Haha ik had m toen in een andere winkel gepast IK had zelf ook het idee dat ie best raar stond, en dan vooral onderaan.. Maar mn vriendinnen zeiden dat ie heel leuk stond.
Ik val hier ook even binnen. Wij zijn nu onderweg naar de primark in zaandam!
Champie_Me
Geplaatst: 05-05-12 11:26
Balou_k schreef:
Myrna_Kyra schreef:
Hartstikke leuke broek!! Hebben!!
Heb m gisteren ook in donkerblauw en taupe gekocht! Ze vallen wel onwijs groot!! Ik heb meestal gwn 36 en nu 34... Dus voor degene die m gaan passen: pak m ook een maat te klein mee!
Jammer dat ze die broeken toen ik er was niet hadden. Vind zulke broeken geweldig.
Annemijn
Geplaatst: 05-05-12 18:01
Wie weet hier of je een Nederlandse Primark geschenkkaart ook in Duitsland kunt gebruiken? Er staat wel "in Nederland" op de site, maar gezien de zelfde valuta zou ik niet weten waarom dat niet zou kunnen..
Ik kan op de site ook geen manier vinden om contact te krijgen met iemand van Primark hierover. Weet iemand hier misschien hoe het zit?
Ik zou het even navragen bij de Primark in NL. Een cadeaubon van de Douglas bijvoorbeeld is ook geldig in buitenlandse filialen.
Suus__
Geplaatst: 06-05-12 17:35
Zou de Primark in Zaandam redelijk rustig zijn, (morgen) maandagochtend rond 10 uur? En hoe is de collectie daar? Ik zag dat jullie over het algemeen Zaandam de leukste Primark vinden? Ik ben zelf alleen maar naar Rotterdam geweest. Ik twijfel nog of ik ga...
Ik ga donderdag maar weer eens even in kijken in Rotterdam. Die anderen zijn me te ver weg. Reden is dat ik ongeveer meer dan de helft van mijn garderobe weg heb kunnen doen vanwege het feit dat ik flink af ben gevallen. Daarnaast wonen mijn ouders daar in de buurt.
Ik zal heel blij zijn als het klopt dat er binnenkort ook eentje komt in Tilburg en die er dan ook over niet al te lange tijd is.
Suus__
Geplaatst: 06-05-12 21:49
Ik heb echt zo'n zin in morgen, naar de Primark
SimoneDV
Geplaatst: 07-05-12 00:35
Lous knap dat je bent afgevallen!
adecuada
Geplaatst: 07-05-12 12:12
Ik kom even dit topic binnenvallen! Ik las laatst ergens dat ze ook hele goedkope sport bh's bij de primark schijnen te verkopen, heeft een van jullie die misschien? Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit namelijk!
als je kwaliteit zoekt, moet je sowieso niet echt naar Primark
adecuada
Geplaatst: 07-05-12 12:22
Nouja kwaliteit is inderdaad misschien niet het juiste woord haha.. Maar ik ben meer benieuwd of ze je boobs wel goed ondersteunen etc. Ik vind het namelijk doodzonde om 50,- voor een "kwaliteit" sport bh uit te geven, die dingen zijn in elke prijsklasse dan ook oerlelijk!
Laatst bijgewerkt door adecuada op 07-05-12 12:29, in het totaal 2 keer bewerkt