Dioxide schreef:Zijn jullie stiekem niet nieuwsgierig naar hoe mensenvlees smaakt? Ik echt wel namelijk
Volgens mij is het niet te vreten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Is het niet zo dat je ziek wordt als je mensenvlees eet? Omdat wij ook weer vleeseters zijn? Ik dacht dat wij geen vlees van carnivoren kunnen eten omdat wij dat niet gewend zijn..
DezeNaam schreef:Captain schreef:Is het niet zo dat je ziek wordt als je mensenvlees eet? Omdat wij ook weer vleeseters zijn? Ik dacht dat wij geen vlees van carnivoren kunnen eten omdat wij dat niet gewend zijn..
Al die kannibalistische stammen leven anders toch nog wel hoor.Misschien kan je eens aan hun gaan vragen hoe ze dat doen en hoe het in zijn werk gaat?
![]()
En in China eten ze ook nog steeds honden en katten, zijn beide carnivoren. Slangen werden (en worden in sommige landen) ook gegeten.
Mensenvlees zou naar varken smaken, volgens mensen die vrijwillig een stuk vlees uit hun bil hebben laten halen.
Captain schreef:Is het niet zo dat je ziek wordt als je mensenvlees eet? Omdat wij ook weer vleeseters zijn? Ik dacht dat wij geen vlees van carnivoren kunnen eten omdat wij dat niet gewend zijn..
verootjoo schreef:NadjaNadja schreef:Het martelen en vermoorden van dieren is overigens een vrij goede 'voorspeller' voor psychopathie.
Echt? Maar elk kind trekt toch een spin de poten uit en vermoord insecten?
Of is mijn peuter daarin de enige
Giolli schreef:Dennis en Valerio van BNN hebben een stukje uit elkaars kont (?) gebakken en gegeten. Filmpje is terug te vinden.
Laurora schreef:[...]
En ja, ik ben erg benieuwd hoe het smaakt. Ik zou er uiteraard niemand voor ombrengen, maar voor zoals eerder genoemd een tv programma ofzo zou ik het zo proberen.
lor1_1984 schreef:Je hoort ook zo vaak dat kleinere kinderen goedbedoeld de goudvis hebben willen wassen, dattie niet tegen zeep kon is weer erg sneu.
En mijn toen 3jarige neefje was 's avonds laat uit bed geklommen terwijl zijn moeder net sliep, wilde de cavia's in bad doen en hield de cavia onder water in het aquarium.![]()
Cavia heeft dat helaas niet overleefd ('cavia kon niet zwemmen oma'), er zaten vanaf dat moment wel slotjes op de caviakooi en er is duidelijk uitgelegd (en regelmatig herhaald) dat neefje niet zonder toezicht aan de dieren mocht komen.