Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 13:24

MarliesV schreef:
Wekker op de telefoon zetten of nog beter: smartwatch nemen en de trilfunctie als wekker gebruiken.
Werkt hier perfect! Beide geen wakker worden meer van andermans wekker en wel van je horloge.

Ik heb dit geprobeerd, maar ik word dus niet wakker van de trilfunctie van mijn horloge. Ik voel hem overdag heel goed, maar als ik slaap echt totaaaaaaaaaaaal niet.

Amandavd

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 13:36

Dat ik vreselijk nieuwsgierig ben naar wat er verderop in de straat aan de hand is. :') Bij een huis zijn alle rolluiken dicht en hangen overal blaadjes met: 'Wegens onderzoek en ziekte niet het erf/pand betreden.'

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 13:43

Er kwam vóór ik met het examen begon nog blabla te staan met het slagingspercentage voor dit examen is 55 %
Hoezo denken ze dat ik dat wil weten voor een examen begint. Ik kreeg alleen maar meer zenuwen daarvan.

@ Milky succes :j

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 13:43

Amanda, nu ben ik ook nieuwsgierig haha.

PineApple, jammer! Hier beide een Polar Ignite en sindsdien beide op de trilfunctie qua wekker. Was er bang voor dat ik er aan zou wennen maar na 1.5 jaar kan ik wel zeggen dat dit bij ons niet zo is. Worden er beide wakker van. Jammer dat het voor jou niet werkt.

Ik erger mij aan mensen die aandacht willen, en om dit te bereiken super zielig gaan zitten doen.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 13:50

Ik denk dat m'n man ook niet wakker wordt van zo'n trilfunctie en van z'n telefoon ook niet. Moet echt een wekker zijn.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 13:52

Ik heb nog gewoon een wekkerradio.Werkt nog goed.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 13:53

Ja ik ben ook op zoek naar een wekkerradio maar 1 die niet zo fel is en simpel is qua knoppen. Die hij nu heeft geeft mega veel licht

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 13:54

Ga eens kijken bij de kringloop.Komt die van mij ook vandaan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 13:55

Bizar morgen sollicitatie gesprek met de auto 14 km en met de scooter 21 km. Ga maar even kijken om auto te lenen. :oo

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 13:57

Ik heb er nog 1 vanuit mijn vorige werkgever nieuw in de verpakking staan.
Plan was om deze aan mn broer te geven wanneer tie t huis uit ging.
Inmiddels ben ik allang het huis uit, en wordt hij nog altijd elke ochtend wakker gemaakt door mn moeder :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-21 14:02

fjordjes schreef:
Ja ik ben ook op zoek naar een wekkerradio maar 1 die niet zo fel is en simpel is qua knoppen. Die hij nu heeft geeft mega veel licht

Google Nest Hub? Niet alleen een wekker, behoort dus wel tot de functies, en misschien wat duur maar die kun je goed met je stem besturen (dus helemaal simpel qua knoppen :+) en die past de helderheid van het scherm aan op hoe licht het in de kamer is. Ik heb er een op mijn nachtkastje staan en hij is 's nachts compleet gedempt qua helderheid, ik merk er niks van met mijn ogen dicht :j

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 14:41

Dat het te koud is om m'n was te drogen buiten. Het is verdorie net augustus |o.

Oh en de bodyshop die 3 dagen te laat is met de verjaardagbon, had op m'n verjaardag wat gekocht en kan de bon nu dus niet gebruiken.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 14:56

Vorige keer niet helemaal fit na vaccinatie, alsof ik net wat te veel gedaan had. Voor mij hele normale klachten. En nu eigenlijk weer, maar net wat erger. Precies dezelfde klachten als wanneer ik echt over grens gegaan ben meerdere dagen. Niks raars, maar wel heel irritant

Bleh...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 15:02

Werk -O-

2x voer op de goot weer kunnen uitblazen omdat er 2 soorten door elkaar waren _-:(
3x raden wie het voer zelfs in der bh had en niet mocht flippen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 15:08

2 weken verlof gehad en nagenoeg geen hoofdpijn. 2 dagen aan het werk, hoofd knalt alweer bijna uit elkaar van de pijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 15:52

En doorverwijzing internist vanwege mijn blauwe plekken en afvallen. Weeg al geen 59 kg meer en er gaat alleen maar vanaf. Wordt nog wat als reïntegratie traject in moet bij de sociale dienst. Meestal val ik met werken nog meer af (5-10 kg). Blijft er weinig van mij over zo.

Zo maar even wat heerlijke krieltjes nieuwe oogst snoepen. Nu kan het kom er toch niet bij. :')

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 17:09

Dat ik net thuis kwam en 1 van de paarden in paniek zag; er zat een horzel achter haar aan. Ik heb de Horzel dood weten te slaan maar ze zaten onder de eitjes. Ik ben een dik halfuur bezig geweest om die weg te krijgen met een horzelmesje. Pardon my french, maar wat een kl*te beesten zijn die horzels. Het zat zelfs in de lange manen van mijn PRE.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 18:09

Terug van de oogarts waarbij er een ernstige cylinderafwijking is gevonden. Binnen een half jaar opnieuw op controle om te zien hoe snel het vordert en wat de stappen zijn. Zowel een ergernis als schrik…

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 18:17

Moestuin schreef:
Terug van de oogarts waarbij er een ernstige cylinderafwijking is gevonden. Binnen een half jaar opnieuw op controle om te zien hoe snel het vordert en wat de stappen zijn. Zowel een ergernis als schrik…

Wat rot :knuffel:

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 18:21

Moestuin dat is zeker schrikken. Kan wel de hoofdpijn verklaren. Sterkte ermee.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 18:28

Moestuin schreef:

Moet je geen bril? Ik heb hetzelfde e moet een bril dragen met speciale glazen, wereld van verschil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 18:49

Dank je wel allemaal.

Dromertje: Ik draag sinds mijn 9de al een bril :j Dit is nu naar voren gekomen tijdens een controle. Morgen maar een nieuwe bril gaan bestellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 18:58

Mocht het een troost zijn: ik heb al jaren een cilinder afwijking en er is prima mee te leven. Die van mij blijft stabiel!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 18:59

Robijntjah schreef:
Mocht het een troost zijn: ik heb al jaren een cilinder afwijking en er is prima mee te leven. Die van mij blijft stabiel!

Ik heb t in twee ogen. Mijne blijven idd ook stabiel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 19:19

Ik heb ook cilinderafwijkingen maar mijn linkeroog is helaas niet stabiel en erg snel achteruit aan het gaan. Daar zou volgens de oogarts het probleem zitten, dat het zo snel achteruit gaat :(