Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

krak schreef:sorry maar ik snap zowel jou als je vriend niet.
als hier iemand mij zegt dat hij meer van mij wil dan gewone vriendschap, die krijgt binnen de paar seconden gewoon het deksel op de neus. geloof mij, ik zal het hen wel duidelijk genoeg maken dat ze geen 2de keer meer proberen.
ik hou van mijn vriend en ben niet van zin hem ooit te verlaten voor een ander. dat mogen die andere mannen ook gerust weten.
ik snap niet dat je nooit hebt gezegd dat je vriend ervan weet. zo creëer je toch net nog meer leugens? hoe moet u vriend nu met hem omgaan? normaal want hij weet het zogezegd niet?....
en moest mijn vriend weten dat iemand mij al zoveel berichten stuurt én dat ik het hem ben gaan duidelijk maken, maar die kerel stopt niet...mja die gast zou het horen én serieus mogen gaan uitleggen. mijne vriend zou dan wel eens héél duidelijk gaan zeggen dat hij er rustigjes aan mee mag stoppen

Zwelgje schreef:Natuurlijk is bij mij ook wel de gedachte geweest dat die sms-jes van de laatste paar weken gewoon van onschuldige aard waren omdat hij zich wellicht toch wat bezwaard heeft gevoeld over zijn uitspattingen.
spatter schreef:Zwelgje schreef:Natuurlijk is bij mij ook wel de gedachte geweest dat die sms-jes van de laatste paar weken gewoon van onschuldige aard waren omdat hij zich wellicht toch wat bezwaard heeft gevoeld over zijn uitspattingen.
Hier ga je gruwlijk in de fout en dit is volgens mij ook het grootste probleem.
Jij wil niet inzien dat het niet onschuldig is, geen aardig gedrag, maar stalken!
Jij twijffelt nog steeds tussen die aardige buurman die hij eerst in jou ogen was en de etter die hij nu blijkt te zijn.
Hij reageert niet op jou mededelingen dat je geen sms kontakt meer wil.
Hij reageert niet op NEE van jou!
Jou NEE is voor hem niet duidelijk genoeg, hij wil dat ook niet horen !!!
Ik hoop dat je vriend hem dat nu heel duidelijk kan maken en ik zou het zijn vriendin ook maar vertellen, dan is alles in de openheid en als hij dan nog vervelend doet is het voor iedereen duidelijk wat er gaande is.

pmarena schreef:Je hebt kans dat hij nu sowieso al niks meer van zich laat horen , als hij zich idd. verstopt heeft voor je vriend dan weet hij dat het foute boel is en is een gesprek misschien al niet eens meer nodig
)