Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:05

Nu zit ik met Einstein in mijn hoofd.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:08

Volgens mij hoef je niet direct op een Einstein te vallen, maar kan het ook gewoon zijn dat je gewoon een normaal gesprek 'op niveau' met iemand wilt kunnen voeren. Altijd maar koetjes en kalfjes word ik ook niet gelukkig van, maar eens op hoger niveau, politiek, techniek, enz bijvoorbeeld is wel fijn.
Ik noem mezelf niet sapioseksueel, maar vind wel dat er iets meer uit moet komen als 'wat voor weer is het vandaag?' , en 'ik kom nooit verder dan de stad, want ik heb geen behoefte aan een auto'.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:10

Gelukkig is er nog een heel grijs gebied.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:15

Urbanus schreef:

Klopt. Daarom heb ik niets tegen 'lager' opgeleid, want die mensen staan soms echt wel geïnteresseerd in het leven. Maar bepaalde stereotypen komen wel vaker overeen met een 'lager opgeleid' persoon dan met een 'universitair opgeleid' persoon, en andersom. Ik heb echter in mijn profiel staan 'hoger opgeleid'. Ik hoop dat ik dan wat minder 'te lui om te werken' mannen aantrek zeg maar.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:32

BaileyMix schreef:
Peelie schreef:
In dit geval was het dus nogal subjectief. Maar deze twee jongens waren allebij echt wel Vanilla AF :+ want die 6 of 7, ze hadden helemaal niks om het te onderbouwen en ik vond het banketstaaf om ze helemaal af te laten gaan op de radio, dus heb ik niet doorgevraagd. Zo ben ik dan ook wel weer :o

Ze daar stantepede een BDSM test te laten doen zou wel een beetje overkill zijn geweest en ik denk dat we het antwoord ook wel geweten zouden hebben :'), ook zonder test. Hehehehe.

Haha, van wie je het het minst verwacht zijn de ergste toch... Maar inderdaad, zeker die in dat blauwe blousje, kreeg het idee dat zijn idee van 'kinky' is dat hij klaarkomt, zich omdraait en gaat slapen :') Kinky toch, niet aan de ander denken.

Dat zou je zeggen.

Maar ik heb samen met mijn match de sextoys uitgepakt. Hij had ogen zo groot als thee schoteltjes. Die had nog nooit van zijn leven een toy van dichtbij gezien. Dat was wel duidelijk. Dus stille wateren, diepe gronden, dat ging hier ook niet op jammer genoeg.

germie schreef:
Urbanus schreef:

Klopt. Daarom heb ik niets tegen 'lager' opgeleid, want die mensen staan soms echt wel geïnteresseerd in het leven. Maar bepaalde stereotypen komen wel vaker overeen met een 'lager opgeleid' persoon dan met een 'universitair opgeleid' persoon, en andersom. Ik heb echter in mijn profiel staan 'hoger opgeleid'. Ik hoop dat ik dan wat minder 'te lui om te werken' mannen aantrek zeg maar.

Ik heb juist om die rede in mn bio staan sapiosexueel, want als ze al nieteens de moeite nemen om op te zoeken wat het in houdt.

Het gaat mij ook niet perse om opleidingsniveau, maar om de manier van denken, die vaak toch wel gelijk staat aan een bepaald opleidingsniveau, maar soms verrassen mensen je.

Ik zou niet willen zeggen dat het een meme is.

Ik heb in het verleden wel eens met een man gedate die absoluut niet aantrekkelijk was (wel verzorgd). Maar hij was arts, erg intelligent en gewoon een heel boeiende gesprekspartner. Interessante kijk op het leven. Daar levelde ik fijn mee.
Laatst bijgewerkt door Peelie op 20-12-22 12:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:33

Urbanus schreef:
Ooooh die mooie grijze bos van hem doet het 'm hoor <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:37

germie schreef:
Urbanus schreef:

Dat werkt natuurlijk 2 kanten op.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:39

Ailill schreef:
Urbanus schreef:

Hehehehe. Dat is niet de enige plek waar hij grijs is ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:49

Peelie schreef:
Ik heb juist om die rede in mn bio staan sapiosexueel, want als ze al nieteens de moeite nemen om op te zoeken wat het in houdt.

Het gaat mij ook niet perse om opleidingsniveau, maar om de manier van denken, die vaak toch wel gelijk staat aan een bepaald opleidingsniveau, maar soms verrassen mensen je.

Ik zou niet willen zeggen dat het een meme is.

