Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prulletje schreef:Janinevv schreef:Doen wat voor jou goed voelt, iedereen doet dat op zijn eigen manier
Dat advies kan je ook op jezelf en je huidige "vraagstuk" toepassen. Sommigen spreken na twee dates van een relatie, sommigen na twee jaar. Wees niet te bang om het fout te doen, er is geen goed en fout.
Yonker schreef:Maar hoe gaat dat dan als je elkaar wel ziet zitten? Of heb je bewust geen gegevens uitgewisseld?
Yvankaxx schreef:Bij ons was het totaal niet romantischIk had shampoo enzo meegenomen en toen zei ik ja ik heb dit en dit meegenomen, want ik hoop dat ik hier nog vaker mag douchen
Dus we hebben het in de badkamer officieel gemaakt
![]()
Maar hij heeft inderdaad de voorzet al gegeven, jij kunt iets zeggen in de trant van; mag ik jou dan nu mijn officiële vriendje noemen?
Yvankaxx schreef:Bij ons was het totaal niet romantischIk had shampoo enzo meegenomen en toen zei ik ja ik heb dit en dit meegenomen, want ik hoop dat ik hier nog vaker mag douchen
Dus we hebben het in de badkamer officieel gemaakt
![]()
Maar hij heeft inderdaad de voorzet al gegeven, jij kunt iets zeggen in de trant van; mag ik jou dan nu mijn officiële vriendje noemen?
prulletje schreef:Al besproken, Janine?![]()
Hoe gaat het hier met iedereen?
Ik ben vandaag jarig en vriendlief is op vakantie. Ik dacht van tevoren: zou lief zijn als hij een kaartje stuurt ofzo, misschien bloemen. Maar er werd gewoon een heel verrassingspakket bezorgd vol leuke en lieve dingen (zoals ovenhandschoenen omdat ik altijd een theedoek gebruik en laatst mijn hand verbrand haden een boekje over 30 worden waarin hij met post-its nog allemaal grappige persoonlijke notities had geplakt), en in een aparte envelop nog kaartjes voor een toneelstuk gebaseerd op één van mijn favoriete boeken. Wist echt wel dat hij heel lief is, maar dat hij er zóveel energie in zou steken had ik totaal niet verwacht
.
Sunnyenjarno schreef:Nee hoor ik heb een relatie met mijn VRIJHEID
Voor alle vrijgezellen die nu gaan twijfelen of ze wel de juiste keus hebben gemaakt om de handdoek in de ring te gooien
Vrijgezel zijn is beter dan in een relatie vastzitten die niet werkt en je zwaar ongelukkig van word, en dit is waarom:
-Relaties zijn hard werken
-Eigen liefde is de beste liefde
-Er is geen beter gevoel dan totale onafhankelijkheid
-Je hoeft met niemand anders rekening te houden
-Elke dag kan je de wereld om je heen beter ontdekken
-Er is niks beters dan Netflix en zelf de afstandsbediening te besturen
-Je kan ook romantisch zijn voor jezelf
-Geen tijd voor drama
-Alleen zijn betekent niet eenzaam zijn in een relatie
Al met al, maak je geen zorgen als je niet in een relatie zit, maar geniet juist extra van deze vrije tijd.
Janinevv schreef:Jaa, nouja gevraagd hoe het er voor stond maar nog niet officieel we werden wat verlegen oeps. Zatedag gaan we dagje weg en anders raap ik de moed weer bij elkaar.