Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sicayes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 00:17

Marktplaats. Wederom. Echt waar de manier waarop sommige mensen communiceren of ineens van de aardbodem verdwijnen. :') ik weer weer helemaal waarom ik het altijd vermijd als de pest.

Zebrastreep - sterkte :knuffel:

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 00:39

Jeetje, sterkte Zebrastreep :(:)

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 00:43

De meeleessteen.
En dingen 'stiekem' vinden. Iets kriebelt stiekem? Klinkt eng of als een soa.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 00:54

Nabster schreef:
De meeleessteen.
En dingen 'stiekem' vinden. Iets kriebelt stiekem? Klinkt eng of als een soa.

Ik vraag me toch af wat dat is tegenwoordig, mensen die figuurlijk taalgebruik of idioom niet meer begrijpen. :+

Verder, goeie grap weer van Van Dissel. Je strooit wat met getallen zonder überhaupt duidelijk te maken waar je die op baseert, behalve "aannames."

Edit: typo
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-02-21 01:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 00:58

Flowery schreef:
Compleet overprikkeld na 1 dag werken, nog 2 te gaan en ik zie even niet hoe ik dat vol ga houden.
Zelfs mijn oren doen pijn van alle geluiden die binnen gekomen zijn vandaag... |o

Daarom heb ik otoplastieken.

Zijn op maat gemaakt en het filter kun je zelf kiezen. Hoge tonen en harde geluiden worden weggefilterd. Praten hoor je nog steeds. Zelfs beter in een drukke omgeving.

Ik draag ze als ik verplicht naar een kinderfeestje moet, maar ook in een kroeg of op de motor. :)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 01:07

Een vraag stellen, en niet het antwoord op die vraag krijgen :+

Beetje het niveau van:
Vraag: 'Ik zoek kamerplanten, kan iemand mij helpen met geschikte planten voor in mijn huis met veel zonlicht?'
Antwoord: 'Ik heb waterplantjes in mijn aquarium'.

LIJM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 01:20

Maddy_Paola schreef:
LIJM schreef:
Een schuifgrendel. Iets met een paard die zijn deur kan openmaken. :+
Dus zoiets (niet gelet op de maten):
https://www.gamma.nl/assortiment/gamma- ... /p/B704611
https://www.gamma.nl/assortiment/schuif ... /p/B105175
https://www.gamma.nl/assortiment/profie ... /p/B104744

Zijn deur is iets dat je omhoog moet trekken en dit gaat dan ergens aan de deur vast zodat het pas kan als je het schuifje hebt losgemaakt.

[ [url=m/prmuTr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is t zo'n sluiting zeg maar? Wij hadden ook een paar grappenmakers en daarbij hadden we bij de onderste ervan een metalen plaatje ertussen die je er dus tussenuit moest halen om de klink op te kunnen tillen, kan natuurlijk ook met een plankje of iets

Ja, zoiets. Dat idee had ik inderdaad al. :j

Veulen84 schreef:
Die schuifgrendels verkopen ze hier ook bij de ruitersportzaak en welkoop... Is dat iets?

Welkoop te ver, ruitersportzaak heeft ze niet helaas.
Maar het probleem is gelukkig al opgelost, iemand vond het zo enorm irritant dat mijn paard vanochtend los liep dat hij zelf een schuif heeft gemonteerd. Nu is hij schijnbaar boos dat ik het zelf niet snel genoeg regelde. :')
Wel bedankt aan de mensen die tips gegeven hebben!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 01:35

Dat een deel van mijn voorlopige diagnose is omschreven als 'ernstig' en dat vind ik stom.
Ik wil niet dat het zo slecht gaat dat 'ernstig' een woord is waar mijn mentale gesteldheid mee wordt beschreven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 02:35

Kan niet slapen. :roll:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 04:49

Katten die ruzie maken. Heb nu maar tussendeur dicht gedaan zodat ik morgen ochtend wakker hoef te worden in een bloedbad.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 06:13

Wakker

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 06:53

Al 2 nachten onrustig slapen veel wakker.
Volle maan komt eraan.

|(

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 07:31

Luxorvalkje schreef:
Flowery schreef:
Compleet overprikkeld na 1 dag werken, nog 2 te gaan en ik zie even niet hoe ik dat vol ga houden.
Zelfs mijn oren doen pijn van alle geluiden die binnen gekomen zijn vandaag... |o

Daarom heb ik otoplastieken.

Zijn op maat gemaakt en het filter kun je zelf kiezen. Hoge tonen en harde geluiden worden weggefilterd. Praten hoor je nog steeds. Zelfs beter in een drukke omgeving.

Ik draag ze als ik verplicht naar een kinderfeestje moet, maar ook in een kroeg of op de motor. :)

Dank je voor de tip! Daar had ik nog nooit van gehoord maar wie weet is dat de gouden tip om kantoortuinen te kunnen overleven haha! Ik ga het straks eens opzoeken :D

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 07:37

iirrssjjee schreef:
Slechtse Chauffeur van NL.... Hoe kunnen ze dat mens naar huis sturen? Zo onveilig, extreem hard, onoplettend..... Echt ee gevaar op de weg.

