Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Donna89

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 12:28

verwen pakketten belanden hier ook in de kast of gaan door naar een verjaardag, 2 jaar geleden als extra ook wat in de SS doos gedaan . Ik gebruik vaak alleen de douchgelds er van en de rest blijft liggen

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 12:28

ynskek schreef:
Ik vind ze altijd wel leuk, leg ze in de kast en....

Doe er vervolgens niet zo veel mee _O- ze gaan bij mij dan een paar maanden later ook nog wel eens met een verjaardag door naar een volgende :oo

Ooohhhh, dus daarom krijg ik altijd verwenpakketjes van jou :oo

:') _O-
Grapje

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 12:38

ben in de enigste die bij een verwen pakket aan iets anders moet denken O:) :')

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-21 12:40

hahaha Ash... wie anders had deze reactie kunnen plaatsen _O-

Nee Dess, die voor jou koop ik speciaal _O-

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 12:40

Volgens mij krijgt bijna iedereen een champignon snijder in het pakket _O-

Verwen pakket hoeft voor mij niet :o
Ik heb de kast nog vol staan met lekkere spulletjes. <3

Zo'n muts voor onder de cap lijkt mij wel handig,andere mutsen heb ik wel.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 12:49

Ik gruwel van verwenpakketten :') Ik denk dan altijd "stink ik ofzo?" Nee serieus, ik heb er he-le-maal niks mee :') Make up hoef ik ook niet - ik weet serieus niet eens hoe ik dat zou moeten gebruiken... Het enige wat ik heb en al eens durf gebruiken is een camouflagestiftje, en daar heb ik er genoeg van haha.

Handschoenen voor op stal zijn hier ook altijd welkom! Daarmee bedoel ik: handschoenen waarmee ik de stal kan uitmesten. Dus geen wanten, want ik heb mijn vingers nodig, en ook geen wollen handschoenen, want daar blijft stro en hooi in zitten (en dat haat ik echt!), en vaak prikt het nog door ook haha. Ik heb een paar fleece handschoenen op stal liggen nu, die geven voldoende bewegingsvrijheid en daar blijft niet te veel in prikken, maar uit ervaring weet ik dat ik ze vrij snel kapot krijg, dus een extra paar is altijd handig :j

Ook hier even algemeen melden: mijn top-lijstje is zeker geen verplichting, zie het eerder als een richtlijn indien je geen inspiratie hebt/het gewoon echt niet weet.
Mijn flops zijn wel echt flops haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 13:09

Verwenpakketten vind ik normaliter wel leuk, maar ik heb momenteel nog voor zo'n anderhalf jaar aan douchegel en body lotion liggen, dus voor dit jaar sla ik dat even over. :)) Handcrème daarentegen spaar ik, net als smeerbare lippenbalsem. _O- Daar heb ik ook hele voorraden van, maar dat ligt altijd overal en nergens, dus daar kan ik nooit genoeg van hebben.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-10-21 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 13:11

Zo'n knoflookpers rondje zweer ik ook bij. Jaren terug meegenomen bij de action. Champignons snijdt ik zelf.. ik snap nooit waarom dat in dunne plakjes moet. Gewoon door de helft of in kwartjes en klaar :+

Verwenpakketten.. normaal leuk.. maar ik had vorig jaar de adventskalender van rituals. Dus ik kan nog wel 5 jaar vooruit :D

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 13:16

Haarband/muts etc. heb ik hier nog genoeg van liggen dus dat is niet persé nodig.

Waar ik wel veel gebruik van maak zijn scrunchies. Kleur/materiaal maakt niet uit, vind ze allemaal fijn. :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 13:17

Voor mij ook geen haarband/muts. Heb 1 muts liggen die ik wel eens gebruik maar echt heel weinig.... En 1 haarband die ik ook gehaakt heb die ik miss deze winter wel ga gebruiken :j

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 13:19

Haarband/oorwarmers hier niet nodig. Heb er net 2 besteld, haha.

Ik draag trouwens goud kleurige sieraden en vind vooral oorbelletjes en armbandjes leuk. Heb 2 gaatjes in elk oor. Houd niet van gigantisch grote oorbellen, maar een klein ringetje met iets eraan of alleen een ringetje en knopje vind ik helemaal top

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 13:57

Sieraden is hier ook zeker een top!

Vooral enkelbandjes en kettingen zijn hier een top! Leuke Ibiza style of met een klein hangertje. Altijd goed.

Ringen gebruik ik dan weer niet. Oorbellen alleen echte zilveren/gouden.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 14:04

Leuke kettingen of kleine oorbellen zijn altijd leuk! Zeker in Disney stijl :))

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 14:08

Oh ik heb nog een top: Ik heb zo'n diffuser en een lekker geurtje (olie) om daarin te druppelen vind ik fijn! Zijn online te koop of bij de tuinen. De volgende geuren heb ik zelf al in bezit: dennen, lavendel, citroen, wintergeur. Ik vind de bijzondere geuren altijd fijner dan de standaard geuren. Succes SS :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 14:11

Oeh ik weet nog een top!

