Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sodera schreef:Op alle socials zie je geregeld mensen best hip doen met zo'n slaapmasker. Werkt dat nou echt?
Ik slaap het liefst in een heel donkere kamer maar dat lukt me hier in huis niet om verschillende redenen. Als zo'n masker nou een oplossing is, vind ik dat nog wel eens het overwegen waard....
Ik ben nu geregeld om 5 uur/half 6 wekker omdat het gewoon te licht is.
c_alsemgeest schreef:Mijn man heeft er een voor op vakantie/zakenreis. Dat is wel zo'n ultra zacht gel ding
Hij kan namelijk niet tegen lichtjes of wat voor soort licht dan ook. Onze slaapkamer is ook echt pikkedonker
Maar in hotels heb je vaak tv lampjes, brandmelder lampjes etc... 'vroegâh' deed hij alles afplakken met pleisters en handoeken voor kieren leggen etcnu heeft hij dat ding op.
xPabloBokt schreef:
Thanks voor de tips, Kruidvat it is! Lekker budget friendly ook
Ga je het voor het eerst doen?
Test het dan eerst even op een klein stukje huid, voordat je morgen met hele rode benen en blaasjes moet zwemmen
hagelslag schreef:Sheran schreef:Lijkt me onhandig hoor, om zelfs als het gewoon nacht is zo afhankelijk te zijn van een slaapmasker.
Maar nog onhandige is geen fijne nachtrust
Prrrr schreef:Je oogleden zijn niet helemaal 100% lichtdicht. Bij sommige mensen maakt dat geen klap uit, die krijgen lichtveranderingen toch niet mee, maar best een hoop mensen zijn toch lichtgevoelig - anders heeft zo'n wake-uplightwekker ook geen zin.
Ladygiroc schreef:Ik heb nachten waarin dat idd al teveel is.Prrrr schreef:Je oogleden zijn niet helemaal 100% lichtdicht. Bij sommige mensen maakt dat geen klap uit, die krijgen lichtveranderingen toch niet mee, maar best een hoop mensen zijn toch lichtgevoelig - anders heeft zo'n wake-uplightwekker ook geen zin.
Dat kan ik me voorstellen met een wake up light. Maar met een streep licht of een klein lampje?