Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RelarDevi

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 19:49

Unwritten schreef:
Gisteren had ik een trein die izjn eerste rit met passagiers maakte. Een nieuwe dubbeldekker. Wat een ding zeg Wow!

Met blauwe stoelen??

Als dat zo is heb ik al 2x in zo'n trein gereden.. Gisteren en vandaag.. Eigenlijk precies zelfde als die paarse stoelentrein.. Alleen andere kleuren, andere soort vloer etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 19:50

Uhuh, en iets ruimer Ja

Die van gisteren maakte zn eerste rit, heb ff met de conductrice gepraat Ja Was op traject Rotterdam Alexander - Rotterdam Centraal (Hij kwam uit Amersfoort Schothorst)

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 19:52

Oh van dat iets ruimer heb ik nog niks gemerkt. Maar ja de traject wat ik vaak rijd is Amsterdam-Schiphol-Leiden (en verder bijv naar Den Haag of Dordrecht of Vlissingen).. En van Amsterdam tot Schiphol is het hoe dan ook bijna altijd vol Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 19:53

Ik kwam ook echt het perron oplopen, en hij kwam aanrijden. Eerste wat ik dacht.. uhh dubbeldekker? Nagelbijten / Gniffelen Die rijden hier nooit Haha!

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 20:01

Unwritten schreef:
Uhuh, en iets ruimer Ja

Die van gisteren maakte zn eerste rit, heb ff met de conductrice gepraat Ja Was op traject Rotterdam Alexander - Rotterdam Centraal (Hij kwam uit Amersfoort Schothorst)

Gaaf Haha! Zou daar ook wel eens in willen zitten. Maar ik denk niet dat de NS die treinen in zal zetten op 'mijn' traject (Enkhuizen - Amsterdam CS). Voorheen reden er wel eens van die paarse intercity's in de spits maar dat is tegenwoordig ook niet meer zo.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:08

Ja op die traject rijden vreselijke treinen vind ik. Dubbeldekkers met groene of rode stoelen.. Ze zitten echt niet lekker.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 20:12

Nee die met rode stoelen zitten dan nog het best. Maar die treinen vanuit Den Haag naar Hoorn zijn helemaal een ramp. Die reden vorig jaar ook tussen Hoofddorp en Hoorn. Tjonge wat een herrie maken die krengen zeg!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:13

Oja met die donkerblauwe stoelen. Over herrie moet je niet bij mij zijn, ben vreselijk doof Tong uitsteken

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 20:20

Ja donkerblauwe stoelen van stof Huilen van het lachen

En nou, ik kan je vertellen.. ik hou van treinreizen maar NIET in die treinen Nagelbijten / Gniffelen
Vorige week moest ik dus naar Den Haag en op de terugweg ging ik rechtstreeks terug naar Hoorn (op de heenweg via Amsterdam) en ik had na anderhalf uur serieus hoofdpijn van het lawaai.. niet fijn. Maarja, daar heb jij dan idd geen last van.. Tong uitsteken op de herrie na zijn het opzich wel fijne treinen vind ik Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:20

Ik vind die oude dikneuzen echt verschrikkelijk Nagelbijten / Gniffelen & Sprinters.. drama voor je rug Nagelbijten / Gniffelen

Welke wel lekker zijn zijn de koplopers Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:21

xMendy schreef:
Ja donkerblauwe stoelen van stof Huilen van het lachen

En nou, ik kan je vertellen.. ik hou van treinreizen maar NIET in die treinen Nagelbijten / Gniffelen
Vorige week moest ik dus naar Den Haag en op de terugweg ging ik rechtstreeks terug naar Hoorn (op de heenweg via Amsterdam) en ik had na anderhalf uur serieus hoofdpijn van het lawaai.. niet fijn. Maarja, daar heb jij dan idd geen last van.. Tong uitsteken op de herrie na zijn het opzich wel fijne treinen vind ik Ja

Waar je met 6 mensen in een hokje zit? Nagelbijten / Gniffelen

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 20:21

Sprinters! Die trekken lekker snel op maar die stoelen zijn drama idd *LOL*

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:22

Ohja sprinters zijn ook vreselijk Haha! Gelukkig hoef ik er maar 1x per week daarmee reizen, max 6 min per rit Haha!

Er zijn 2 van zulke treinen.. 1 met leer en daarvan heb je idd hokjes.. En van die donkerblauw/groene stof niet geloof ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:23

Ik zit elke dag 2 keer een uur in de sprinter, dodelijk Haha!

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 20:23

@ Unwritten: Ja volgens mij heb je wel de mogelijkheid om lekker bovenop elkaars lip te gaan zitten maar ik kies altijd voor de gewone coupés. Lachen

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 20:27

Die tweede bedoelde ik ja Haha! die eerste wordt toch ook ingezet als internationale trein?

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:28

Gelukkig als ik met de trein ga (1 keer per week 15 min) kan ik ervoor kiezen om met de intercity dubbeldekker te gaan! Die zijn lekker ruim, gaan lekker hard, en het is er rond mijn tijd altijd rustig! Haha!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:30

De eerste zijn volgens mij van DB geweest.. Zulke treinen rijden ook op traject amsterdam centraal - Amersfoort en stoppen dan alleen in Hilversum..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:31

Die bovensten rijden ook op Den Haag - Maastricht dat traject Ja
Maar door die nieuwe dubbeldekkers worden ze allemaal terzijde gesteld, gaan denk ik terug naar de DB Ja

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:46

Die bovenste treinen heb ik sporadisch tussen schiphol en Utrecht. Nu valt het mee, maar er is een tijd geweest dat we ook die trein zoals op die 2e foto hadden tussen Utrecht en Schiphol als intercity en die was dan altijd veel te kort.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:47

Dubbeldekkers van de Deutsche Bahn zijn ook best comfortabel. Ja

Ik zei trouwens Osnabrück in een van mijn vorige posts, ik bedoelde Oberhausen. Klein verschil, het blijft de DB. Clown

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:49

Ik heb echt een schurfthekel aan het openbaar vervoer, het gaat altijd mis bij mij. En het is niet alleen op het station dat ik het afschuwelijk vind, het is voorál als ik IN de trein of bus zit met de gedachte 'hmm zal wel weer de verkeerde te pakken hebben'. Nee doe mij mn fiets maar, dan kan ik gratis weer terug als ik de verkeerde afslag heb genomen.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 21:10

Unwritten schreef:
foto 1

Is dat die waar je 'hokjes' hebt en open stukken en waarbij de open stukken eruit zien alsof ze willekeurig stoelen hebben neergezet Haha! ?

Ik had ook een keer een stomme fout in de trein trouwens. Was niet helemaal wakker en stapte in Gouda in de trein, vond wel dat ie vrij vroeg ging rijden... Bleek ik in de trein naar Amsterdam te zitten ipv naar Utrecht haha. Kon er gelukkig in Woerden nog uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 21:36

Uhuh die met de open stukken met willekeurige stoelen zijn idd apartig, en pas verbouwd tot die willekeurige opstelling Clown

Die kamertjes zijn wel knus Clown