Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Gelukkig is er nog een heel grijs gebied.
BaileyMix schreef:Peelie schreef:In dit geval was het dus nogal subjectief. Maar deze twee jongens waren allebij echt wel Vanilla AFwant die 6 of 7, ze hadden helemaal niks om het te onderbouwen en ik vond het banketstaaf om ze helemaal af te laten gaan op de radio, dus heb ik niet doorgevraagd. Zo ben ik dan ook wel weer
Ze daar stantepede een BDSM test te laten doen zou wel een beetje overkill zijn geweest en ik denk dat we het antwoord ook wel geweten zouden hebben, ook zonder test. Hehehehe.
Haha, van wie je het het minst verwacht zijn de ergste toch... Maar inderdaad, zeker die in dat blauwe blousje, kreeg het idee dat zijn idee van 'kinky' is dat hij klaarkomt, zich omdraait en gaat slapenKinky toch, niet aan de ander denken.
germie schreef:Urbanus schreef:Gelukkig is er nog een heel grijs gebied.
Klopt. Daarom heb ik niets tegen 'lager' opgeleid, want die mensen staan soms echt wel geïnteresseerd in het leven. Maar bepaalde stereotypen komen wel vaker overeen met een 'lager opgeleid' persoon dan met een 'universitair opgeleid' persoon, en andersom. Ik heb echter in mijn profiel staan 'hoger opgeleid'. Ik hoop dat ik dan wat minder 'te lui om te werken' mannen aantrek zeg maar.
Klopt. Daarom heb ik niets tegen 'lager' opgeleid, want die mensen staan soms echt wel geïnteresseerd in het leven. Maar bepaalde stereotypen komen wel vaker overeen met een 'lager opgeleid' persoon dan met een 'universitair opgeleid' persoon, en andersom. Ik heb echter in mijn profiel staan 'hoger opgeleid'. Ik hoop dat ik dan wat minder 'te lui om te werken' mannen aantrek zeg maar.
Peelie schreef:Maar als die mannen het op zouden zoeken, zouden ze zien dat je 'sapioseksueel' in het Nederlands met 'ks' spelt en niet met een x. Doet dat dan niet een beetje afbreuk aan het hele idee van eisen stellen aan de intelligentie van de ander?Ik heb juist om die rede in mn bio staan sapiosexueel, want als ze al nieteens de moeite nemen om op te zoeken wat het in houdt.
Het gaat mij ook niet perse om opleidingsniveau, maar om de manier van denken, die vaak toch wel gelijk staat aan een bepaald opleidingsniveau, maar soms verrassen mensen je.
Ik zou niet willen zeggen dat het een meme is.
Ik heb in het verleden wel eens met een man gedate die absoluut niet aantrekkelijk was (wel verzorgd). Maar hij was arts, erg intelligent en gewoon een heel boeiende gesprekspartner. Interessante kijk op het leven. Daar levelde ik fijn mee.
Berdien schreef:We kunnen altijd nog een SWOT analyse laten producerenOh joh, ik wist niet dat daar ook al een labeltje voor was. Ik vind het ook ietwat pretentieus overkomen, als ik eerlijk ben. In combinatie met het verdere eisenpakket leg je de lat wel heel erg hoog, zo wordt het wel heel makkelijk om elke man op íets af te wijzen.
Relaxed schreef:germie schreef:
Opleiding zegt helemaal niks, iemand kan nog zo slim zijn, maar sociaal enorm ongezellig/onhandig en moeilijk in de omgang..