Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lau schreef:Fenrir schreef:]Viel me bij beiden op, mooie foto’s maar jammer van de make-up. Was er een visagist of doen jullie het zelf? In dat laatste geval is er denk ik nog wel wat winst te behalen in kijken wat nu echt je gezicht beter doet uitkomen etc.
Bij mij was er visagie dus snap niet heel goed wat er mis is met de make up. Mijn ogen komen mooi uit en het is niet te donker.
Fenrir schreef:Dat er een visagist was wil niet zeggen dat de make-up standaard “goed” is hoor ik ben vaker door prutsers opgemaakt waarvan je denkt dan doe ik het zelf welje hebt wat hooded eyes en een laag/aanwezig wenkbrauwbot, door de make-up lijken je ogen kleiner en het geheel drukt wat zwaar doordat nu de nadruk (te)veel op je wenkbrauwbot ligt. Een iets andere vorm en meer blenden had je een opener blik gegeven, dat vind ik persoonlijk mooier. Maar dat is natuurlijk ook smaak hoor
enamorada schreef:Ik zie hier ook wel eens make-up waarvan ik eerlijk gezegd een beetje cringe. Dat heb ik vooral veel met de wenkbrauwen hier![]()
Maar mijn mening hoort niet uit te maken voor hoe jullie je makeup doen, lekker doen waar je blij van wordt
Frummels schreef:Fenrir schreef:Dat er een visagist was wil niet zeggen dat de make-up standaard “goed” is hoor ik ben vaker door prutsers opgemaakt waarvan je denkt dan doe ik het zelf welje hebt wat hooded eyes en een laag/aanwezig wenkbrauwbot, door de make-up lijken je ogen kleiner en het geheel drukt wat zwaar doordat nu de nadruk (te)veel op je wenkbrauwbot ligt. Een iets andere vorm en meer blenden had je een opener blik gegeven, dat vind ik persoonlijk mooier. Maar dat is natuurlijk ook smaak hoor
Poeeeee zó herkenbaar! Ik vertrouw echt niemand met mijn makeup want dan verdwijnen mijn ogen compleet (heb ook hooded eyes).![]()
Zit ook met bruiloft makeup stress want ik durf niemand mijn makeup te laten doen. Heb nu 3 test visagie sessies gehad met 2 verschillende mua's en ik vond het afschuwelijk! Ik leek wel 10 jaar ouder en de kleuren sierden mij totaal niet![]()
Op dit moment dus maar de planning om het gewoon zelf te doen
Lau schreef:Ik vond de make up wel bij het sfeertje passen, ik maak hem zelf vaak rond.
Beetje zo:
[ [url=m/IxdYwo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar ik vind dat ook niet misstaan het voldoet aan het duistere sfeertje. Dus voor mij was hij wel geslaagd. Voor het dagelijksleven zou ik hem minder heftig maken. Maar goed dat zijn keuzes. Mijn oog lijn loopt wel zoals zij de make-up heeft gedaan. Dus snap waarom het zo uit komt
Lau schreef:enamorada schreef:Ik zie hier ook wel eens make-up waarvan ik eerlijk gezegd een beetje cringe. Dat heb ik vooral veel met de wenkbrauwen hier![]()
Maar mijn mening hoort niet uit te maken voor hoe jullie je makeup doen, lekker doen waar je blij van wordt
Heb jij dan ook dat je ze in je hoofd epileertik heb dat de laatste tijd heel erg. Bovenstaande foto was trouwens de dag voor ik ze weer had laten doen
. Nu zijn we weer netjes getrimd.
Fenrir schreef:Lau schreef:Ik vond de make up wel bij het sfeertje passen, ik maak hem zelf vaak rond.
Beetje zo:
[ [url=m/IxdYwo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar ik vind dat ook niet misstaan het voldoet aan het duistere sfeertje. Dus voor mij was hij wel geslaagd. Voor het dagelijksleven zou ik hem minder heftig maken. Maar goed dat zijn keuzes. Mijn oog lijn loopt wel zoals zij de make-up heeft gedaan. Dus snap waarom het zo uit komt
Ja hier valt imo dus zoveel meer uit te halenik denk dat je ogen veel mooier kunnen uitkomen als je wat dingen verandert.
Maar zoals hierboven al gezegd werd als je er zelf maar blij mee bent, dat is het belangrijkste
enamorada schreef:Lau schreef:
Heb jij dan ook dat je ze in je hoofd epileertik heb dat de laatste tijd heel erg. Bovenstaande foto was trouwens de dag voor ik ze weer had laten doen
. Nu zijn we weer netjes getrimd.
Oh nee ik ben juist heel erg anti-epilerenVind eerder de make-up erop vaak verschrikkelijk. Zie vaak dat mensen de verkeerde kleur hebben/vorm gewoon niet mooi of niet strak is/het er superonnatuurlijk uitziet/er niet wordt geblend/concealed. Kan me echt rotergeren aan wenkbrauwmake-up waar iets niet aan klopt
MarlindeRooz schreef:Ik ben een van de gelukkige personen met mooie wenkbrauwen van zichzelf. En zwart en vol ook. Gebruik dus alleen wat wenkbrauwgel. De vorm heb ik ook al van mezelf.[ [url=m/MlkbdO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nessie schreef:Mooie foto's komen er weer voorbij! Vind het persoonlijk wel iets jammer hoe jouw make-up is gedaan Dreamer, je hebt echt prachtige ogen die zouden er nog veel meer uit kunnen springen zonder al dat zwart eromheen. Maar daar heb je natuurlijk niet altijd inbreng op tijdens een shoot.