Zebrastreep - sterkte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nabster schreef:De meeleessteen.
En dingen 'stiekem' vinden. Iets kriebelt stiekem? Klinkt eng of als een soa.
Flowery schreef:Compleet overprikkeld na 1 dag werken, nog 2 te gaan en ik zie even niet hoe ik dat vol ga houden.
Zelfs mijn oren doen pijn van alle geluiden die binnen gekomen zijn vandaag...
Maddy_Paola schreef:LIJM schreef:Een schuifgrendel. Iets met een paard die zijn deur kan openmaken.![]()
Dus zoiets (niet gelet op de maten):
https://www.gamma.nl/assortiment/gamma- ... /p/B704611
https://www.gamma.nl/assortiment/schuif ... /p/B105175
https://www.gamma.nl/assortiment/profie ... /p/B104744
Zijn deur is iets dat je omhoog moet trekken en dit gaat dan ergens aan de deur vast zodat het pas kan als je het schuifje hebt losgemaakt.
[ [url=m/prmuTr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is t zo'n sluiting zeg maar? Wij hadden ook een paar grappenmakers en daarbij hadden we bij de onderste ervan een metalen plaatje ertussen die je er dus tussenuit moest halen om de klink op te kunnen tillen, kan natuurlijk ook met een plankje of iets
Veulen84 schreef:Die schuifgrendels verkopen ze hier ook bij de ruitersportzaak en welkoop... Is dat iets?
Luxorvalkje schreef:Flowery schreef:Compleet overprikkeld na 1 dag werken, nog 2 te gaan en ik zie even niet hoe ik dat vol ga houden.
Zelfs mijn oren doen pijn van alle geluiden die binnen gekomen zijn vandaag...
Daarom heb ik otoplastieken.
Zijn op maat gemaakt en het filter kun je zelf kiezen. Hoge tonen en harde geluiden worden weggefilterd. Praten hoor je nog steeds. Zelfs beter in een drukke omgeving.
Ik draag ze als ik verplicht naar een kinderfeestje moet, maar ook in een kroeg of op de motor.
iirrssjjee schreef:Slechtse Chauffeur van NL.... Hoe kunnen ze dat mens naar huis sturen? Zo onveilig, extreem hard, onoplettend..... Echt ee gevaar op de weg.
Ze deed haar examen "opnieuw" stond voor verkeerslicht rechtdoor. Reed door rood en ging naar links, is met fileparkeren vol in de zijkant van een andere auto gereden en heeft 3x hetzelfde paaltje geraakt, enz enz....
CynthiaV schreef:Die idioten in het vondelpark![]()
Maar klagen dat ze niks mogen en ondertussen zulke stunts uithalen.... Verrassing mafklapper, zo duurt het allemaal nog langer. Maar fijn dat jij je even vermaakt hebt
_San87_ schreef:CynthiaV schreef:Die idioten in het vondelpark![]()
Maar klagen dat ze niks mogen en ondertussen zulke stunts uithalen.... Verrassing mafklapper, zo duurt het allemaal nog langer. Maar fijn dat jij je even vermaakt hebt
Er is niet zo veel vrije natuur in Amsterdam, dus dat het dan druk wordt in het Vondelpark kan geen verrassing zijn. Ik kan het Amsterdammers niet kwalijk nemen dat ze genieten van het mooie weer en dat daarbij niet altijd even goed rekening gehouden wordt met alle maatregelen. Het duurt allemaal al zo lang en wordt steeds moeilijker.
De politie aanvallen heb ik dan weer geen goed woord voor over.
CynthiaV schreef:_San87_ schreef:
Er is niet zo veel vrije natuur in Amsterdam, dus dat het dan druk wordt in het Vondelpark kan geen verrassing zijn. Ik kan het Amsterdammers niet kwalijk nemen dat ze genieten van het mooie weer en dat daarbij niet altijd even goed rekening gehouden wordt met alle maatregelen. Het duurt allemaal al zo lang en wordt steeds moeilijker.
De politie aanvallen heb ik dan weer geen goed woord voor over.
Serieus? De besmettingen zijn daar heel hoog en dan is het logisch? Je mag gewoon bij een vriend op bezoek of samen wandelen/hardlopen/picknicken en dan is het te zwaar? Ik mag hopen dat ze dan verder ook bij iedereen uit de buurt blijven want zo gaan de cijfers nooit omlaag.
CynthiaV schreef:Maar dat snap ik ook wel, alleen is dit niet de manier en een dikke middelvinger naar de mensen die zich wel aan de regels houden.
_San87_ schreef:CynthiaV schreef:Maar dat snap ik ook wel, alleen is dit niet de manier en een dikke middelvinger naar de mensen die zich wel aan de regels houden.
Ik vraag het me af. Het is wetenschappelijk aangetoond dat het virus in de buitenlucht nauwelijks verspreid. Tel daar het UV-licht van de zon bij op, en het virus kan nauwelijks nog wat. Binnenshuis, daar is de verspreidingskans het grootst.
Dus ja, ik snap wel dat Amsterdammers in het Vondelpark zijn gaan zitten. Helemaal wanneer die mensen zelf geen tuin of balkon hebben.