Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mand

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 13:52

Dus je hebt ook geen Facebook en Instagram?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 13:55

Marije_1997 schreef:
fohadie schreef:
App verplicht downloaden? _O- ik heb niet eens een smartfoon, krijg ik nu een boete?

Echt, veel mensen laten zich gekmaken terwijl ze niet eens weten wat het precies inhoudt. En nogal naief om te denken dat je nu meer privacy hebt dan met de app. :+

Ik heb nu zeker meer privacy dan die app, omdat ik m'n locatie nooit heb aanstaan en nooit aangeef waar ik ben en met wie. Zelfs mijn ouders weten niet altijd waar ik ben en met wie. Vrienden overigens ook niet.

Zelfs al staat je locatie uit kunnen ze je nog wel volgen hoor. Denk aan betalingen via de pinpas en het gebruik van internet in het algemeen. Zolang je sociale media gebruikt in wat voor vorm dan ook zou je gevolgd kunnen worden.

Maar denk je nou serieus dat de overheid dat gaat doen? Het doel van die app is om corona te stoppen niet om te weten dat hij een ijsje eet bij de Mac want sorry denk je nou echt dat de overheid dan denkt oh zij eet een ijsje! En dan wat zouden ze daar mee moeten?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 13:58

Knuf voor iedereen die het nodig heeft.

Ergernis hier zo dat ik camper verplaatst heb naar ander stuk van de camping. Gezin gearriveerd op het lege stuk veld waar ik stond. Dat ze veel kinderen mee hebben kunnen ze ook niks aan doen maar na een half uur aanhoren mamamamamamamamamama maaaamaaaa blaf blaf blaf kef keg kef foei niet doen blaf ontsnapte hond nog een keer ontsnapte hond pubers die in de kokende zon met hond en bal het hele veld overgillen waarbij de hond weer ontsnapt en op mijn bejaarden woefjes wil storten. Waarna de grote hond in een bench in de zon wordt gestopt en weer begint te blaffen waarop de kleine hond ook gezellig gaat meedoen was mijn laatste zenuw op. Beter verkassen.
Inmiddels hebben ze ongeveer 4 plekken volgebouwd en zelfs een zwembad mee. Ga dan niet naar een natuurcamping. Weg rust voor veel mensen nu

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 14:13

Mand schreef:

Dit wilde ik dus ook net zeggen, iedereen die nu klaagt over de zogenoemde privacy en oliebol, daarvan durf ik te zeggen dat minimaal de helft Facebook/ twitter/ instagram oid heeft..

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 14:18

Justme_Lisaa schreef:
Mand schreef:

Dit wilde ik dus ook net zeggen, iedereen die nu klaagt over de zogenoemde privacy en oliebol, daarvan durf ik te zeggen dat minimaal de helft Facebook/ twitter/ instagram oid heeft..

En/of laat hele verhalen over zijn/haar leven achter op sites als deze........

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 14:28

Justme_Lisaa schreef:
Mand schreef:

Ja maar dan is het een eigen keuze :')

Dat kreeg ik serieus te horen toen er iemand klaagde over het feit dat gegevens achtergelaten moeten worden bij eetgelegenheden en ik toen vroeg of ze social media had.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 14:34

TessaxQuincy schreef:
Dat ik midden in de nacht opeens helemaal in elkaar stort omdat ik er opeens aan dacht wat voor dingen mijn vader mist en gaat missen van mij, omdat hij is overleden. En het is al 5 jaar geleden...

Dat mag altijd, óók als het al 15 jaar geleden is. Gun jezelf die ruimte, het is niet niets om iemand kwijt te zijn :knuffel: :knuffel: Koester vooral ook de goede herinneringen.
Voor mij was het dit jaar alweer 10 jaar geleden en ondanks dat het ergens een plekje krijgt, voel je het toch altijd wel. Ik had het zelfs laats met mijn opa .. precies wat jij ook benoemd. En hij is ondertussen 18 jaar overleden :(
Dikke knuffel :knuffel:

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 14:34

Karuna, kan jede campingbeheerder vragen om een plek ver weg van de herriemakers?

Ik denk dat ik te saai ben om gevolgd te worden door de overheid.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 14:53

Heb zelf al gekozen te verkassen al hoor je ze overal bovenuit. Gelukkig geen vaste pleknummers. Beheerder zal vanavond wel langskomen zal hem dan even melden..zal wel verbaasd zijn waarom ik ben verplaatst. Ik stond juist daar ivm honden en kortste plek bos in. Nu 20 m verder door een paadje dus valt mee. Ik ben deels vanwege geluid maar vooral vanwege de hond en hun gedrag ermee verplaatst. Kan het niet aanzien. Dier toont Volledig overprikkeld door 7 kinderen en hun hysterisch gedrad . Spelen in de bloedhete zon en daarna wegstoppen in bench zonder schaduw. Die zo klein is dat hij alleen in elkaar gebukt kan zitten
Terwijl de andere hond losloopt waar ze hier verplicht vastmoeten.

