Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Astorga schreef:@Cer: er mag toch gewoon gefeest worden op een open plek, alleen met een beperkt aantal genodigden.
Natuurlijk nietCitaat:Kan het me overigens niet voorstellen dat er genoeg afstand gehouden wordt op kermissen.
purny schreef:Dat je het eerder gehad hebt zegt niks. Je kunt het nog een keer krijgen.
Wel uniek dat je nog ergens terecht kan op korte termijn.
Dreamy schreef:purny schreef:Dat je het eerder gehad hebt zegt niks. Je kunt het nog een keer krijgen.
Wel uniek dat je nog ergens terecht kan op korte termijn.
Weet ik, daarom neem ik het serieus en ga ik ook![]()
Had twee opties voor morgen, in Zuidland en in Zwaag. Gewoon online geregeld. Maar wel een heel stuk rijden dus.
mvdende schreef:Zebrastreep schreef:Ik las net dat mensen korter op de ic liggen dan in maart. Van 22 dagen naar 8.
Dat is heel goed nieuws!
En laten we met zn alle het groeiseizoen van 2018 niet vergeten!
Ik hoop echt dat het uiteindelijk net als griep een seizoensvirus wordt, voornamelijk gevaarlijk voor ouderen. Ouderen kunnen een enting halen en klaar. Vervelend, maar is niet anders.
Popstra schreef:Zebrastreep schreef:Ik las net dat mensen korter op de ic liggen dan in maart. Van 22 dagen naar 8.
Dat is heel goed nieuws!
En laten we met zn alle het groeiseizoen van 2018 niet vergeten!
Ergens denk ik ook dat dit het word. Dat Corona een blijver is en ze door steeds meer te weten te komen over dit virus, steeds beter kunnen behandelen want dat kon in het begin nog niet omdat men totaal geen idee had wat dit virus allemaal aanrichte in en lichaam. en uiteindelijk een vaccin kunnen aanbieden.
Dat dit idd zoals een griep gaat worden. Daar kunnen sommige mensen immers nog steeds ook heel ziek van worden
Sizzle schreef:Was hier eigenlijk al geplaatst dat Berlusconi weer uit het ziekenhuis is?
Hij omschreef het als een hel op aarde (of een vergelijkbare bewoording) en had volgens zijn artsen geluk dat hij het niet in April gekregen had want dan had hij het misschien niet overleeft op zijn leeftijd (86) omdat de kennis toen nog een stuk minder was.
Cer schreef:Ik vind alleen nog de oude informatie op de website..
"In de afgelopen week hebben ruim 180.182 mensen zich laten testen in de GGD teststraten, vorige week waren dit nog 163.572 mensen. Het percentage positieve testen op landelijk niveau is deze week toegenomen van 2,2% in de voorgaande week naar 2,8%, deze week. Het reproductiegetal is gestegen en ligt op 1,17. Dat betekent dat 100 mensen die besmet zijn samen 117 anderen besmetten. "
Alleen het cijfer van de besmettingen zegt mij niks... wat is het nut van alleen het noemen van dat getal eigenlijk?
Uiteindelijk gaat het erom toch hoeveel mensen er op de IC belanden?
Want mensen die besmet zijn, en met meer testen worden dat er meer, en het virus bij wijze van fluitend doorlopen, daar is toch op zich niet zo heel veel mee aan de hand?
Cer schreef:Ja volgens mij is de gemiddelde duur nu 8 dagen ipv 20 (rond het begin) als ik het goed verstaan heb.
maar ja, wat er dan weer niet bijstaat is of de mensen na 8 dagen al overlijden ipv na 20... of dat ze genezen..
Nu ja, het overlijdensnummer gaat niet heel hard omhoog geloof ik, dus dat zal wel niet..
Maar die halve berichgeving, ik word daar echt een beetje simpel van