Jij VINDT dat ik de plank mis slaat omdat mijn wijze van denken niet in jouw straatje past!
Het lijkt er serieus op alsof je de strekkingen niet leest van wat mensen schrijven. 1 Zin citeer je om er op in te gaan. Heb je dat zelf wel in de gaten dan?
En wie vindt nu eigenlijk wat bedreigend?...
Als ik zie hoe je blijft doorhameren in het andere topic zit je iets heel erg dwars, of niet?..
Over conclusies gesproken; als ik iets bedreigend vind trek ik me terug. Jij snapt er echt geen bal van.
Ik zie geen probleem, maar vind jouw manier van hoe je je zelf neerzet vanaf een of andere hoge toren, commentaar geeft op anderen of wie het goed gezien heeft een beetje vreemd. Daar erger ik me idd aan. En dat zeg ik gewoon eerlijk.
Jij hebt nergens een waardeoordeel over maar beleert mensen wel op hun uitspraken.
Kijken of je straks weer 1 zin er uit pakt om er vervolgens een compleet bijbelboek aan op te hangen.
Heb je je wel eens afgevraagd of iedereen dat leest?
Dus don't worry, ik heb er totaal geen behoefte aan om jouw manier van leven als mijn probleem te zien.
En dat had je kunnen weten als je met respect en geduld beter had gelezen.

Sterkte, rationeel weet je dat het misschien beter is zo en gevoelsmatig ook (geen idee, kan ik niet beoordelen