MarcoBorsato schreef:Daarom doe ik ook alleen aan neuken, ontbijten en pleitte.
Lekker makkelijk!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Sannne schreef:Berdien schreef:Ik vind verkering ook een relatie
Flow klinkt meer als wat wij hebben. Soort van BFWB. We zijn elkaars beste vrienden, zijn bij elkaars familie geweest, kennen de vrienden van beide kanten, doen de benefitsmaar hebben geen relatie en zijn dat ook niet van plan. Zijn wel exclusief. Werkt voor ons perfect
Maar no way dat ik hem mijn 'flow' ga noemen. Ik moet bij dat woord steeds aan ongesteldheid denken
![]()
![]()
Nou wat jij omschrijft doen mijn vriend en ik nu al ruim een jaar en we noemen het gewoon een relatie.
Snap echt niet waarom mensen zo bang zijn voor labels. Alsof de hele dynamiek anders wordt zodra je het beestje bij zn naam noemt.
Iedereen mag het gewoon noemen zoals ze het zelf noemen, al zit je in een "aardappelsalade" samen. Maar ga niet van mensen verwachten dat ze het snappen als je een relatie een BFWB noemt terwijl dat hetzelfde is als een relatie.
Niet persoonlijk naar jou hoor Berdien, maar even als voorbeeld.
Zien elkaar 2 keer per week meestal. Als hij gaat daten zal het me een worst wezen en als hij seks wil met een ander dan moet hij dat vooral doen. Ik heb alleen een anti soa beleid dus dan mag hij er bij mij niet meer in
Was verder ook erg gezellig, denk dat er wel een 2e date komt maar het initiatief voor een datum ligt bij hem aangezien hij deze week nog heel veel moet werken, dan paar dagen vrij. Dus ben benieuwd.
Ik heb nog nooit met mijn vriend gebeld, heb er zo'n hekel aan.
heel vlug afgekapt, geen interesse 
En het gaat heel erg goed nu.