Yvankaxx schreef:_San87_ schreef:
Ik vind dat echt zo'n toffe rok.
DankjeAls ik op mijn streefgewicht zit dan mag ik van mijn vriend een jurk uitzoeken bij topvintage
Oeh, spannend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Ik vind dat echt zo'n toffe rok.
Yvankaxx schreef:_San87_ schreef:
Oeh, spannend. Wel een mooi vooruitzicht. Moet je nog veel?
Ik moet nog beginnenNa de vakantie begin ik met een lifestyleprogramma. Moet wel aardig wat af, dus zal wel een anderhalf jaar ongeveer duren hoor.
sans6 schreef:Jurkje is binnen, en schoenen ook![ [url=m/WMr4Zb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo verliefd op de print en de halslijn![]()
[ [url=m/SCOZFn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rNDtvs.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Ik heb toch ook een shopvraagje. Ik wil graag nieuwe laarzen (hoog, maar niet over knee), nu is mijn probleem dat ik naast een kort onderbeen, ook nog eens dikke kuiten heb.
Heeft iemand een idee waar ik laarzen voor korte dikke pootjes kan vinden? Zalando heeft me helaas niet verder kunnen helpen.
bontesok schreef:_San87_ schreef:Ik heb toch ook een shopvraagje. Ik wil graag nieuwe laarzen (hoog, maar niet over knee), nu is mijn probleem dat ik naast een kort onderbeen, ook nog eens dikke kuiten heb.
Heeft iemand een idee waar ik laarzen voor korte dikke pootjes kan vinden? Zalando heeft me helaas niet verder kunnen helpen.
Ik lees mee, ik heb hetzelfde probleem!
Gewoon ons vaste avondje naar onze club...
[ [url=m/ED5Owl.jpg]Afbeelding[/url] ]
sans6 schreef:Kijk eens op http://www.bagoes.nl San!
_San87_ schreef:sans6 schreef:Kijk eens op http://www.bagoes.nl San!
Ja die had ik gevonden. Zit een laars tussen die ik mooi vind en die is er niet meer in mijn maat.
Het probleem zit m voornamelijk in de schachtlengte.
_San87_ schreef:Ik heb toch ook een shopvraagje. Ik wil graag nieuwe laarzen (hoog, maar niet over knee), nu is mijn probleem dat ik naast een kort onderbeen, ook nog eens dikke kuiten heb.