Ik maak mijn looksaus altijd zelf. Voor de hele familie, want die kijken altijd zielig, "mogen wij ook een pot" :') Wij vreten looksaus als gekken, niet normaal. Met mijn schoonouders gaat de saus zelfs mee naar Spanje, hun vrienden vinden die ook geweldig lekker haha.

Maar: wij vinden potten onhandig. Want: wij nemen bijvoorbeeld bij pita of pizza bij elke hap een klodder looksaus, en telkens die lepel in de pot is onhandig/soms zelfs vies, als er bolongnaisesaus van pizza aan plakt :')

Ik heb al verschillende knijpflessen geprobeerd, maar die teutjes zijn allemaal te krap voor de stukjes look. Ik snij de look zelf, omdat ik mijn lookpersen ondingen vind :+ Ik kan best fijn snijden, maar blijkbaar niet fijn genoeg haha. Ik heb al teutjes bijgeknipt om die groter te krijgen, maar helaas.
Laatst in een discount winkel nog 3 knijpflessen gekocht, daar knalde de teut zo vanaf toen we in de fles knepen, alles hing onder de looksaus :')

Dus mocht mijn SS een knijpfles tegenkomen met grote teut: zeer welkom hier! *\o/*

Hoewel ik oorbellen en kettingen ed heel leuk vind, ben ik zo'n kneus waarbij alles wat niet echt zilver is, groen uitslaat. Oren zwellen er ook van op haha, dus doe maar niet :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 14:15

Vandaag deze spellen gekregen :D
Uitbreidingen hierop zijn dus ook zeker welkom. Tweedehands is dat ook prima te doen :D
Afbeelding

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-21 14:19

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 14:29

Leuke oorbellen zijn altijd welkom. Graag in warme kleuren (rosegoud, goud, etc, geen zilver), formaat maakt me niet uit, alleen van die kleine ringetjes vind ik niet mooi. De catch is dat ze wel van chirurgisch staal moeten zijn, andere materialen kunnen mijn oren niet tegen.
Armbandjes draag ik eigenlijk nooit (denk vooral omdat ze nooit passen), kettingen alleen op feestjes of bij een leuk jurkje.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 14:30

Oh dit is wel even belangrijk, ik ben een enorme liefhebber van sieraden, maar ik heb ook een hele erge nikkelallergie (ik kan zelfs reageren op het nikkel wat in eten zit) dus ik draag alleen zilver of goud en dat is wel een beetje buiten budget :o

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 14:41

Ik heb ook helemaal niks met die verwenpakketen xD heb je geen inspiratie om wat anders te geven ofzo lekker makkelijke uitweg is dit dan denk ik dan

meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 14:43

Ik ben ook wel wat stiller hier, omdat ik niet precies weet moet typen en jullie gaan zo snel.
Dat alles goed bijlezen soms niet lukt en beetje globaal alles lees.
dit wordt mijn eerste keer dat ik mee doe aan SS, heb andere jaren wel wat meegelezen.
En vond altijd zo gezellig en leuk, om mee te lezen. en om te zien wie wat kreeg.

Zelf vind ik altijd leuk kadootjes verzinnen voor mensen en dan een leuk pakket of kadootjes te geven en al helemaal om te krijgen. Ik hou van verrassingen en vind bijna wel alles leuk.
En vandaar dat ik mij aangemeld heb.

Ik ben geen thee drinker, maar hou wel van leuke mokken.
bodylotion, handcrème, douchegel, leuke hebbedingetje, unicorns, kaarsen, geurdingen ik vind zoveel leuk. En gaat ook om de verrassing die je krijgt. dingen uit xenos etc zijn leuk.

Voor mijn hond geen koekjes of iets, want mijn vriendje lust niet veel. Krijg ik wel ook prima. Loopt nog een leuke stalhond op stal die alles lust

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 14:46

Sieraden zijn leuk! Ik draag ze te weinig tho, ook oorbellen wissel ik heel weinig. Horloge is hier niet welkom, ik heb namelijk een smartwatch. Verder draag ik eigenlijk altijd een Zox armband, maar ik vind verder leren armbandjes, of echt van die touwtjes/stoerdere dingen wel heel tof.

Ringen reageer ik vaak heel slecht op, maar voor een avondje kan dat wel. Dus voor gelegenheden draag ik nog wel eens een ring . Kettingen heb ik al best veel van tho.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 14:53

Ben ik nou de enige die bij alles denkt: oja dat vind ik ook leuk.

Tot nu toe nog niks gezien wat ik niet leuk vind. Sorry alvast aan mijn ss :')

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 15:03

meisje schreef:
Ik ben ook wel wat stiller hier, omdat ik niet precies weet moet typen en jullie gaan zo snel.

Haha, dat heb ik ook ja. ;-)

meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 15:14

Matheno schreef:
meisje schreef:

Haha, dat heb ik ook ja. ;-)

Ja.is moeilijk, maar denk we er even in de sfeer moeten gaan komen.

Maar als je 2 dagen niet gekeken heb zijn er zoveel berichten al bij, gaat zo hard.

Is wel leuk en gezellig natuurlijk.

Wat voor mij nog wel een flop is voor is. zijn boeken ik lees zelden.