Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 16:49

Bellatrix schreef:
Everytime We Touch van Cascada is my alltime favorite!

Hij is nu op de radio bij qmusic

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 16:55

Hier ook geen cd speler. Ook hier gaat alles via spotify.

Make-up is welkom maar lastig denk ik. Ik heb geen blanke blanke huidskleur. Maar ook niet getint. Snappen jullie het nog? :')
Ik draag ook geen oogschaduw of lippenstift.

Op mijn haar ben ik redelijk zuinig. Ik doe elke week een masker in.

Dus of ik nou echt een makkelijk lootje ben, ik weet het niet. :')

capopjekop

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 17:05

Wow wat is er veel gepraat. Sterkte voor iedereen die dat kan gebruiken.

Ik heb ook geen cd-speler in mijn auto overigens.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 17:14

Make-up gebruik ik wel, al ben ik niet iemand die heel lang voor de spiegel staat. Voor de standaard dingen zoals mascara en foundation heb ik mijn vaste favorieten maar daar buiten niet merkvast. Ik heb wel een lichte huid en blond haar, dus niet te heftige kleuren. Nagellak gebruik ik niet, mag niet ivm werk (voedsel industrie).

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 17:23

Ashleytjuhh schreef:
Bellatrix schreef:
Everytime We Touch van Cascada is my alltime favorite!

Hij is nu op de radio bij qmusic

Ik hoorde hem ja! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 17:37

Lolacabana schreef:
Pikkepor schreef:
Chips :') _/-\o_ ik hou van paprika. En ribbels.

CD'S zijn hier welkom hoor! Ik kan nog CDs in de auto afspelen, en daar breng ik ook best wat tijd door. Hitzones uit de 00's zijn welkom :+ en verder: Fall Out Boy, Greenday, Panic at the disco, 30 seconde to mars... :))

En ik werk als verloskundige. :o

Oooh jouw muziek smaak :D

Ik heb kaartjes (was voor dit jaar, maar wordt nu volgend jaar) voor de Hella Mega Tour. Greenday, Fall Out Boy en Weezer :D
Alleen denk niet dat ik nog met mijn ex ga :=

Oh en deze had ik gemist! Weezer twee jaar terug live gezien en we wouden ontzettend graag naar de Hella mega tour. Maar baby in ons geval. Om die reden ook de kaarten voor Rammstein weg gedaan. Kaarten voor SOAD kwijt ivm Corona. Volgend jaar kaarten voor ampfi in Keulen met een bevriend koppel. Hopelijk gaat dat door ivm Corona. :+

DE punten net een hele hoop van weg gegooid. Kun je dat überhaupt inleveren ergens zonder 80 jaar te sparen?

Lolacabana, tof behang! Is het niet moeilijk geweest om te plakken?

Ik ben nogsteeds stiekem een beetje verliefd op het jaren 60 interieur wat hier een paar pagina's geleden getoond is. Weet alleen even niet meer van wie.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 18:00

Wow,ff een dagje werken en 4 pagina's gemist :oo

Auto,ja.
Radio met cd-speler,ja.
Spotify,nee amper een idee hoe dat moet.
Stickey met muziek? Nope,ben veel te ouderwets daarvoor _O-

Ik vind het foute uur keileuk en verder veel jaren 80-90.
Hollandse hits weer niet,ook geen metal rock oid.

Gewoon saai :+

Koffie en thee ook niet.
Alhoewel ik vroeger bij een boeddhistische vrouw liters thee heb gedronken, dat was echt heerlijke thee met allerlei dingetjes erin maar nooit die smaak meer kunnen vinden.

Die vrouw trouwens ook niet dus ik kan niet vragen hoe en wat.

Ik las iemand met een paardje met rasp/mok.
Momenteel voer ik brooddrank aan de beide paarden want het jonkie had rasp en dat is zo'n stuk verbeterd, dat zelfs de da raar stond te kijken :P
Mijn oudje heeft een paar plekjes dus die voer ik het nu ook.

En weer ontopic :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 18:06

DE punten, jarenlang gespaard (en ja, ook dingen gekocht ervan) maar tegenwoordig hebben wij Segafredo bonen. Kan wel eens kijken of ik ze nog heb. Op vakantie hebben we de Senseo altijd bij, met DE pads, maar de punten heb ik weggegooid. :o

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 18:15

Mijn auto heeft nog een radio met een 6-CD-wisselaar <3 . Maar ik heb ruim voldoende CD's. En bovendien een niet te omschrijven smaak. Ik heb ook geen idee hoe al die muziekstromingen heten. Als ik iets op de radio hoor wat ik leuk vind vraag ik Shazam wat het is. En dan zet ik het in mijn Spotify lijst. Dus die gaat van The Skeleton's Waltz via Queen naar Rag'n'Bone Man en door naar Dance Monkey. Ik ben schizofreen denk ik :j .

