[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 19:34

Dioxide schreef:
Zijn jullie stiekem niet nieuwsgierig naar hoe mensenvlees smaakt? Ik echt wel namelijk :o

Volgens mij is het niet te vreten.

Suzanne F.

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 19:35

Iehk nee, totaal geen interesse in. Ik vind bloed al vies smaken als je een wondje hebt.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 19:37

Is het niet zo dat je ziek wordt als je mensenvlees eet? Omdat wij ook weer vleeseters zijn? Ik dacht dat wij geen vlees van carnivoren kunnen eten omdat wij dat niet gewend zijn..

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 19:48

Ik denk dat als je een stukje van de menselijke biefstuk? (waar zich dat ook mag bevinden..denk vlak boven de bil ofzo) pakt en dit goed bakt met allerlei anderen soorten vlees op dezelfde manier..dat je het er waarschijnlijk niet eens uit zou halen dat je mens hebt gegeten.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 19:49

Aan ons zit meer vet en pezen. Krijg je zo een biefstukje vol draden van.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 19:55

Captain schreef:
Is het niet zo dat je ziek wordt als je mensenvlees eet? Omdat wij ook weer vleeseters zijn? Ik dacht dat wij geen vlees van carnivoren kunnen eten omdat wij dat niet gewend zijn..

Al die kannibalistische stammen leven anders toch nog wel hoor. :)) Misschien kan je eens aan hun gaan vragen hoe ze dat doen en hoe het in zijn werk gaat? :')
En in China eten ze ook nog steeds honden en katten, zijn beide carnivoren. Slangen werden (en worden in sommige landen) ook gegeten.

Mensenvlees zou naar varken smaken, volgens mensen die vrijwillig een stuk vlees uit hun bil hebben laten halen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 19:58

Dennis en Valerio van BNN hebben een stukje uit elkaars kont (?) gebakken en gegeten. Filmpje is terug te vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 20:08

Captain schreef:

Daar hebben we de veganisten voor. <<)
Er is hier toch ergens een topic vol daarmee?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 20:09

Giolli schreef:
Dennis en Valerio van BNN hebben een stukje uit elkaars kont (?) gebakken en gegeten. Filmpje is terug te vinden.

Whut? Alles voor de kijkcijfers :r

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-19 20:13

DezeNaam schreef:
Captain schreef:

Al die kannibalistische stammen leven anders toch nog wel hoor. :)) Misschien kan je eens aan hun gaan vragen hoe ze dat doen en hoe het in zijn werk gaat? :')
En in China eten ze ook nog steeds honden en katten, zijn beide carnivoren. Slangen werden (en worden in sommige landen) ook gegeten.

Mensenvlees zou naar varken smaken, volgens mensen die vrijwillig een stuk vlees uit hun bil hebben laten halen.

Captain doelt denk ik op de ziekte 'kuru', een soort Creutzfeldt Jakobs voor mensen... Prionenziekte.

Om die reden eet ik ook liever geen vleeseters :o

Of de juiste verhitting hier ook mee te maken heeft weet ik niet.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 20:15

https://youtu.be/Vyb4fOBMWds

Kippenvel en tranen ;( Totaal gestoorde man die begon met kittens vermoorden en dat uploaden, en uiteindelijk ook een persoon vermoorde

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 20:31

Captain schreef:

Krokodil wordt ook gegeten; die zitten echt niet aan de zeewiersalade ;)

En kippen eten graan maar verschalken ook insecten en soms een muisje. Tonijn en zwaardvis lusten ook andere lekkere visjes.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 20:39

Nog even over psychopathie trouwens; zoals bij vrijwel iedere stoornis is dit ook een combinatie van nature (genen etc.) en nurture (opvoeding, omgeving).

Het martelen en vermoorden van dieren is overigens een vrij goede 'voorspeller' voor psychopathie.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:01

NadjaNadja schreef:
Het martelen en vermoorden van dieren is overigens een vrij goede 'voorspeller' voor psychopathie.

Echt? Maar elk kind trekt toch een spin de poten uit en vermoord insecten?
Of is mijn peuter daarin de enige :=

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:04

verootjoo schreef:
NadjaNadja schreef:

Echt? Maar elk kind trekt toch een spin de poten uit en vermoord insecten?
Of is mijn peuter daarin de enige :=

Dat valt inderdaad onder 'normaal' gedrag, maar zodra je wat verdachte dode huisdieren vindt etc. dan is het misschien wel verstandig om eens een gesprekje met je kind te hebben :Y) Maar vrijwel iedere psychopaat begint inderdaad met het vermoorden en martelen van (grotere) dieren :j

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:06

Ik heb gelukkig geen huisdieren :') Voor grotere dieren is ie idd (nog?) wel lief :+

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:07

Dioxide schreef:
Zijn jullie stiekem niet nieuwsgierig naar hoe mensenvlees smaakt? Ik echt wel namelijk :o

Brr nee ik niet.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:08

Giolli schreef:

Was geloof ik van hun zij/rug (beetje op love handle hoogte).

