Mijn lange benen steken er wat onder uit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
__Shannon schreef:Voor een 15 jarige vind ik dat vrij groot, ik ben zoiezo bijna 5 cm groter als de rest van mn vrienden

Sussie85 schreef:Ik heb een paard van 1.68m en kreeg vroeger (nu niet meer gelukkig, ligt er denk ik ook aan dat hij nu meer opgericht loopt (Z1)) vaak de vraag of ik op een E-pony bij de paarden reed. Hebben jullie zulke vragen ook wel eens gehad?
Mijn lange benen steken er wat onder uit
hakken. 
vind het lang zat, kan nooit eens een broek vinden, alleen lengtemaat 36 past vaak wel, maar ik besta voornamelijk uit been hahah
draag eigenlijk geen hakken, want dan toren ik helemaal boven iedereen uit! paard is overigens 1,69 maar wel fors gebouwd! 
Maarja ik rijd ook geen paard, dus dat maakt het wer makkelijk.
eroslover schreef:Eigenlijk hoo r ik er nog net niet bij. Ik ben 1.78 lang. Maar heb altijd ruzie met de lengte van de broeken.Lengte 34 is vaak te kort en 36 te lang. Dus erg vervelend. Heb maat 40/41 en verder een gewone L /Xl dus daar ook geen problemen mee.
Wel ben ik vaak wat langer dan mijn vriendinnen maar dat vind ik nooit zo'n probleem. Heb een paard van bijna 1.70 dus dat past goed.
.
. Zooist schreef:Veel spijkerbroek merken hebben 36 en als ze ze niet hebben bestellen ze het vaak wel voor je. Miss Etam heeft long en daar zitten ook vaak wel leuke broeken tussen.
De Bijenkorf heeft ook nette pantalons in een lengtemaat.
Nog meer adresjes?

Zooist schreef:Pfoe, ik wel.
Voor rijlaarzen ook zo'n probleem, maar ik heb Lipica gevonden en ben daar echt helemaal blij mee. Voor normaal geld, goede laarzen die helemaal op maat zijn!

Wauw schreef:Ik ben dus wezen shoppen
en lengre 36 pas ik net :'(
34 kan al helemaal niet die is echt stuk te kort
vind het echt niet toff, meer mensen die dit hebben?