Ik zie after-eight chocolade langs komen, dat is echt %) . Net als kersenbonbons en andere bonbons met likeur/zachte vulling. Ik lust ook geen pindakaas %) .

Make-up: Ik doe al 20 jaar met 1 doosje oogschaduw, en die is nog lang niet op. Ik doe al zeker 3 jaar met mijn tubetje BB-cream, mijn lippenstift heb ik gebruikt om het scheerpatroon van mijn paard af te tekenen en mijn "nieuwe" mascara was al ingedroogd toen ik het uit de blister haalde _O- . Ik gebruik alleen 's zomers wel eens een nagellak, maar daarvan heb ik ruim genoeg en het gaat dus ook jaaaaaren mee (tot het echt ingedroogd is meestal :+ )
Samenvatting: flop.

Koffie en thee heb ik genoeg in huis.
Mijn DE-punten heb ik een paar jaar geleden al aan een Bokker gedoneerd.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 18:31

Behang moet ik nog plakken, heb de sleutel nog niet haha. Laat ik door mijn moeder doen, die is een pro :j

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 18:48

Make up draag ik ook niet heel vaak, maar zag pas dat mijn donker-, zilvergrijze, bruine en gouden oogschaduw op was, die kleuren of andere aardse tonen voor smokey eyes (zwart heb ik nog wel) zouden op zich nog wel welkom zijn. Mascara enzo niet nodig.

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 19:28

Make-up vind ik altijd lastig zowel om te geven als om te krijgen. Ik draag in ieder geval altijd zwarte mascara en ik hou van nagellak in natuurlijke tinten.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 19:29

Ik vind make-up ook lastig om te geven/krijgen, alleen nagellak niet. Ik draag meestal roze/rode nagellak. :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 19:31

Ik draag alleen blanke nagel verharder. :+

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 19:56

Pepperrr schreef:
Mijn muzieksmaak is een aparte :D Ik voornamelijk metal en rock. Five Finger Death Punch, Alter Brigde, Trivium etc etc etc

Alle muziek die op de radio komt vind ik echt vreselijk. En moet er nog de hele dag verplicht naar luisteren ook _O-

Alter Bridge *\o/*
Ik ben ook van de rock/metal muziek, ik heb kaartjes voor het combinatie concert van Evanescence en Within Temptation samen! Maar verder luister ik ook graag naar Sara Bareilles, dat is meer pop/Americana. En naar de Top 2000 aan het einde van het jaar.
Ik luister ook nog graag cd's in de auto.

Makeup gebruik ik eigenlijk weinig. Nagellak vind ik wel leuk, vooral donkere kleuren (rood, blauw, groen, maakt niet uit).

After Eight chocolade vind ik echt niet te eten := chocolade met sinaasappel daarentegen :D

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 20:03

Mijn auto heeft een cd speler en usb poort heb er altijd wel een cdtje inzitten voor als er niks op de radio is.

90’s en happy hardcore ontbreekt nog op mijn usb dus als mijn SS iets muzikaals zoekt is dat een top.

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 20:03

Oh ja! Sinas snippers van Lonka. <3
Cd voor in de auto vind ik ook een leuk idee. Of een luisterboek. Heb je dat ook in dvd vorm?
Banjer gefeliciteerd met jullie nieuwe paard!

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 20:11

Interessant te lezen dat er zo divers gewerkt word op bokt!

Muziek is dus ook iets wat veel los maakt want er word gezellig over door gekletst..

Heeft bokt ook allemaal een eigen paard of verzorg paard? Of zijn er bokkers die nu helemaal niet meer rijden? Waarom wel of niet en als je rijd wat doe je dan vooral?

Ik ben dus paardrijjuf en rijd zelf voornamelijk dressuur met mijn rooie

Afbeelding

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 20:12

Daan13 schreef:
Wow,ff een dagje werken en 4 pagina's gemist :oo

Auto,ja.
Radio met cd-speler,ja.
Spotify,nee amper een idee hoe dat moet.
Stickey met muziek? Nope,ben veel te ouderwets daarvoor _O-

Ik vind het foute uur keileuk en verder veel jaren 80-90.
Hollandse hits weer niet,ook geen metal rock oid.

