Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shirley schreef:Hier, in het zuiden van Nederland ( i.m.o. Zeeland, Brabant, Limburg ) kunnen we er in de westelijke hoek ( i.m.o. Zeeland en West-Brabant ) nog een aardig staartje van meepakken.
Denk sowieso de hele kust ( i.m.o. een brede strook grenzend aan zee ) tot helemaal in het noorden ( i.m.o. kop van Noord-Holland, Friesland, Groningen, de eilanden )
DewiRox schreef:Wordt donderdag echt een dag om rekening mee te houden? ik ga vanaf de zomer naar een school waarvoor ik een groot halfuur met de scooter moet en waar het best een gedoe is om met het ov te komen.
Marcella schreef:DewiRox schreef:Wordt donderdag echt een dag om rekening mee te houden? ik ga vanaf de zomer naar een school waarvoor ik een groot halfuur met de scooter moet en waar het best een gedoe is om met het ov te komen.
Sorry als ik het zeg hoor maar half uur scooter is niks.![]()
Als ik naar paard wil zit ik een ruim uur op de scooter enkele reis.OV is ruk (1 uur en 45 minuten minimaal en 14 euro daltarief) en kan je op een zaterdag niet op rekenen heb dus al een keer op de bus zitten wachten die niet kwam opdagen.
Hier grijs maar nog droog snel naar stal toe en hopelijk nog even van droog weer genieten.
lifaya schreef:Ik vertrek morgen rond een uur of 7 met de trein naar Oostenrijk............ Eerst Utrecht, dan Muchen en dan een station die ik niet kan schrijven en dan eindhalte LienzMaar met dit voorspelde weer heb ik het idee dat het helemaal fout gaat aflopen