Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 17:16

Nies_ schreef:
Laat ze gewoon wat meer aantrekken. Het is niet zo dat je in bikini moet omdat het kan. Ik vind het ook niet heel charmant en in een dun shirtje zweet je je ook niet zomaar kapot.

Als iemands kop me niet aanstaat vraag ik toch ook niet (hardop) of er een zak overheen mag? >;)

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 17:16

Anoniem schreef:
Nies_ schreef:
Laat ze gewoon wat meer aantrekken. Het is niet zo dat je in bikini moet omdat het kan. Ik vind het ook niet heel charmant en in een dun shirtje zweet je je ook niet zomaar kapot.

Als iemands kop me niet aanstaat vraag ik toch ook niet (hardop) of er een zak overheen mag? >;)

En dat heb ik ook nog veel vaker -O-

Nee maar serieus, het zal me echt een zorg zijn hoe iedereen op het strand eruit ziet, ben veel te druk met chillen. Dames, bikini aan en gaan +:)+ !

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 17:17

Zo, lange tenen :') Ik zeg niet dat het niet mag, alleen dat het niet hoeft. Als iemand zich er niet prettig in voelt trekt diegene wat meer aan. Zo simpel is dat.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 17:17

Nies_ schreef:
Zo, lange tenen :') Ik zeg niet dat het niet mag, alleen dat het niet hoeft. Als iemand zich er niet prettig in voelt trekt diegene wat meer aan. Zo simpel is dat.

Mensen hebben geen lange tenen maar je moet er niet direct een waardeoordeel aan hangen. Dat is gewoon naar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 17:18

Nies_ schreef:

En niemand zegt dat mensen die het niet willen in bikini moeten. Jij hangt er alleen aan vast dat je het niet charmant vindt en ik vind dat echt heel gek na een paar pagina's waar mensen super aardig en lief tegen elkaar doen.

soesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 17:19

_Micha_ schreef:
Probs voor de dames die heer foto's laten zien. Jullie zijn allemaal mooi!
Badpak, bikini het is mij om het even wat mensen dragen. Als jij een badpak fijn vind doe dat! Maar doe het alsjeblieft niet omdat je vind dat een bikini niet kan :n

Lor en leestmee, ik vind het oprecht heel naar dat lor vind dat ze geen badkleding aan kan, en leestmee vanwege de handdoek of rokje. Ladies please ga toch lekker in je badpak of bikini zitten, zweet je niet dood in die legging en T-shirt. Wordt lekker bruin! Let niet krampachtig op of je rokje of je handdoek nog goed zit. Ga lekker comfi liggen of zitten. Het is oké, je bent oké zoals je bent! Je gaat je verdorie toch niet verstoppen omdat iemand anders er iets van zou vinden? Hoppa jullie ga lekker het zonnetje in in bikini of badpak zonder rokje of handdoek om!

Helemaal mee eens!
Iedereen is, zoals hij of zij is!!!!!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 18:06

Nies_ schreef:

Hey wat fijn, jij laat door deze reactie precies zien waarom ik die post plaatste!

Hoe vaak zeggen mensen wel niet dat ze het niet charmant vinden? Denk je dan echt dat iemand zich nog comfi voelt in een bikini of badpak? Dat mensen in kleding zitten of een handdoek om zich heen hebben zal meestal niet zijn omdat die handdoek om je billen zo lekker zit.

Ik snap ook écht niet dat jij het oké vind dat er dus mensen zijn die zich niet in zwemkleding willen/durven vertonen. En zelfs min of meer zegt dat ze daar goed aan doen want jij wil het liever niet zien.

