Macchiato schreef:Hoe doe je dat dan? Wel bij elkaar slapen en niet gymmen!?Wat als je straks echt een relatie hebt en dan is het gymmen niet leuk....
Gymmen kun je leren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:ik heb voor mezelf wel regels!
eerst wat serieus voordat hij zn ding in mij steekt, eerder blijven slapen heb ik geen problemen mee maar dan is het ook echt slapen..
ik zoek iets serieus en ik verwacht dat ook van de ander
Lougino schreef:Goede uitspraak Yeeentl, die ga ik ook aanhouden, frustrerend is het soms...
En dan nog kun je van alles bespreken, zeggen hoe je er in staat en van beiden kanten zeggen 'ja zo denk ik er ook over' en dan nog kan het een heel andere richting op gaan. Ik heb zo'n hekel aan vaag en onduidelijk zijn en toch tref ik er weer een die wel zo is blegh!
Lougino schreef:Goede uitspraak Yeeentl, die ga ik ook aanhouden, frustrerend is het soms...
En dan nog kun je van alles bespreken, zeggen hoe je er in staat en van beiden kanten zeggen 'ja zo denk ik er ook over' en dan nog kan het een heel andere richting op gaan. Ik heb zo'n hekel aan vaag en onduidelijk zijn en toch tref ik er weer een die wel zo is blegh!
Mri schreef:groot gelijk Eske!
Ik heb een dikke blaas ontsteking![]()
hopelijk trekt het met de AB snel weg. De AB geeft alleen knallende koppijn en duizeligheid.
En na wat googlen snap ik denk ik ineens waarom ik het soms na het gymmen wel of niet heb...
nu even dat patroon in de gaten houden