Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Huertecilla schreef:
Van de geregistréérde besmettingen.
Daarvan slechts een deel ernstig en daarvan de meeste ongevaccineerd.
Kan iemand me SERIEUS en rationeel uitleggen waar we ons nú nog druk over maken?
Nogmaals, als de opnames stijgen, is er niet genoeg personeel. Er staan veel vacatures open en er is een hoog ziekteverzuim binnen de zorg.
Wat is daar moeilijk aan te begrijpen?
Sheran schreef:Nee dat snap ik. Maar wat ik niet begrijp is dat mensen zo erg met zichzelf bezig zijn dat ze de planeet om zeep helpen. Hallo, zonder planeet ís er niet eens een feestje.
Het is nooit een fijn moment om te veranderen, om het leven en beetje om te gooien. Net als bv stoppen met roken. Betekent het dan dat we het helemaal maar niet moeten doen? Ik kan zo slecht tegen die kortzichtigheid.
ingedebruijn schreef:Nouja het is een illusie om te denken dat de mens voor altijd door gaat leven natuurlijk maargoed hele andere discussie.
Zie net dat ook ons kleine festival half september de nek is omgedraaid. Het kabinet verwacht in november pas alle regels los te kunnen laten.
Pandora2 schreef:ingedebruijn schreef:Nouja het is een illusie om te denken dat de mens voor altijd door gaat leven natuurlijk maargoed hele andere discussie.
Zie net dat ook ons kleine festival half september de nek is omgedraaid. Het kabinet verwacht in november pas alle regels los te kunnen laten.
Hebben jullie nog geen festivals die mogelijk zijn nu ?
Ik kom net tot de vaststelling dat hier hemelsbreed 3km vandaan vandaag ééntje begint. 3 dagen 8000 man per dag. Party time
Pandora2 schreef:Het is duidelijk dat ik alles niet helemaal goed meer volg![]()
Dacht dat bij jullie alles al veel soepeler verliep dan in BE.
Ik zou zeggen, komt allen hierheen. Er zijn nog dagticketjes te krijgen als ik die website goed begrijp.![]()
Wel met coronapas, certificaat, QR ding en wat weet ik nog allemaal, maar dat zal ondertussen ook wel stilaan ingeburgerd zijn.
Shadow0 schreef:Sizzle: ja, het lijkt me eigenlijk best nuttig om al dat soort dingen weer eens te bekijken, en dan niet vanuit 'hoeveel mensen kunnen er best dood gaan voor we gaan zeuren' maar vanuit het idee dat ziek zijn eigenlijk helemaal niet leuk is en soms verkeerd kan aflopen en dat we het her en der misschien wel wat effectiever kunnen remmen. En dat dat misschien juist voordeel oplevert en niet alleen maar nadeel.
(Bijvoorbeeld met tests, bijvoorbeeld met betere ventilatie en wie weet wat voor andere dingen.)
robert45 schreef:In NL wil D66 de wet aanpassen zodat ze in de zorg mogen vragen naar je inenting.
Straks nog pleiten voor verplichting van inenting of het uit de maatschappij houden van niet gevaccineerden.
Heel bijzonder dat dit allemaal zo makkelijk aangenomen word.
robert45 schreef:In NL wil D66 de wet aanpassen zodat ze in de zorg mogen vragen naar je inenting.
Straks nog pleiten voor verplichting van inenting of het uit de maatschappij houden van niet gevaccineerden.
Heel bijzonder dat dit allemaal zo makkelijk aangenomen word.
Pandora2 schreef:Aangezien ik bijzonder weinig verstand heb van muziek...![]()
https://paradisecity.be/
Edit; zijn die wedstrijden nog altijd publiekloos ? Dat kan toch niet joh