Balenciaga schreef:Nee
Iets is raar als het van de norm afwijkt. Als 90 procent van de vrouwen iets doet het het dus niet raar. Begrijp me niet verkeerd, iedereen moet lekker doen waar hij of zij zich zelf fijn bij voelt. Maar omdat jij je ergens niet in kan vinden is het niet iets raars, aangezien het grootste gedeelte van de vrouwelijke bevolking het dus doet.
Ok ik snap wat je zegt maar dat betekent niet dat we het zouden moeten doen, snap je? Heel veel dingen die vroeger de norm waren (denk aan dat de vrouw aan het aanrecht gekluisterd zit en kinderen moet baren en verder niks) zijn veranderd omdat het toch eigenlijk wel raar was, ondanks dat bijna iedereen het deed.
__Sannne schreef:En de eerste volwassen vrouw die het kan "hebben" om geen make up te dragen moet ik nog tegenkomen.
Wow dat vind ik nogal een statement eigenlijk. Also: dit heb ik nou echt nog nooit iemand over mannen horen zeggen. Waarom kan elke man het 'hebben' om geen make up te dragen en geen enkele vrouw?

Ik zie mijn makeuploze gezicht overigens niet als 'puur natuur' ofzo, meer als 'ik heb echt geen zin om hier tijd en geld aan te besteden en mensen vinden mij er zo ook al prima uitzien dus ik vind het wel best zo' - en ja dat is iets wat ik echt te horen heb gekregen van mensen, niet iets wat ik zelf verzin. Ja of ze liegen om mij me beter te laten voelen ofzo, maar dan word ik wel heel erg paranoide, haha