Pieterburen in Noord-Holland lag, bij Den Helder in de buurt _O- ach ja, mijn richtingsgevoel zat wel iets beter. :')

Nou uh, jeugd en topografie, ik heb van de week nog aan mijn moeder moeten uitleggen dat Twente geen provincie is waar ze stellig van overtuigd was :+ (terwijl we notabene door Overijssel reden)
Laatst bijgewerkt door Suliko op 18-06-22 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 22:57

In Beekbergen staan weleens mensen die de weg vragen naar de Beekse Bergen :')

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 22:59

Ik dacht dat pieterburen geen plek was maar alleen het zeehondencentrum en dat t op texel is :?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 23:00

Yltje schreef:
Ik dacht dat pieterburen geen plek was maar alleen het zeehondencentrum en dat t op texel is :?

Nee dat is Ecomare.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 23:01

Ik wist wel dat er in Pieterburen een zeehondencentrum is, maar had dat dus ook gekoppeld aan Texel/Noord-Holland. :')

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 23:20

Of ik zojuist weer de politie gebeld heb? Ja ..

Ben nog nooit zo bang geweest voor vuurwerk. Belachelijk harde knallen. Klonk alsof er van alles ontplofte. Kon helaas niet goed zien waar het vandaan kwam.. maar wordt steeds erger en heb constant de katten helemaal overstuur. Ben er klaar mee.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 23:23

Zoveel meer dan het zeehondencentrum is er dan ook weer niet in Pieterburen.
Ik heb er nog een blauwe maandag in de zeehondenzorg gewerkt. Nog wel de vraag gekregen of ik daar vast wilde komen werken. Maar ik wilde niet van rondom Leeuwarden naar pieterburen verhuizen waar ik helemaal niks had en helemaal opnieuw moest beginnen. Daarnaast vond ik het werk heel bijzonder om mee te maken maar zeehonden zijn niet de diersoort waar ik eeuwig mee wil werken dus dat maakte het toch een nee

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 23:27

Suzanne F. schreef:
Yltje schreef:

Nee dat is Ecomare.

Ohja! Oeps.. :o

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 23:27

Overigens zijn er meer zeehonden centra. Eén in stellendam, een in termunterzijl en geloof ook één op Terschelling... die laatste is me niet helemaal duidelijk of die echt draait. Laatste bwricht uit 2017/2018

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 06:19

Mijn vreselijke boven buurvrouw rijdt net voor het eerst in maanden weg van de beste hoek parkeerplaats en nu heb ik de neiging om in mijn slaap outfit mijn auto op die plek te zetten of om iets scherps daar neer te leggen gewoon om haar te pesten.

Ze maakt mijn leven ook poedersuiker met haar geschreeuw en gezeur dus waarom niet?

}:)