Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:De postbode is hier altijd rond de middag, nooit einde van de dag en het is er nog niet.
verootjoo schreef:Er is zaterdag iets verstuurd en nu ben je boos dat het er op dinsdag nog niet is?![]()
Terwijl er op zondag niet gewerkt wordt door de post, maandag niks geleverd wordt, en er ook daar groot personeelsgebrek is.
Beetje coulance zeg, wat lichter in het leven staan helpt je zelf ook.
mvdende schreef:Normaal is het op dinsdag geleverd als het zaterdag verzonden wordt. Het is zaterdag 14:41 gescanned en dus ingenomen bij postnl, dus ruim optijd normaal gezien.
Ze zijn gewoon weer eens van de trage.
Ik heb enkele jaren als zaterdag bezorger bij de post gewerkt, dus weet prima wat het betekent. En pakjes laten slingeren was er toen in ieder geval niet bij.
mvdende schreef:Normaal is het op dinsdag geleverd als het zaterdag verzonden wordt. Het is zaterdag 14:41 gescanned en dus ingenomen bij postnl, dus ruim optijd normaal gezien.
Ik heb enkele jaren als zaterdag bezorger bij de post gewerkt, dus weet prima wat het betekent. En pakjes laten slingeren was er toen in ieder geval niet bij.
verootjoo schreef:Maar is er trouwens nog veel post bij PostNL? Of vooral pakketten?
Ik krijg namelijk nagenoeg niks meer met papieren post, alles gaat via e-mail of apps.
purny schreef:Hier alleen vrijwel 1 keer per maand de toeslagen... voor de rest krijg ik vrijwel alles digitaal.
En vrijwel alles automatisch geïncasseerd, veel makkelijker.(Stond ik onder de douche kwam ik erachter dat ik mijn water nog moest betalen)
Biebz schreef:mvdende schreef:Normaal is het op dinsdag geleverd als het zaterdag verzonden wordt. Het is zaterdag 14:41 gescanned en dus ingenomen bij postnl, dus ruim optijd normaal gezien.
Wij krijgen niet meer elke dag post ivm personeels te kort.
Onze wijk wordt steeds verdeeld over andere die dus af en toe meer moeten doen.
Iig zo is het mij verteld.
Misschien bij jullie ook het geval nu?