Niobe schreef:LauraEH schreef:Als ik over al die vriendjes hier lees, ben ik blij dat ik single ben![]()
Mijn vriend heeft over mij bijna dezelfde ergernissen als die hier genoemd worden
Dit waarschijnlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Dat al mijn vakantie uren op gaan aan de vele ziekenhuisbezoeken nav een auto ongeluk eind januari![]()
![]()
Dinsdag een MRI dus weer een ochtend werk missen .. en de pijn gaat ook niet weg ..
Lijkt me niet dat die vakantie uren verhaald kunnen worden, geen flauw idee hoe dat 'verhalen' uberhaupt werkt. Ik noteer alles maar en zie het wel ...
xDenies schreef:Dat al mijn vakantie uren op gaan aan de vele ziekenhuisbezoeken nav een auto ongeluk eind januari![]()
![]()
Dinsdag een MRI dus weer een ochtend werk missen .. en de pijn gaat ook niet weg ..
Lijkt me niet dat die vakantie uren verhaald kunnen worden, geen flauw idee hoe dat 'verhalen' uberhaupt werkt. Ik noteer alles maar en zie het wel ...
elnienjo schreef:xDenies schreef:Dat al mijn vakantie uren op gaan aan de vele ziekenhuisbezoeken nav een auto ongeluk eind januari![]()
![]()
Heb je daar niets over in je CAO staan? Doorgaans krijg je 'bijzonder verlof' voor ziekenhuisafspraken.
xDenies schreef:& @ pablobokt,
CAO technisch gezien zou ik maar 2 uur PER JAAR hebben.. Afgelopen maand ben ik al 12 uur afwezig geweest (1 dag hele dag in het ziekenhuis) en deze maand ook al meerdere uren.
Dit voelt absoluut niet als vakantie aan en straks kan ik nog maar 3 dagen opnemen en dat gaat geen zoden aan de dijk zetten... Overuren draaien heeft ook geen zin want ben al blij dat ik zo de dag door kom á 40 uur.
xDenies schreef:Nee, echt 2 uur per jaar. Daarom werd het prikken voor de b12 al drama (iedere keer half uur heen en weer naar dokter) vorig jaar. En nu zie ik het ook terug op mijn loonstrook, -12 uur...
Maar fulltime ziekte wet voor 3x in de maand ziekenhuis is wel heftig.. al word de pijn steeds erger...
Steeph schreef:xDenies schreef:Nee, echt 2 uur per jaar. Daarom werd het prikken voor de b12 al drama (iedere keer half uur heen en weer naar dokter) vorig jaar. En nu zie ik het ook terug op mijn loonstrook, -12 uur...
Maar fulltime ziekte wet voor 3x in de maand ziekenhuis is wel heftig.. al word de pijn steeds erger...
Als dingen niet gaan, dan gaan ze niet. Zorg goed voor jezelf