[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 10:13

Wat knap dat jullie zoveel zijn afgevallen! Dat zou mij nooit lukken. Gelukkig kan ik alles eten wat ik wil. Toch heb ik in verhouding met jullie wel grote maten. Zou wel door mijn lengte komen.

1.89 maat 40 (vind mijn heupen heel breed. En ja, om de lengte maar dat werkt niet echt) en 38/40 boven (brede schouders misschien. Mouwen zijn altijd te kort). Maar ik ben niet dik. Niet eens een buikje.. Best deprimerend soms. Maar goed :)

Oh, en geen grote voorgevel ook :'). Dat zou echt heel raar staan denk ik. Ik ben lang en slank.

Oeps.. pagina 101 -O-

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 10:28

LETS schreef:
Dat was ook mijn idee, om studs op het hema jasje te zetten. Maar het jasje is zo leuk dat ik dat eigenlijk zonde vind, dus ik hou hem zo. Studs zijn wel leuk, maar ook wel modegevoelig. En het jasje van de hema is mooi neutraal en simpel.

Hoe vind je hem zitten en qua kwaliteit?

Ik heb de suede variant en die zit heel lekker!
Laatst bijgewerkt door Matsje op 11-10-12 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 10:30

Mendel schreef:
Wat knap dat jullie zoveel zijn afgevallen! Dat zou mij nooit lukken. Gelukkig kan ik alles eten wat ik wil. Toch heb ik in verhouding met jullie wel grote maten. Zou wel door mijn lengte komen.

1.89 maat 40 (vind mijn heupen heel breed. En ja, om de lengte maar dat werkt niet echt) en 38/40 boven (brede schouders misschien. Mouwen zijn altijd te kort). Maar ik ben niet dik. Niet eens een buikje.. Best deprimerend soms. Maar goed :)

Oh, en geen grote voorgevel ook :'). Dat zou echt heel raar staan denk ik. Ik ben lang en slank.

Oeps.. pagina 101 -O-

Vriendin van mij is 185 en die heeft dezelfde maten, geen grammetje vet. Maten zeggen niet altijd alles hoor.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 11:00

Mendel schreef:

Oeps.. pagina 101 -O-

Denk dat als je met jouw lengte maat 36 hebt, dat je heel erg mager zou zijn :o .
Juist als je lang bent dan heb je ook sneller een iets bredere maat nodig..
Ik zou met maat 40/42 al een propje zijn, collega van me is 1.86 lang en heeft maat 42 maar ziet er gewoon normaal, slank uit :j .

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 11:25

Matsje schreef:
LETS schreef:
Dat was ook mijn idee, om studs op het hema jasje te zetten. Maar het jasje is zo leuk dat ik dat eigenlijk zonde vind, dus ik hou hem zo. Studs zijn wel leuk, maar ook wel modegevoelig. En het jasje van de hema is mooi neutraal en simpel.

Hoe vind je hem zitten en qua kwaliteit?

Ik heb de suede variant en die zit heel lekker!

Hij zit super, en het leer is ook mooi voor de prijs. Het is niet van dat mooie zachte leer natuurlijk, maar voor 50 euro zeker een topjasje! Krijg er veel complimenten over :)

RomyS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 11:34

Ik ben opzoek naar een leuk jurkje of topje om uit te gaan en het moet netjes blijven :D.
Het moet zeer klein vallen (1,53) :P

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 11:39

Mijn outfit van vandaag!

Afbeelding

Afbeelding

Blouse & Blazer - H&M
Skinny Jeans - Primark
Schoenen - Guecca
Laatst bijgewerkt door Matsje op 11-10-12 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Marije__

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 11:41

Wauwie die blazer is prachtig.. :) leuk hoor!

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 11:44

Ja gaaf he, heeft een zijde achterpand, dus onder aan de schouderbladen wordt het een andere stof die losjes valt met een lint met een strik. Zag hem, ging naar huis, kon er niet van slapen, volgende dag als een idioot naar de winkel gerend, er hing er nog 1...

RomyS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 11:44

Wat een leuke haren heb je! :j

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 11:47

leuke blazer! en wat een mooi haar heb jij zeg!

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 11:52

Matsje schreef:
Ja gaaf he, heeft een zijde achterpand, dus onder aan de schouderbladen wordt het een andere stof die losjes valt met een lint met een strik. Zag hem, ging naar huis, kon er niet van slapen, volgende dag als een idioot naar de winkel gerend, er hing er nog 1...

