Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
koetje28 schreef:ik blijf me erover verbazen met die DP...
ik heb er toch al behoorlijk wat voorbij zien komen (ik vraag er niet om miss is het mijn hoofd dat ze denken dat ik t graag zie) en t enige wat ik denk DUDE hou het nou is Classy...dus steevast is t antwoord: wat een afknapper.... hoewel sommige wel impressive zijn
musiqolog schreef:hyppolyte schreef:Oh heerlijk, ben er nu eentje aan het fücken, dat is zo'n sukkel die eens in de zoveel tijd ineens een berichtje stuurt, meestal vanwege een profielfoto. Dus ik ben hem nu in de zeik aan het nemen, heerlijk
Ja, hartstikke leuk... behalve als je die gozer bent. Wat gij niet wilt, dat u geschiedt... Jij krijgt vast ook niet graag valse hoop.
Mlies schreef:Haha nee dat niet.. Waren een beetje aan het ouwehoeren over de stereotypes op tinder. Toen stuurde ik dat plaatje van die naakte rat 'dudes be sending dick pics like..'.
Toen zei hij 'die van mij is groter..'
Jaja, stoere praat, maar de interesse was stiekem toch gewekt. En van mij hoeft dat niet zo, ik vind het vaak maar een afknapper. Maar toen, inmiddels was het 1 uur 's nachts, het niveau daalde wat en toen stuurde hij hem toch haha.
Jildau schreef:Yonker schreef:Nah sorry hoor maar ik vind zoiets doorsturen via een forum echt niet kunnen....
Ik vind het raar dat je graag naar foto's van piemels kijkt maar goed ieder zn hobby.
Wel denk ik dat je die niet via een Bokker hoeft te krijgen. Google? Ben je wel even mee zoet.