Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kirsha schreef:Uh? Zo was het inderdaad niet bedoeld, maar goed, dat is maar net hoe je het opvat. Ik vind jouw reactie overigens ook niet vriendelijk te noemen.
moonwolf schreef:Kirsha schreef:Uh? Zo was het inderdaad niet bedoeld, maar goed, dat is maar net hoe je het opvat. Ik vind jouw reactie overigens ook niet vriendelijk te noemen.
Vond het snauwerig overkomen, dus vandaar dat ik zo'n reactie terug gaf. Maar als het zo niet bedoeld is, mijn excuses. Zo ben ik dan ook wel weer
moonwolf schreef:Maar bij deze dus : Pas op voor J.
Hij verkoopt dus Eurostar en Eskadron pads. Helaas ben ik er al vermoedelijk ingestonken en ben ik waarschijnlijk mijn geld kwijt. Ik weet dat het mijn eigen schuld is, en dom is om bij iemand iets te kopen die pas sinds vandaag een account heeft, maar dat terzijde. Hoop dus dat er nog niet veel slachtoffers zijn of nog gaan komen.
dees_daan schreef:moonwolf schreef:Maar bij deze dus : Pas op voor J.
Hij verkoopt dus Eurostar en Eskadron pads. Helaas ben ik er al vermoedelijk ingestonken en ben ik waarschijnlijk mijn geld kwijt. Ik weet dat het mijn eigen schuld is, en dom is om bij iemand iets te kopen die pas sinds vandaag een account heeft, maar dat terzijde. Hoop dus dat er nog niet veel slachtoffers zijn of nog gaan komen.
Heb je al een mod gepbt?
Wel balen voor je, ben idd bang dat je je geld kwijt bent..
Jadeleigh263 schreef:Dat verkopers zo tegen kopers durven te praten! Moet niet gekker worden.
En ja, indd... Die prijzen voor de nici etc, te mooi voor woorden en de foto's komen van internet
Giolli schreef:Geldnood doet een hoop rare dingen met mensen.