Ik heb in het verleden wel eens met een man gedate die absoluut niet aantrekkelijk was (wel verzorgd). Maar hij was arts, erg intelligent en gewoon een heel boeiende gesprekspartner. Interessante kijk op het leven. Daar levelde ik fijn mee.
Maar als die mannen het op zouden zoeken, zouden ze zien dat je 'sapioseksueel' in het Nederlands met 'ks' spelt en niet met een x. Doet dat dan niet een beetje afbreuk aan het hele idee van eisen stellen aan de intelligentie van de ander? :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:55

Peelie schreef:
Ailill schreef:

Hehehehe. Dat is niet de enige plek waar hij grijs is ~~}>
Oeh... beelddenker hier.

Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:56

Oh joh, ik wist niet dat daar ook al een labeltje voor was. Ik vind het ook ietwat pretentieus overkomen, als ik eerlijk ben. In combinatie met het verdere eisenpakket leg je de lat wel heel erg hoog, zo wordt het wel heel makkelijk om elke man op íets af te wijzen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 12:57

Berdien schreef:
Oh joh, ik wist niet dat daar ook al een labeltje voor was. Ik vind het ook ietwat pretentieus overkomen, als ik eerlijk ben. In combinatie met het verdere eisenpakket leg je de lat wel heel erg hoog, zo wordt het wel heel makkelijk om elke man op íets af te wijzen.
We kunnen altijd nog een SWOT analyse laten produceren {:}

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:04

germie schreef:
Urbanus schreef:

Opleiding zegt helemaal niks, iemand kan nog zo slim zijn, maar sociaal enorm ongezellig/onhandig en moeilijk in de omgang..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:09

Het zijn geen harde eisen. In de basis ga ik als eerste af op vibe. De rest komt daarna wel. Ik vind het alle belangrijkste dat we lief zijn voor elkaar en dat er aantrekkingskracht is, als echt absolute bare minimum.

Dus nee. Die lat ligt niet heel hoog en ik heb de laatste tijd best wel wat leuke dates gehad! Ik klaag niet *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:17

Nee, het lijkt wel alsof je nu een heel eisenpakket hebt maar het is niet alsof je nooit date of verliefd bent. Het zijn gewoon achteraf altijd van die natte kranten.

Maar dat is het ook gewoon, timing en gedoe. Zolang je je verkering nog in maanden telt ben je toch vaak de beste versie van jezelf en na een tijdje zwakt dat af.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:22

Ach, daarom.

Tegenwoordig ben ik verstandiger en kap ik de boel af als het natte kranten zijn. O.a. zodat ik mijzelf niet helemaal verlies ook.

De laatste waar ik "verliefd" op was (of iig heel erg leuk vond), wat echt alles behalve intelligent :')

Zoals ik al zei. Het zijn voorkeuren geen harde eisen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:28

Nee en het stomme is dat er best wat collega's van mijn man hadden willen reageren en dat ik zoiets had van 'nope, not good enough' maar nu ik zie wat je kreeg denk ik dat je niet slechter af was geweest.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:31

Urbanus schreef:
Nee en het stomme is dat er best wat collega's van mijn man hadden willen reageren en dat ik zoiets had van 'nope, not good enough' maar nu ik zie wat je kreeg denk ik dat je niet slechter af was geweest.

:')

Ik lach maar ik huil.... oke

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:33

Misschien... een speeddate avond organiseren met z'n team! Oh jaaaa!

Nee de 2 meest geschikte zijn al bezet en de rest is of heel knap, of heel kinky of heel intelligent maar niet echt het totaalpakket.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:35

Dan toch maar meerdere tegelijk gaan daten voor alles wat. Hahahaha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:38

Gail and her boyfriends, living in a house... sharing just a good life...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:40

Urbanus schreef:
Gail and her boyfriends, living in a house... sharing just a good life...

Dan moet ik groter gaan wonen. Gewoon een vriendje voor iedere dag van de week. Dat is ook best een idee. De rest van de week keten ik ze dan vast op hun slaapkamer O:)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:54

Relaxed schreef:
germie schreef:

Opleiding zegt helemaal niks, iemand kan nog zo slim zijn, maar sociaal enorm ongezellig/onhandig en moeilijk in de omgang..

Klopt, maar er zijn er genoeg die gewoon het makkelijk vinden om een vrouw met baan en inkomen te hebben. En tja, dat zoek ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 13:57

Nou daar kom je snel genoeg achter toch? Ik geloof niet dat die mannen er bewust naar op zoek zijn, mijn ervaring is juist dat mannen het maar niks vinden als je meer verdiend of een betere baan hebt.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 14:00

Intelligent (genoeg) en op seksueel gebied matchen noem ik nou niet echt de lat te hoog leggen :') Het heeft ook - naar mijn ervaring - volstrekt geen zin om mannen 'een kans te geven en niet meteen af te schrijven', je weet het vaak meteen als het niks wordt.

Heb dat ook wel gedaan na commentaar van vriendinnen en familie, maar eindconclusie is dat je dan gewoon i.p.v. 2 weken, 2 maanden je tijd verspilt aan een slappe vaatdoek.