Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lienek schreef:Ik ben op zoek naar een dressuurzadel. Nu heb ik een mooie op het oog. Maar nieuw is het zadel incl singel beugels en beugelriemen 735 euro.
Dit zadel is gebruikt en ik denk al wat ouder.
Wat vinden jullie dan een normale prijs?
Ze vraagt op de advertentie waar ik op reageerdr 400 maar zag dat ze gisteravond de advertentie opnieuw heeft geplaatst en ineens 550 vraagt.. lijkt mij redelijk hoog toch?
Cowboy55 schreef:Lienek schreef:Ik ben op zoek naar een dressuurzadel. Nu heb ik een mooie op het oog. Maar nieuw is het zadel incl singel beugels en beugelriemen 735 euro.
Dit zadel is gebruikt en ik denk al wat ouder.
Wat vinden jullie dan een normale prijs?
Ze vraagt op de advertentie waar ik op reageerdr 400 maar zag dat ze gisteravond de advertentie opnieuw heeft geplaatst en ineens 550 vraagt.. lijkt mij redelijk hoog toch?
Daar is zo niks zinnigs over te zeggen lijkt me.....We weten het merk niet, het type, de leeftijd en de toestand waarin het zadel verkeerd niet......
little_birdy schreef:Veel te duur hoor voor zo'n zadel.
350 is de max inclusief toebehoren
Cowboy55 schreef:little_birdy schreef:Veel te duur hoor voor zo'n zadel.
350 is de max inclusief toebehoren
Ik heb ook maar eens zitten speuren. de gemiddelde prijs ligt zo rond de 250-300. Dan zou 350 inderdaad de absolute max moeten zijn. Dus is 550 OF te hoog OF het is wel een heeeeeel speciaal zadel. Maar van dat laatste zou ik niet makkelijk te overtuigen zijn.
Gruis schreef:Echt niet doen hoor, voor dat geld. Zadels verkopen voor geen ene meter, een zo hoog geprijsd zadel raakt ze never nooit kwijt.
ElizeVdS schreef:Pff ik heb mijn splinternieuwe zadel te koop staan. Helaas echt amper op kunnen rijden en toen kreeg mijn paard koliek en ging dood. Was spuugduur in aanschaf en wil dus wel een beetje redelijke krijs voor. Heb vraagprijs op 80% van aanschafprijs staan met erbij dat er geboden mag worden.
Vind het wel belachelijk dat je op marktplaats moet betalen voor het verkopen van een zadel en je vervolgens in een dag op pagina 10 zit..