Lekker belangrijk wat andere mensen willen zien, je bent daar om te zonnen, te zwemmen, lekker te relaxen. Niet om naar 'perfecte' (ik vind het al naar om dit zo te zeggen want bijv leestmee of Emma is net zo perfect als een model. ) plaatje te kijken. En als je dat wel wil duik je maar wat dieper met je neus in de Vogue op het strand.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 18:56

Nies_ schreef:

Ik stel voor dat jij dan lekker een shirtje over je gezicht trekt. Dan heb je ook geen last van je uitzicht.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 19:04

Wow ik heb hier ook het idee dat Nies een beetje verkeerd geïnterpreteerd wordt. Ik lees het als een post waarin mensen die zich niet fijn voelen in bikini gewoon ook meer kleren aan mogen trekken. Maar het kan ook zijn dat ik dat dit verkeerd zie hoor.

Laten we gewoon geen waardeoordeel aan elkaar hangen. Bikini, badpak, broek, wetsuit... Ik vind alles best zolang mensen zich er maar fijn in voelen en het niet aantrekken omdat ze denken dat het moet.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 19:05

Sheran schreef:
Wow ik heb hier ook het idee dat Nies een beetje verkeerd geïnterpreteerd wordt. Ik lees het als een post waarin mensen die zich niet fijn voelen in bikini gewoon ook meer kleren aan mogen trekken. Maar het kan ook zijn dat ik dat dit verkeerd zie hoor.

Laten we gewoon geen waardeoordeel aan elkaar hangen. Bikini, badpak, broek, wetsuit... Ik vind alles best zolang mensen zich er naar fijn in voelen en het niet aantrekken omdat ze denken dat het moet.

Ja precies. Dit gaat natuurlijk echt nergens over. Er mag wel bijna 100 pagina's besproken worden hoe oncharmant germie haar mannen kleding is, maar als het over een paar kilo vet gaat kan het ineens niet :') Bovendien zeg ik nergens dat ik me er aan stoor, dat maken mensen er zelf van.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 06:06

Joh natuurlijk mogen mensen meer kleren aantrekken ik neem aan dat dat duidelijk is. Ik zeg zelfs nog in mijn post dat mensen helemaal zelf moeten weten wat ze aan doen. Als ze hun keuze maar niet laten afhangen van wat ándere mensen denken. En dat ik het verdrietig vind dat bepaalde mensen dus voelen dat het niet oké is om badkleding te dragen voor hun :n
Je zegt letterlijk dat je het niet charmant vind, das een waardeoordeel toch :D

Anyway ik geloof dat m'n punt duidelijk is. Ladies jullie zijn allemaal mooi en doe lekker aan wat je zélf fijn vind en niet omdat andere mensen er iets van zouden kunnen vinden.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 07:16

Maar ik ben charmant hoor. Echt waar. :D (spotmodus aan)

En verder draag waar jij je fijn in voelt. Ik lach soms om sommige kledingstukken. Nou en? Voor mij loop jij voor schut. Maar ik loop niet voor schut. Jij vindt jezelf ook niet voor schut lopen en denkt bij een ander weer jemig wat een rare kleding. En dan zijn we weer rond. Leven en laten leven.
Bij fatsige bikinis waar het vet overal uitpuilt zal ik de persoon niet anders om benaderen. Gewoon lekker doen. Je loopt niet naakt immers.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 08:14

_Micha_ schreef:
Anyway ik geloof dat m'n punt duidelijk is. Ladies jullie zijn allemaal mooi en doe lekker aan wat je zélf fijn vind en niet omdat andere mensen er iets van zouden kunnen vinden.

Dat vind ik toch altijd zo'n schijnheilige uitspraak. Nee, niet iedereen is mooi, en niet alle kleding is mooi bij iedereen.
Of iemand er trots bijloopt of niet, maakt voor de uitstraling zeker uit, maar is niet allesbepalend.

Om met Theo Maassen te spreken: "Ze zeggen wel dat echte schoonheid van binnen zit, maar lelijkheid zit vaak aan de buitenkant."

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 08:23

Wat mooi is, is voor iedereen anders. Is niet een objectief gegeven.
Jij kan iets spuuglelijk vinden, terwijl ik het beeldschoon vind.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:09

Gisteren weer de sandalen met sokken erin gespot! :+ Het zal ook nooit verdwijnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:11

Ik moet zeggen dat ik een te kleine bikini ook niet zo charmant vind.. en met mijn maatje 38 maar blubberbuik vol met striae voel ik me echt niet meer fijn in een bikini, dus ik ga voor badpakken!

