Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:little_birdy schreef:Gisteren de eerste niet verstaanbare handelaar aan de telefoon.
Ikke auto nodig en kopen voor 200 euro .
Nee dan gaat ie nog beter naar de sloop met zulke reacties
Ik zou zeggen: "Dat geld kunt u beter besteden aan een taalcursus".
_Penotti schreef:Ik heb er geen nummer bij staan.
Kan altijd nog geven als het nodig is.
Mensen lezen de advertentie niet.
Ik heb jaren alleen maar avonddiensten gewerkt.
Ik had er dan bij staan VOOR 15.00 bellen ivm met avonddienst. De meeste belde in de avond.
Daar was ik dus klaar mee.
En ik heb niet het idee dat ik nu slechter verkoop zonder telnummer.
Dusja1 schreef:Nouja ik kan me wel voorstellen dat als je meerdere van dat soort reacties krijgt het wel je strot uit gaat hangen. Ik ben momenteel ook even helemaal klaar met marktplaats verkopen. Allerlei mensen die er dik onder bieden omdat ze niet meer geld hebben of onder bewindvoering staan. Ja sorry hoor maar ik moet toch ook gewoon werken voor mijn geld.
Heb ook al tig mensen gehad waarbij ik het bod heb geaccepteerd en vervolgens hoor je er niks meer van. Of mensen die niet komen opdagen.
Dus als je dan ook nog zo'n telefonische reactie krijgt begrijp ik heel goed dat je niet vriendelijk meer blijft
Gini schreef:Dusja1 schreef:Nouja ik kan me wel voorstellen dat als je meerdere van dat soort reacties krijgt het wel je strot uit gaat hangen. Ik ben momenteel ook even helemaal klaar met marktplaats verkopen. Allerlei mensen die er dik onder bieden omdat ze niet meer geld hebben of onder bewindvoering staan. Ja sorry hoor maar ik moet toch ook gewoon werken voor mijn geld.
Heb ook al tig mensen gehad waarbij ik het bod heb geaccepteerd en vervolgens hoor je er niks meer van. Of mensen die niet komen opdagen.
Dus als je dan ook nog zo'n telefonische reactie krijgt begrijp ik heel goed dat je niet vriendelijk meer blijft
Nope, vind ik nog steeds geen reden om onvriendelijk te doen.
thirteenn schreef:Lekker aardig. Snap sowieso al die reacties niet hoe mensen het durven om zo laag te bieden. Nee heb je ja kun je krijgen. Er zijn vast wel mensen die het voor zo weinig wegdoen. Hoeven we elkaar niet meteen om af te branden toch? Gewoon zeggen dat je het te laag vind.
MizzMontana schreef:Nee heel vriendelijk ook vooral, ook al in de mp chat.
Ik klik altijd even op deze gebruiker voordat ik een nr geef en al 7,5 jaar op mp, dus ik dacht dat het wel ok zou zijn om nr door te geven.
Ga gelijk even uitzoeken waar ik dit kan melden. Na mijn antwoord is het ook radio stilte...