Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 14:21

Macchiato schreef:
Hoe doe je dat dan? Wel bij elkaar slapen en niet gymmen!? :') Wat als je straks echt een relatie hebt en dan is het gymmen niet leuk....

Gymmen kun je leren :Y)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 14:22

ik heb voor mezelf wel regels!
eerst wat serieus voordat hij zn ding in mij steekt, eerder blijven slapen heb ik geen problemen mee maar dan is het ook echt slapen..
ik zoek iets serieus en ik verwacht dat ook van de ander :)

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 14:28

Ik heb nog nooit echt ervaren dat snel gymmen per se gelijk staat aan 'niet serieus', maar ik communiceer er dan ook echt wel duidelijk over. Als ik blijf slapen dan hoeft er niks te gebeuren, als het wel gebeurt prima, maar dan word ik de volgende dag niet de deur uit gebonjourd om vervolgens nooit meer met iemand te praten. Het is dus ook wel afhankelijk van hoe ik me voel bij iemand.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 14:44

Ik denk als iemand je niet serieus ziet dat die dat na een maand wachten ook niet doet.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 14:49

Alja schreef:
ik heb voor mezelf wel regels!
eerst wat serieus voordat hij zn ding in mij steekt, eerder blijven slapen heb ik geen problemen mee maar dan is het ook echt slapen..
ik zoek iets serieus en ik verwacht dat ook van de ander :)

Of iets wel of niet serieus is heeft helemaal niets te maken met het verhaal dat hij snel 'zijn ding in jou wil steken'.
Serieus zijn dit in een persoon, en zoals furrow al zegt; een maand wachten maakt echt geen verschil in hoe serieus iemand is.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 15:05

Ik heb meerdere relaties gehad, twee van meer dan een jaar, en nog nooit gegymd. Ook totaal geen behoefte aan.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 15:11

Tsja wel of niet snel gymmen, het zal ook wel iets zijn dat leeftijd gerelateerd is denk ik. Ik heb er niet heel veel problemen mee (niet op date 1 dat dan weer niet) soms wint de lust het van je verstand om te wachten.

Je hebt 2 relaties gehad Morgane, zonder enige vorm van s.eks? Dat hoor je toch ook niet vaak.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 15:11

Maar dat heeft een heel andere aard, jij hebt überhaupt geen behoefte aan seks. :) Dan wacht je er dus niet mee maar is het sowieso niet aan de orde.

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 15:55

Ik vind dat het geheel ligt aan de eerste date, wat er al besproken is en hoe je er allebei in staat.

Ik ben even helemaal klaar met mannen denk ik, ik snap ze gewoon niet en ik stel te hoge verwachtingen voor mezelf. "The best way to avoid disappointment is not to expect anything from anyone".

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 16:02

Goede uitspraak Yeeentl, die ga ik ook aanhouden, frustrerend is het soms...

En dan nog kun je van alles bespreken, zeggen hoe je er in staat en van beiden kanten zeggen 'ja zo denk ik er ook over' en dan nog kan het een heel andere richting op gaan. Ik heb zo'n hekel aan vaag en onduidelijk zijn en toch tref ik er weer een die wel zo is blegh!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 16:04

Ik ga pas gymmen wanneer ik in een relatie ben met iemand. Maar dat komt omdat ik een groot probleem heb met mijn persoonlijke ruimte. Ik voel me totaal niet op mijn gemak als iemand me zelfs maar aanraakt.
Pas na een half jaar relatie voel ik me op mijn gemak :+

Verder vind ik dat iedereen gewoon moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt :D

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 16:08

Lougino schreef:

En dan nog kun je van alles bespreken, zeggen hoe je er in staat en van beiden kanten zeggen 'ja zo denk ik er ook over' en dan nog kan het een heel andere richting op gaan. Ik heb zo'n hekel aan vaag en onduidelijk zijn en toch tref ik er weer een die wel zo is blegh!

