Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
hihi
MandyL schreef:hij gaat vast niet de hele dag naar buiten loeren om te kijken of er iemand langs komt die hij kent
En ik kom daar heeeeeeel toevallig aanwaaien

MandyL schreef:haha jaa das een goeie! jolentinus

jolentinus schreef:nog steeds niks aargg..
maar je weet zeker dat het die jongen is?
ik zou toch ff een rondje vrienden doen voor een nokia oplader haha. en anders iemand van bokt er heen laten bellen. gewoon met vragen over de spullen die hij te koop heeft..
succes met jezelf opvretenl.
En idd, moest ik niets terugkrijgen. Dan zoek ik wel ergens een oplader en sms z'n moeder een keertje (zonder uiteraard te vermelden dat ik haar zoon heb gestalkt) 
Kan ik daar mss horen of hij het is
Sassieja schreef:MandyL schreef:haha jaa das een goeie! jolentinus
Ja dat is een goede!
En dan: Nee, dan heb ik geen interesse.
Maar weet je wie er wel interesse heeft?

Want er staat ook een advertentie op van zijn vader (die ken ik ook van ziens) 
Nickytje schreef:Ik weet het 99% zeker dat hij het isEn idd, moest ik niets terugkrijgen. Dan zoek ik wel ergens een oplader en sms z'n moeder een keertje (zonder uiteraard te vermelden dat ik haar zoon heb gestalkt)
Bestaat er geen mogelijkheid om anoniem rechtstreeks naar iemand z'n voicemail te bellen?Kan ik daar mss horen of hij het is
Suzanne F. schreef:Nickytje schreef:Ik weet het 99% zeker dat hij het isEn idd, moest ik niets terugkrijgen. Dan zoek ik wel ergens een oplader en sms z'n moeder een keertje (zonder uiteraard te vermelden dat ik haar zoon heb gestalkt)
Bestaat er geen mogelijkheid om anoniem rechtstreeks naar iemand z'n voicemail te bellen?Kan ik daar mss horen of hij het is
Zou je je dan niet gewoon neerleggen bij het feit dat hij misschien net niet "That into you" is???
Suzanne F. schreef:Nickytje schreef:Ik weet het 99% zeker dat hij het isEn idd, moest ik niets terugkrijgen. Dan zoek ik wel ergens een oplader en sms z'n moeder een keertje (zonder uiteraard te vermelden dat ik haar zoon heb gestalkt)
Zou je je dan niet gewoon neerleggen bij het feit dat hij misschien net niet "That into you" is???
Ik heb hem gestuurd:
Nickytje schreef:Hij weet dus niet dat ik het wasIk heb hem gestuurd:
Heb jij niet toevallig een Mechelse Herder, ik kwam je naam tegen op *naam site* en toen ging er een belletje rinkelen. Grtz
Zoiets in de aard

madelief88 schreef:Ooh je had beter wel kunnen sturen dat jullie elkaar al een keer ontmoet hebben
ivp de honden op de hondenschool