Ik zie dat er nog iemand aan het verhuizen is nu erdoor. Kan net door de bomen die plek zien.
Laatst bijgewerkt door karuna op 18-08-20 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 14:59

2 weken terug 2x gebeten door een teek, later opgemerkt (2-3 dagen later.)
Preventieve antibiotica dosis gehad (1 pil) maar 1 van de 2 plekken is nu. 2 weken later dus, toch een aardige vlek. Hij zit op een lastige plek (onder m'n bil) dus niet elke dag gezien.. maar vergeleken met de foto enkele uren na verwijderen is er wel een mega verschil en is hij behoorlijk (6 cm).

Gemeld bij de huisarts vanochtend en foto's gestuurd via whatsapp (nieuwe manier vanwege corona) maar die zegt dat het waarschijnlijk een bloeduitstorting is, ook omdat er geen rode kring is.. maar ik weet dat het niet altijd een rode kring hoeft te zijn..

Ben er toch niet helemaal gerust op en daar erger ik me aan.. moet ik nu pushen voor antibiotica kuur of ben ik paranoia?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 15:55

Mijn voet die sinds 2 week bij de enkels loopt te knakken en mijn knieën die pijn doen bij opstaan. Ben hier te jong voor ^)

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 16:22

Communicatie en ziekenhuizen :roll:

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 16:48

Dat ik net op mijn werk compleet verrot ben gescholden en nu enorm in paniek ben.
Gelukkig heb ik hele fijne collega's en andere klanten die aan mijn kant stonden.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 17:10

Traagzaad op de snelweg, echt blijf thuis ofzo. Haal in als je wilt inhalen en doe dat alsjeblieft gewoon met je voet op het rechter pedaal, ja die geeft gas, zodat ik vervolgens ook langs het traagzaad voor me kan & het liefst ook voorbij jou ... ECHT. MENSEN.

Zo jammer dat mijn Peugeotje 107 wat power mist ... zeker als je weer heuvel op moet.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 17:14

xDenies schreef:
Traagzaad op de snelweg, echt blijf thuis ofzo. Haal in als je wilt inhalen en doe dat alsjeblieft gewoon met je voet op het rechter pedaal, ja die geeft gas, zodat ik vervolgens ook langs het traagzaad voor me kan & het liefst ook voorbij jou ... ECHT. MENSEN.

Zo jammer dat mijn Peugeotje 107 wat power mist ... zeker als je weer heuvel op moet.

Ik kwam ze vandaag ook weer tegen. 50 rijden op 70 wegen wordt er niet goed van

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 17:19

Zebrastreep schreef:

Echt heel irritant! Dit was 85/90 op een 100 weg ...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 17:45

Ja, heel vervelend die mensen. Zeker als je moet invoegen en degene voor je niet optrekt waardoor je zelf in de problemen komt met invoegen want sommige mensen geven je ook geen invoeg ruimte :x

Ik heb me zojuist geërgerd aan een vrouw. Ten eerste respecteerde ze mijn wandeltijd met de pup niet. Vervolgens liet ze me ook weten hoe ik mijn pup moet opvoeden, ik de pup niet los moet hebben in een losloop gebied want dat snapt ze toch niet ("je zet een pup toch ook niet midden op de snelweg?" :roll: ) en het mijn eigen schuld is dat ze is aangevallen. Ik ben echt boos geworden op deze vrouw. Echt, val neer.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 18:04

Mijn dure haar serum die blijkbaar omgevallen was en waarvan nu de hele inhoud over mijn makeup tafel ligt :):) super fijn dit.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 19:11

xDenies schreef:
Zebrastreep schreef:

Echt heel irritant! Dit was 85/90 op een 100 weg ...

Bij mij ook inderdaad. 90 op een 100 weg en 70 op een 80 weg.
Soms ben ik echt bang dat mijn meter gewoon stuk is :=

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 19:17

dat door die stomme corona het steeds niet lukt om met iemand af te spreken. degene is echt een hoog risico geval en we wilde bijna afspreken zodra ze vakantie (volgende week) had en nu stijgt het corona aantal weer.. super irritant.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 19:25

Babyshower georganiseerd voor een vriendin van me. Met het aantal genodigden en de ruimte van het huis, zou er voldoende plek moeten zijn om iedereen verantwoord samen te laten komen.
Nu mogen er met de nieuwe maatregelen maar 6 mensen tegelijk samenkomen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 19:48

Jolien87 schreef:
Babyshower georganiseerd voor een vriendin van me. Met het aantal genodigden en de ruimte van het huis, zou er voldoende plek moeten zijn om iedereen verantwoord samen te laten komen.

Onzin. Die 6 mensen is een advies. Als jij er 20 wil en kan uitnodigen mag dat. Maar ik geloof niet zo in afstand houden op feestjes. :=
Ik ga alleen naar dingen die buiten zijn.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 20:32

Dat ik een beetje corona moe word.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 20:34

MarlindeRooz schreef:
Jolien87 schreef:

Onzin. Die 6 mensen is een advies. Als jij er 20 wil en kan uitnodigen mag dat. Maar ik geloof niet zo in afstand houden op feestjes. :=
Ik ga alleen naar dingen die buiten zijn.

Ik ben normaal ook team 'gezond verstand gebruiken' maar in dit geval denk ik ook dat ze het niet voor nietd adviseren en het gaat wel om een hoogzwangere vrouw.

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-20 20:34

nicole_floor schreef:
Dat ik een beetje corona moe word.

Hier iddem.... Tijdens 't werk als er het nieuws op de radio komt zet ik even de radio uit