Ik heb er nu 1 gekocht die in een zwembad ook als blunder gezien zou kunnen worden, maar op het strand dan weer niet :))
Locatie naakt ook veel verschil van of iets wel of niet kan..

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:25

Shanna schreef:
Ik moet zeggen dat ik een te kleine bikini ook niet zo charmant vind.. en met mijn maatje 38 maar blubberbuik vol met striae voel ik me echt niet meer fijn in een bikini, dus ik ga voor badpakken!

Ik heb er nu 1 gekocht die in een zwembad ook als blunder gezien zou kunnen worden, maar op het strand dan weer niet :))

Nou ben ik wel heel benieuwd wat voor badpak dat is, kan me er niets bij voorstellen :))

Anoniem

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:28

Wou zeggen ik heb maat 34/36 en heb ook een bikini die ik niet in het zwembad aantrek maar wel op het strand... van de h&m is ie. Had al een maat groter genomen want het broekje was net een stringbikini :') maar nog voel ik me in het zwembad te bloot dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:29

Gruis schreef:
Anoniem schreef:

Nou ben ik wel heel benieuwd wat voor badpak dat is, kan me er niets bij voorstellen :))

Ik vind hem voor in het zwembad toch wat te pikant, mede door mijn forse boezem.. :o
Laatst bijgewerkt door Nala op 18-12-20 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto's weggehaald op verzoek van plaatser.

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:30

_/-\o_ Prachtig. Maar nu snap ik inderdaad wat je bedoelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:31

Maar op het strand kan het dan weer wel naar mijn mening :Y)

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 09:31

Ik vind hem je echt heel mooi staan Shanna _/-\o_

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 10:40

Ik zal wel heel dom zijn, maar ik zou er ook niet echt raar van opkijken als iemand met zon badpak in het zwembad rondloopt hoor := niet anders dan op het strand iig. Vind het in beide gevallen geen modeblunder, het staat je super! Accentueert heel mooi :j

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-17 10:49

Shanna schreef:
Gruis schreef:

Ik vind hem voor in het zwembad toch wat te pikant, mede door mijn forse boezem.. :o

[ [url=m/tkckyL.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZkIA7M.jpg]Afbeelding[/url] ]

Niceeee!! Al snap ik je wel. Bij binnenzwembad vind ik het ook minder kunnen. Bij strand 100% kunnen

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 10:56

Anoniem schreef:
lor1_1984 schreef:
Ik ben 1,67m, heb maat 50 broeken en shirts 50/52 (50 zit wat aan de strakke kant dus afhankelijk van wat voor broek eronder).
Mijn figuur is bij lange na niet zo mooi als dat van Emma, ik kies er dan ook voor om geen badkleding te dragen maar een caprilegging met een longshirt/singlet/spaghettitop.
Tot voor kort had ik nog 52/54 en langzaam aan wil ik naar maat 44 ong en vanaf daar verder kijken.

Maar waarom?
Of je nu een tent, een burka, een shirt met legging of een bikini aan hebt, mensen zien hoe dan ook wel dat we geen maatje 36 zonder spekjes zijn en als iemand daar banketstaaf over wil doen doet diegene dat toch wel, ongeacht wat je aan hebt.
Ik ben nu ook een paar maatjes meer dan ik zou willen, maar hijs me in een goed zittend, juiste maat bikini of badpak net waar ik zin in heb en doe lekker mijn ding, ook in mn blote billen in de sauna, gewoon omdat IK dat wil. Nooit dat ik me door een anders mening zou laten beperken in wat ik wil doen of dragen.

Omdat ik me om meerdere redenen niet fijn voel in bikini of badpak. :)
Maar dat is ook zo als ik slanker ben, al wordt de drempel dan gevoelsmatig iets lager om bijv thuis wel in bikini/badpak in de tuin te zitten.