Ik heb hier dus precies hetzelfde aan de hand. Ik dacht dat we hetzelfde over dingen dachten en dat het gezellig was. Maar vervolgens toch weer vaag en stoer doen en geen iniatief meer tonen. Maar vervolgens wel zeggen dat we niks met andere mogen doen...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 16:08

Oh wij lagen op date 2 al in bed te knuffelen hoor, heerlijk! <3

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 16:21

Lougino schreef:

Inderdaad, en dan kan die persoon nog zeggen wat je wil horen.
Je weet het nooit en je moet gewoon je buikgevoel volgen wat op dat moment goed voelt

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 16:29

normaal trek ik ook zulke mensen aan :')

Leraar man en huis man zijn wel echt anders :)
En de laatste zit iets meer in mijn straatje.

Wel echt te mooi, ik heb een behoorlijk warm dekbed en hij is warmbloedig. Hij kwam steeds tegen mij aan liggen, kreeg het weer ontzettend warm, draaide weer weg. Toch niet zo gezellig, kwam weer tegen mij aan liggen, te warm, weg draaien etc.

erg schattig. Next time ga ik mijn 4 seizoenen dekbed splitsen!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 16:48

Ik ga van het weekend bij m'n Tinderman/vriend slapen. Gymnen staat niet in de planning, dit is allemaal vrij nieuw, vorige week m'n eerste zoen gehad, dus even rustig aan :P

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 16:53

gelijk heb je eske! blijf je eigen grenzen aangeven. wat jij niet wilt gebeurt niet :)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:25

groot gelijk Eske!

Ik heb een dikke blaas ontsteking :\
hopelijk trekt het met de AB snel weg. De AB geeft alleen knallende koppijn en duizeligheid.

En na wat googlen snap ik denk ik ineens waarom ik het soms na het gymmen wel of niet heb...
nu even dat patroon in de gaten houden :=

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:37

Vervelend Mri! Hopelijk lukt het om in de gaten te houden :D

Hij is ook wat meer ervaren op seksueel gebied, maar hij is heel respectvol en ik vertrouw hem er wel in om rustig aan te doen :)

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 18:58

Mri schreef:
groot gelijk Eske!

Ik heb een dikke blaas ontsteking :\
hopelijk trekt het met de AB snel weg. De AB geeft alleen knallende koppijn en duizeligheid.

En na wat googlen snap ik denk ik ineens waarom ik het soms na het gymmen wel of niet heb...
nu even dat patroon in de gaten houden :=

Altijd plassen na het gymmen werkt ;-)

Sterkte!

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:45

Mijn skittle date was gezellig!
Vond hem wel knapper dan op de foto :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:52

Altijd plassen na het gymmen inderdaad! En bij hele lange sessies ook tijdens :j Hoe onsexy ook :))

Klinkt goed Eske, en inderdaad je eigen tempo aanhouden :)

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:59

Ik heb sinds gisteren ook tinder :D Heb 2 leuke kerels tot nu toe waar ik ook echt mee aan het babbelen ben. En dan nog eentje die ook paarden heeft, maar dat is denk ik leuk vriendschappelijk, maar weet niet of daar wel meer in zit :')
(Nog een paar ander matches, maar dat is meer small talk enzo)

Een van de 2 vind ik helemaal geweldig, hij is knap (uiteraard... het is tinder :') ) Vind mijn paard leuk :') En hij kan erg leuke babbels maken.
De andere klinkt alleen wat kortaf in zijn berichten. Als ik wat vraag wat hij niet begreep antwoord hij "Huh??" In plaats van wat hij er niet aan begrijpt :') Maar hij kan natuurlijk wel leuk in real life zijn.
Sowieso ga ik nog gewoon wat via mobiel chatten en dan kijken we wel om eens af te spreken :)

Hebben jullie trouwens ook dat de app zo vreselijk werkt? Valt de hele tijd uit, kan vaak berichtjes niet zien, dan moet ik op het blauwe vak duwen - kopieren - plakken in tekstvak en dan pas zie ik het. Zou je toch niet verwachten van een zo vaak gebruikte app.

En ik dacht serieus plassen na het gymmen?? Waarom... Had niet door waar het gymmen plaatsvond :')

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:05

Haha zelfs aftergym tips lees ik, niks is te gek hahaha

Eske wat fijn dat je er zo'n goed gevoel bij hebt, hoop dat jullie nog lang happy blijven samen.

Ik heb zaterdag weer een date met een nieuwe :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:10

Hee Leen, jij ook hier :D

Klinkt goed zo, alle (geplande) dates!