Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lindy1982 schreef:Ik begrijp het heb het helaas ook te vaak gedaan bij jonge meiden maar door positief te denken maak ik blij mijn bloemstukken anders had ik al depri thuis gezeten..
Het is moeilijk vooral de eerste keer maar ik hoop dat jullie er straks net zoals ik er op terug kunnen kijken..
Het werkt echt
Celiien schreef:Freya en Daks, ik vind jullie echt top! Geweldig dat jullie dit hebben willen doen, en ik snap helemaal dat jullie je nu even afzijdig houden, eventjes rust en een moment voor jezelf.
Ook ik zal er dinsdag zijn. ik wil haar de laatste eer kunnen bewijzen.
Is het de bedoeling om in het zwart te komen, of net zoals met de bloemen zoveel mogelijk kleur te behouden?
Roosch schreef:Lieve allemaal, een bericht van Linda voor jullie:Citaat:We hebben net jullie bloemstuk gezien en zijn er stil van. Wat mooi zeg... Smurf en fred erin echt geen woorden voor. Iedereen bedankt namens ons allemaal!!
Gr linda
Celiien schreef:Freya en Daks, ik vind jullie echt top! Geweldig dat jullie dit hebben willen doen, en ik snap helemaal dat jullie je nu even afzijdig houden, eventjes rust en een moment voor jezelf.
Ook ik zal er dinsdag zijn. ik wil haar de laatste eer kunnen bewijzen.
Is het de bedoeling om in het zwart te komen, of net zoals met de bloemen zoveel mogelijk kleur te behouden?
Vala schreef:Ik denk dat iedereen in gedachte al heel veel bij Bianca en familie zijn. We sturen gezamenlijk een bloemstuk, kaart en heel veel medeleven. Ik denk niet dat het nog wat toevoegt om niet te posten rond die tijd. ik vind het echt wel een mooie gedachte maar laten we het houden bij wat we tot nu toe gedaan hebben is mijn mening.