Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Heel fijn met het ov en dan een heel stuk met een zware doos zeulen.                                                         Tigress schreef:Dat ik verdikkeme ineens rook onder het kussen vandaan zag komen. Was het draad van m'n laptop lader aan het doorbranden! Poterdikkeme, dit had ook kunnen gebeuren als ik er niet bij was met alle gevolgen van dien!
Lader is nog maar een paar maanden oud, dus absoluut niet verwacht. En nu zul je het zien; ik heb geen idee meer waar ik hem besteld had
                                                         MarlindeRooz schreef:Tigress schreef:Dat ik verdikkeme ineens rook onder het kussen vandaan zag komen. Was het draad van m'n laptop lader aan het doorbranden! Poterdikkeme, dit had ook kunnen gebeuren als ik er niet bij was met alle gevolgen van dien!
Lader is nog maar een paar maanden oud, dus absoluut niet verwacht. En nu zul je het zien; ik heb geen idee meer waar ik hem besteld had
Het is toch algemeen bekend hopelijk dat je opladers niet onder dekens/kussens moet leggen. Maar bij voorkeur op gladde, koele oppervlakten?
                                                         xDenies schreef:Fennadev schreef:Dat ik binnen een uur tijd nu alweer naar de wc moet![]()
Ik denk een blaasontsteking.
Brand het ook? Last van je onderrug?
Ik heb zojuist al 6x of meer geplast in een uur. Lang leven zenuwen & kouder weer

Tigress schreef:Dat ik verdikkeme ineens rook onder het kussen vandaan zag komen. Was het draad van m'n laptop lader aan het doorbranden! Poterdikkeme, dit had ook kunnen gebeuren als ik er niet bij was met alle gevolgen van dien!

, waar ik in hemelsnaam mee bezig ben want ze wil dat ik haar nu ook nog help met het karton opruimen. Op dat moment is mijn bloed echt aan het koken, maar ik klink en glimlach "ja hoor, ik kom er zo aan, even mijn water op drinken"