Gewoon saai :+

Koffie en thee ook niet.
Alhoewel ik vroeger bij een boeddhistische vrouw liters thee heb gedronken, dat was echt heerlijke thee met allerlei dingetjes erin maar nooit die smaak meer kunnen vinden.

Die vrouw trouwens ook niet dus ik kan niet vragen hoe en wat.

Ik las iemand met een paardje met rasp/mok.
Momenteel voer ik brooddrank aan de beide paarden want het jonkie had rasp en dat is zo'n stuk verbeterd, dat zelfs de da raar stond te kijken :P
Mijn oudje heeft een paar plekjes dus die voer ik het nu ook.

En weer ontopic :D

Oké even offtopic
Wat is brooddrank? Waar kan je dat kopen dan kan ik dat ook proberen bij mijn Tinker

Mondkapjes heb ik voor nu ook genoeg maar als iemand leuke printjes vind sta ik er wel voor open
Puzzels met 1000 stukjes vind ik erg leuk om te doen en dan het liefst van Disney of een plaat waar de stukken goed te zien zijn.

En ik las ook iets over werk
Ik werk op het bedrijf van Rink *\o/* *\o/*

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 20:29

Ik las make-up en nagellak, make-up draag ik weinig want mijn wenkbrauwen, eyeliner en lippen zijn met permanente make-up gezet, dus daar heb ik geen werk van :) Ben er nog dagelijks blij mee, ideaal.

Nagels is een ander verhaal! Ik zet zelf gelnagels, en gebruik geplakt van born pretty, is verkrijgbaar op AliExpress voor weinig. Nailart vind ik leuk, eigenlijk alles wat je maar kan bedenken. Wat ik ook veel gebruik is de lak om mee te stempelen van born pretty. Qua kleuren is alles welkom. Ik heb natuurlijk ook een hele collectie, maar veel is aan het opraken (zijn best kleine flesjes) dus dan is het gewoon vervanging.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 20:38

irisskib schreef:
Oké even offtopic
Wat is brooddrank? Waar kan je dat kopen dan kan ik dat ook proberen bij mijn Tinker

Brooddrank is iets wat bijna niet te zuipen is, ontzettend zuur maar wel goed voor het lichaam.

Ik heb eerst een stel flessen gekocht bij een eco/eko winkel en via internet bij deze 3 jerrycans gekocht.
https://www.kanne-brottrunk.de/nl/produ ... r-paarden/

Per dag geef ik 250 ml door het voer en ik doe wat in een bakje met bronwater en dmv kwast smeer ik dat op de plekken en ze zijn al veel rustiger dan een week geleden.

Tijd om te douchen en slapen,ik was vannacht om 03 uur al wakker ipv 04 uur...lang leve de wintertijd :roll:

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 20:46

Nog even foto's van onze inrichting gemaakt, wou het eigenlijk met daglicht doen maar ik vergeet het s'ochtends en kom vanaf nu toch in het donker thuis. Overdag zie je pas hoeveel kleur we in huis hebben, maar goed:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mieuw.

Afbeelding

Afbeelding

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 21:22

Ik ben trouwens ook een echte theeleut, maar ik heb genoeg thee ei dingen en theemokken :))

Mocht iemand iets willen doen met foto's van mijn knappe Wally die helaas alweer bijna 3 jaar dood is.. Leo en Appelflapje hebben orginele foto's :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 23:49

Ik ben helemaal in to the puppy's dus volg de verhalen moeizaam, word steeds afgeleid door de snoesjes!
Afbeelding
Afbeelding

Ik ben ook aan het leren haken, een (2e hands) haakboek is ook leuk! Zelf leren is best lastig vanaf plaatjes en filmpjes pff.

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 02:13

Och, wat een schattige pups pimaude! <3

Cd's gebruik ik eigenlijk nooit meer. Wel heb ik nog een oude mp3 speler en ik heb de TuneIn radio app op mijn mobiel. Hierop luister ik vooral naar Sky Radio Hits, ICE FM Nuuk en Sky Radio Christmas.

Zo nu en dan vind ik het wel eens leuk om naar een dvd van een televisieprogramma uit mijn jeugd te kijken. Een aantal heb ik nog en de oudere programma's (zoals De film van Ome Willem, Pipo de Clown, Calimero, Pippi Langkous, Tik Tak etc.) zelfs nog op videobanden. Een dvd van Brum, Buurman en Buurman, Hamtaro, Rocket Power, Beugelbekkie of The Powerpuff Girls kan ik wel waarderen. Jeugdsentiment!