Ze deed haar examen "opnieuw" stond voor verkeerslicht rechtdoor. Reed door rood en ging naar links, is met fileparkeren vol in de zijkant van een andere auto gereden en heeft 3x hetzelfde paaltje geraakt, enz enz....

Geloof mij, dit is niet (!) in scene gezet. Ik ken de betreffende dame waar dit stukje over gaat namelijk persoonlijk. Het is een oud stalgenootje en zeker weten dat ik nooit bij haar in de auto stap :o

Het is natuurlijk wel zo dat in dit programma alles word uitvergroot. Maar goed de deelnemers zitten zelf in de auto en bepalen zelf met hoeveel tempo ze de uitdagingen rijden etc

Ik zat er over na te denken dat ik het leuk zou vinden om deze uitdagingen zelf ook eens te mogen doen.
Wat ik trouwens ook een leuke variant zou vinden is dat de bijrijders ook eens achter het stuur zouden kruipen.

Zebrastreep heel veel sterkte hoor :knuffel:

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 07:43

Dat ik met 'nature sounds for sleep' wel in slaap val. Ik heb het altijd zo'n onzin gevonden, maar schijnbaar werkt het. Nu wel veel te vroeg wakker geworden.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 08:04

Die idioten in het vondelpark -:(-
Maar klagen dat ze niks mogen en ondertussen zulke stunts uithalen.... Verrassing mafklapper, zo duurt het allemaal nog langer. Maar fijn dat jij je even vermaakt hebt 8)7

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 08:21

Stukje Camembert gekocht.Nu krijg ik klachten van de gezinsleden.Het stinkt de koelkast uit.Ik heb het al in een dubbel plastic bakje zitten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 08:22

CynthiaV schreef:
Maar klagen dat ze niks mogen en ondertussen zulke stunts uithalen.... Verrassing mafklapper, zo duurt het allemaal nog langer. Maar fijn dat jij je even vermaakt hebt 8)7

Er is niet zo veel vrije natuur in Amsterdam, dus dat het dan druk wordt in het Vondelpark kan geen verrassing zijn. Ik kan het Amsterdammers niet kwalijk nemen dat ze genieten van het mooie weer en dat daarbij niet altijd even goed rekening gehouden wordt met alle maatregelen. Het duurt allemaal al zo lang en wordt steeds moeilijker.

De politie aanvallen heb ik dan weer geen goed woord voor over.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 08:27

_San87_ schreef:
CynthiaV schreef:

Er is niet zo veel vrije natuur in Amsterdam, dus dat het dan druk wordt in het Vondelpark kan geen verrassing zijn. Ik kan het Amsterdammers niet kwalijk nemen dat ze genieten van het mooie weer en dat daarbij niet altijd even goed rekening gehouden wordt met alle maatregelen. Het duurt allemaal al zo lang en wordt steeds moeilijker.

Serieus? De besmettingen zijn daar heel hoog en dan is het logisch? Je mag gewoon bij een vriend op bezoek of samen wandelen/hardlopen/picknicken en dan is het te zwaar? Ik mag hopen dat ze dan verder ook bij iedereen uit de buurt blijven want zo gaan de cijfers nooit omlaag.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 08:30

CynthiaV schreef:
_San87_ schreef:

Serieus? De besmettingen zijn daar heel hoog en dan is het logisch? Je mag gewoon bij een vriend op bezoek of samen wandelen/hardlopen/picknicken en dan is het te zwaar? Ik mag hopen dat ze dan verder ook bij iedereen uit de buurt blijven want zo gaan de cijfers nooit omlaag.

Ja, vanuit menselijk oogpunt gezien snap ik heel goed dat mensen de vrije natuur opzoeken om even te ontspannen en van het weer te genieten.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 08:31

Maar dat snap ik ook wel, alleen is dit niet de manier en een dikke middelvinger naar de mensen die zich wel aan de regels houden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 08:31

Ik snap het niet, dat je daar heen loopt en denkt. Goh, laat ik daar eens tussen gaan zitten.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 08:52

Sterkte Zebrastreep.

De derde nacht op een rij dat ik (te) vroeg wakker ben.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 08:59

CynthiaV schreef:
Maar dat snap ik ook wel, alleen is dit niet de manier en een dikke middelvinger naar de mensen die zich wel aan de regels houden.

Ik vraag het me af. Het is wetenschappelijk aangetoond dat het virus in de buitenlucht nauwelijks verspreid. Tel daar het UV-licht van de zon bij op, en het virus kan nauwelijks nog wat. Binnenshuis, daar is de verspreidingskans het grootst.

Dus ja, ik snap wel dat Amsterdammers in het Vondelpark zijn gaan zitten. Helemaal wanneer die mensen zelf geen tuin of balkon hebben.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 09:07

_San87_ schreef:
CynthiaV schreef:

Ik vraag het me af. Het is wetenschappelijk aangetoond dat het virus in de buitenlucht nauwelijks verspreid. Tel daar het UV-licht van de zon bij op, en het virus kan nauwelijks nog wat. Binnenshuis, daar is de verspreidingskans het grootst.

Dus ja, ik snap wel dat Amsterdammers in het Vondelpark zijn gaan zitten. Helemaal wanneer die mensen zelf geen tuin of balkon hebben.

Huh? Zou je dat dik gedrukte willen uitleggen?