Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/319 ... ons-zorgen
Ik las dit vanmiddag. Als ik dat vergelijk met het aantal opnames die iedere dag kenbaar gemaakt worden door het RIVM, kun je dan de conclusie trekken dat:
OF er alleen in Brabant nog nieuwe patienten in het ziekenhuis terecht komen.
OF het artikel op OB aangedikt is.
OF het RIVM de cijfers niet in orde hebben.
OF een andere reden...
RIVM zegt namelijk 124 op vrijdag, OB zegt 120 in Brabant op vrijdag.
Ineke2 schreef:Vanmorgen om half 9 was het prima te doen in de supermarkt.
Gelukkig weer even klaar met boodschappen doen.
Marie_Anne schreef:Ik lees net bij de NOS dat in Spanje vanaf 2 mei mensen weer naar buiten mogen om te sporten of wandelen. Dat is goed nieuws voor MoniqueT!
MoniqueT schreef:Marie_Anne schreef:Ik lees net bij de NOS dat in Spanje vanaf 2 mei mensen weer naar buiten mogen om te sporten of wandelen. Dat is goed nieuws voor MoniqueT!
Klopt! Mits de cijfers zich gunstig ontwikkelen, maar het is hier groot nieuws. Wandelen, sporten, hoe lang en hoe ver van huis moet nog worden besproken blijkbaar. Maar het begin is er!
Roodvos schreef:Ineke2 schreef:Vanmorgen om half 9 was het prima te doen in de supermarkt.
Gelukkig weer even klaar met boodschappen doen.
Waren wij in dezelfde supermarkt? Ik heb vanmorgen rond die tijd ook heel ontspannen boodschappen kunnen doen.
De man achter mij mopperde trouwens ook op de AH. Lees dat hier ook. Heel opvallend.
MoniqueT schreef:Marie_Anne schreef:Ik lees net bij de NOS dat in Spanje vanaf 2 mei mensen weer naar buiten mogen om te sporten of wandelen. Dat is goed nieuws voor MoniqueT!
Klopt! Mits de cijfers zich gunstig ontwikkelen, maar het is hier groot nieuws. Wandelen, sporten, hoe lang en hoe ver van huis moet nog worden besproken blijkbaar. Maar het begin is er!