Haha ja dat heb je wel eens he! goede koop dus. Ik zie hem niet online staan helaas.. :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 11:57

Mendel schreef:

Oeps.. pagina 101 -O-

Ik ben iets kleiner dan jij, 1.85m, maar ik heb een D/E cup, heb wel wat grammetjes vet. En volgens de weegschaal thuis weeg ik aldoor 88 kilo, terwijl ik vijf keer in de week paard rij, soms zelfs twee paarden op zo'n dag, ik fiets twee keer in de week 20 kilometer en ik snoep weinig. Dus ik geloof de weegschaal niet meer :')

Maar ik ben wel heel erg blij met m'n borsten, het maakt me echt heel erg mooi in verhouding.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 11:58

Moet er niet een nieuw topic deel 3 geopend worden ?

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:10

Marije__ schreef:
Matsje schreef:

Haha ja dat heb je wel eens he! goede koop dus. Ik zie hem niet online staan helaas.. :P

Ik denk dat hij er niet meer is :( Was van het voorjaar volgens mij. Was er in een beetje camel/nude en in oudroze (deze kleur dus)

Is het niet zo dat centrale topics tot 500 gaan? Of zeg ik nou iets heel raars...

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:11

RomyS_ schreef:
Ik ben opzoek naar een leuk jurkje of topje om uit te gaan en het moet netjes blijven :D.
Het moet zeer klein vallen (1,53) :P

Tja, wat is je smaak?

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:15

Weet iemand nog een (online) tip voor leuke horloges? Beetje cheap graag. Gewoon leuk en classy, beetje grof mag wel.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:19

Matsje, wat ben je een knappe meid! Je hebt echt enorm mooi haar!
Slag van jezelf?
Je blazer is ook erg mooi van kleur :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:21

Leuke foto hierboven!

Ik ben in 3 maanden tijd 12,5 kg aangekomen in Canada. Echt, dikke handlebars boven mijn spijkerbroeken dus ik zit nu 24/7 in mijn McGregor sweatpants. Man -O-

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:23

Oei Anthea, da's zuur!
Misschien proberen wat te gaan sporten/minder te eten. Weet niet hoe je sport/eetpatroon eruit ziet..

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:24

Dank allemaal. Het ging me meer om de outfit maar had geen zin om mijn hoofd er af te knippen, staat zo knullig.
Slag is denk ik niet van mezelf, maar ik weet niet beter. Omdat mijn haar tot mijn billen komt vlecht ik het snachts altijd in. Sochtends kammen en voila! Als ik het gewassen heb is het stijl en als ik het stijl fohn is het ook echt poepie stijl, dus ik hou het er maar op dat mijn haar heel 'willig' is om alle varianten aan te nemen. Gelukkig wel haar wat makkelijk en mooi lang wordt, daar heb ik mazzel mee. Mijn 2 zussen hebben beide ook zo'n bos, alleen toch allemaal net weer anders. Goed haar zit dus in de familie.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:25

Destino schreef:
Oei Anthea, da's zuur!
Misschien proberen wat te gaan sporten/minder te eten. Weet niet hoe je sport/eetpatroon eruit ziet..

Nooit minder!! Wel beter eten. Minder wordt je alleen maar hongerig van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:28

Ik blame Canada. := Het is waarschijnlijk omdat ik een maand 12 uur per dag heuvels op heb gelopen met paarden in de hand in 40 graden met alleen maar karig avondeten. Daarna heb ik een maand gewoon ontbijt gehad, warme lunch en crackers voor avondeten, maar weinig beweging :=

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:29

Matsje schreef:
Dank allemaal. Het ging me meer om de outfit maar had geen zin om mijn hoofd er af te knippen, staat zo knullig.
Slag is denk ik niet van mezelf, maar ik weet niet beter. Omdat mijn haar tot mijn billen komt vlecht ik het snachts altijd in. Sochtends kammen en voila! Als ik het gewassen heb is het stijl en als ik het stijl fohn is het ook echt poepie stijl, dus ik hou het er maar op dat mijn haar heel 'willig' is om alle varianten aan te nemen. Gelukkig wel haar wat makkelijk en mooi lang wordt, daar heb ik mazzel mee. Mijn 2 zussen hebben beide ook zo'n bos, alleen toch allemaal net weer anders. Goed haar zit dus in de familie.

Rapunzel 2.0 :')

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 12:32

Eventjes snel tussendoor reageren op Matjes foto:
Leuke outfit en wat heb je prachtig haar, wow <3