Behalve van vrijdag t/m zondag, dan is parkeren in de garage duurder. Dan kan je hem beter bij metrostation Oosterflank parkeren aangezien je daar gratis kan parkeren en het is nog geen 2 minuten lopen
Ai de collectie viel me vies tegen. Ik baal nu wel dat ik even een paar weekjes heb gewacht.. Heb wel een aantal dingetjes gehaald, maar het was het gewoon niet. Dan over een poosje maar weer met de wintercollectie
Nozidia
Geplaatst: 22-08-13 16:55
Zo ik ben ook weer bij de pri geweest vandaag, was gelukkig niet al te druk. En heb weer wat leuke dingetjes geshopt.
Stefaaah
Geplaatst: 22-08-13 17:32
xSaarSaar schreef:
Dallista schreef:
Was dat de Primark op Oxford Street? Die is inderdaad redelijk gestoord!
Klopt, echt ver-schrik-ke-lijk!
Toen ik daar was, moest je zelfs aanschuiven om naar binnen te gaan Dat was echt een hel!
In Eindhoven hangt nu dat de Primark on November open zal gaan, dat wordt mijn volgende bezoekje denk ik!
Anoniem
Geplaatst: 22-08-13 18:05
Samsie schreef:
Vandaag rondje gelopen bij Primark Almere, hing echt amper wat leuks en het was hartstikke druk!
Ik was er vandaag ook en vond het juist super rustig, heb. het nog nooit zo rustig meegemaakt. Qua kleding was er helaas weinig bijzonders.
Chantaliiejj
Geplaatst: 22-08-13 18:07
Hallo ik meld me ook Vandaag naar primark in Zaandam geweest heb 2 shirtjes gekocht en oorbellen vond dat ze er niet zo leuke dingen hadden als voorheen
Leverage
Geplaatst: 22-08-13 18:22
Josien_ schreef:
In Eindhoven hangt nu dat de Primark on November open zal gaan, dat wordt mijn volgende bezoekje denk ik!
Mijne ook! Alleen wel een nadeel dat straks ie-de-reen in de omgeving dalijk met Primark zooi rondloopt
Yallie
Geplaatst: 22-08-13 18:28
Daar ben ik dus ook bang voor ghehe.. En in het begin gaat iedereen daar natuurlijk heen, zal wel druk zijn denk ik dan? dus ik denk dat ik er niet voor december heen ga :p
Mocht er iemand in een van de PRIMARK's nog blauw/grijze bootschoentjes met witte veters en ankertjes erop tegenkomen (afgeprijsd van 8 naar 3 euro) in maat 40/41, zou je nog een paar voor me mee willen nemen? Uiteraard kosten voor mijn rekening. Het zijn een soort Vans model schoenen. Gister in Zaandam 1 paar meegenomen maar vind ze zo tof
Vrijdag ben ik naar de Primark geweest in Zaandam, maar ik vond de collectie ook wat tegenvallen. Wel wat broeken gekocht, maar eens kijken of die fijn zijn.
Chantaliiejj
Geplaatst: 24-08-13 15:28
kchristi schreef:
Vrijdag ben ik naar de Primark geweest in Zaandam, maar ik vond de collectie ook wat tegenvallen. Wel wat broeken gekocht, maar eens kijken of die fijn zijn.
Ben ook van de week naar de primark in Zaandam geweest vind de collectie daar de laatste tijd niet zo bijzonder
Gisteren ongepland naar Hoofddorp geweest. Lekker rustig (ben daar van 18-20h geweest) en netjes. Flink geslaagd, maar vind het heel jammer dat ze (in dat filiaal) bijna geen basic shirtjes en hemdjes hadden... Die heb ik juist nodig Van de week maar even langs de H&M.
Ben van de week drie keer in de Primark in Almere geweest. Collectie valt mij heel erg tegen, vooral omdat er een hoop zomer dingen hangen terwijl we de winter ingaan.
Heb wel wat hebbedingetjes gekocht. oorbellen Strings BH& string Opgooi wasmand Deken (voor bij vriendje in de auto) Pantoffels Sjaal