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:13

Je hoort ook zo vaak dat kleinere kinderen goedbedoeld de goudvis hebben willen wassen, dattie niet tegen zeep kon is weer erg sneu. :(:)
En mijn toen 3jarige neefje was 's avonds laat uit bed geklommen terwijl zijn moeder net sliep, wilde de cavia's in bad doen en hield de cavia onder water in het aquarium. :=
Cavia heeft dat helaas niet overleefd ('cavia kon niet zwemmen oma' -O-), er zaten vanaf dat moment wel slotjes op de caviakooi en er is duidelijk uitgelegd (en regelmatig herhaald) dat neefje niet zonder toezicht aan de dieren mocht komen.
Laatst bijgewerkt door lor1_1984 op 22-03-19 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:13

Captain schreef:

Ik geloof dat dat te maken heeft met een eiwit wat wij in onze hersenen aanmaken, maar niet kunnen afbreken. Eten we dan menselijke hersenen dan komt er een teveel van dat eiwit in je lichaam wat je zenuwstelsel aantast. (pin me hier verder niet op vast, ik weet het niet zeker. Weet wel dat het Kuru of trilziekte heet)
Met "gewoon" mensenvlees is dit niet zo en dat is gewoon "veilig" te eten.

En ja, ik ben erg benieuwd hoe het smaakt. Ik zou er uiteraard niemand voor ombrengen, maar voor zoals eerder genoemd een tv programma ofzo zou ik het zo proberen.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:24

Giolli schreef:

Klopt inderdaad, destijds was dat nog een hele rel.

Laurora schreef:
[...]
En ja, ik ben erg benieuwd hoe het smaakt. Ik zou er uiteraard niemand voor ombrengen, maar voor zoals eerder genoemd een tv programma ofzo zou ik het zo proberen.

Blij dat ik niet de enige ben :')

Dit is een interview met misschien wel de meest bekende Japanse kannibaal Issei Sagawa: https://www.google.com/amp/s/www.vice.c ... -een-video

Ik vraag mezelf ook regelmatig af hoe snel mijn medemensen op een eiland nog zouden leven als ik ergens aan zou spoelen :\ := Indien visserij en land niet voldoende bieden om de populatie te voeden...

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:40

lor1_1984 schreef:
Je hoort ook zo vaak dat kleinere kinderen goedbedoeld de goudvis hebben willen wassen, dattie niet tegen zeep kon is weer erg sneu. :(:)
En mijn toen 3jarige neefje was 's avonds laat uit bed geklommen terwijl zijn moeder net sliep, wilde de cavia's in bad doen en hield de cavia onder water in het aquarium. :=
Cavia heeft dat helaas niet overleefd ('cavia kon niet zwemmen oma' -O-), er zaten vanaf dat moment wel slotjes op de caviakooi en er is duidelijk uitgelegd (en regelmatig herhaald) dat neefje niet zonder toezicht aan de dieren mocht komen.

Ik heb ooit wel eens een stuk zeep in het aquarium gegooid, was 3 maar vergeet het nooit meer :')

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 23:49

Dat stukje van Dennis en valerio was ongeveer formaat krent :')

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 23:55

Ik heb ooit eens een lieveheersbeestje in de openhaard gegooid toen ik klein was.... wordt er nog steeds mee gepest. Heb nu een lieveheerstbeestjes plaag op mijn slaapkamer.. zal wel karma zijn := :')

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 00:22

Nou we het toch over dieren hebben, ik zet het even in een spoiler voor iedereen die er niet tegen kan als een dier op een niet-reguliere wijze ten einde wordt gebracht, dus niet voor de tere zieltjes.

Spoiler:
Ik werkte als leerling bij een dierenwinkel (die inmiddels met recht failliet is). De baas was er nooit, de winkel was 3 verdiepingen hoog en ik stond daar vaak in mijn eentje. In dit geval toevallig een keer niet want het was de 1e dag van een nieuw personeelslid dat geen enkele ervaring/opleiding had voor een dierenwinkel.
Uitgerekend op die dag hebben we een konijntje met een omgekeerde maag, het beestje blies dus op en, tenzij er een acute operatie aan te pas komt gaat dit door totdat de maag explodeert en het beestje een hele pijnlijke dood sterft.

Ik wilde dit niet natuurlijk en omdat we te maken hadden met een nieuw personeelslid en ik met mijn 18 jaar echt even niet wist wat ik nou moest, heb dat beestje uit het hok gehaald, mee naar boven genomen en 5 minuten half jankend in het keukentje gestaan met de vraag of ik het zou laten creperen of de nek om draaien terwijl er beneden iemand stond die niet eens wist hoe de kassa werkte.

Ik kon het uiteindelijk niet over mijn hart verkrijgen het diertje te laten creperen en na de moed te hebben verzameld wist ik ineens de nek om te draaien van het dier, 1,5 slag, met een hoop gekraak. Alleen had ik niet kunnen voorzien dat de kop langzaam weer terug zou draaien en het beest nog steeds zou leven... Ik heb het toen van pure ellende maar in een hok gestopt in de hoop dat het geen pijn meer zo voelen omdat de nek was gebroken. Mijn baas was niet bereikbaar en de suggesties die ik kreeg van een andere collega (verdrinken) kon ik ook niet meer na dat incident :/ ik heb me er echt heel erg rot om gevoeld en het is nog steeds, 14 jaar later, een verse herinnering.