Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_1997 schreef:fohadie schreef:App verplicht downloaden?ik heb niet eens een smartfoon, krijg ik nu een boete?
Echt, veel mensen laten zich gekmaken terwijl ze niet eens weten wat het precies inhoudt. En nogal naief om te denken dat je nu meer privacy hebt dan met de app.
Ik heb nu zeker meer privacy dan die app, omdat ik m'n locatie nooit heb aanstaan en nooit aangeef waar ik ben en met wie. Zelfs mijn ouders weten niet altijd waar ik ben en met wie. Vrienden overigens ook niet.
Justme_Lisaa schreef:Mand schreef:Dus je hebt ook geen Facebook en Instagram?
Dit wilde ik dus ook net zeggen, iedereen die nu klaagt over de zogenoemde privacy en oliebol, daarvan durf ik te zeggen dat minimaal de helft Facebook/ twitter/ instagram oid heeft..
Justme_Lisaa schreef:Mand schreef:Dus je hebt ook geen Facebook en Instagram?
Dit wilde ik dus ook net zeggen, iedereen die nu klaagt over de zogenoemde privacy en oliebol, daarvan durf ik te zeggen dat minimaal de helft Facebook/ twitter/ instagram oid heeft..
TessaxQuincy schreef:Dat ik midden in de nacht opeens helemaal in elkaar stort omdat ik er opeens aan dacht wat voor dingen mijn vader mist en gaat missen van mij, omdat hij is overleden. En het is al 5 jaar geleden...
xDenies schreef:Traagzaad op de snelweg, echt blijf thuis ofzo. Haal in als je wilt inhalen en doe dat alsjeblieft gewoon met je voet op het rechter pedaal, ja die geeft gas, zodat ik vervolgens ook langs het traagzaad voor me kan & het liefst ook voorbij jou ... ECHT. MENSEN.
Zo jammer dat mijn Peugeotje 107 wat power mist ... zeker als je weer heuvel op moet.
Jolien87 schreef:Babyshower georganiseerd voor een vriendin van me. Met het aantal genodigden en de ruimte van het huis, zou er voldoende plek moeten zijn om iedereen verantwoord samen te laten komen.
Nu mogen er met de nieuwe maatregelen maar 6 mensen tegelijk samenkomen.
MarlindeRooz schreef:Jolien87 schreef:Babyshower georganiseerd voor een vriendin van me. Met het aantal genodigden en de ruimte van het huis, zou er voldoende plek moeten zijn om iedereen verantwoord samen te laten komen.
Nu mogen er met de nieuwe maatregelen maar 6 mensen tegelijk samenkomen.
Onzin. Die 6 mensen is een advies. Als jij er 20 wil en kan uitnodigen mag dat. Maar ik geloof niet zo in afstand houden op feestjes.
Ik ga alleen naar dingen die buiten zijn.