Help! Aanbidder.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laar

Re: Help! Aanbidder.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:03

Heb zojuist alle pagina's doorgenomen en ben erg benieuwd hoe het is afgelopen met het bezoekje van je vriend..

Wat een vervelende situatie zeg!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:24

Ik lees dit topic al een tijdje mee, maar tot nu toe nooit wat gepost. Uiteindelijk heb ik ook de laatste pagina's doorgelezen en nu moet ik gewoon even reageren..
Mij lijkt het niet dat ie gewoon vriendschappelijk contact probeert te behouden eigenlijk. Het is een manier om je rond zijn vingertje te krijgen, gelukkig trap je d'r niet in. Ik vind dat het nu echt wel te ver gaat, hij laat je gewoon niet met rust. Het begint stilletjesaan zelfs op stalking te lijken als ik het hier zo lees. Nagelbijten / Gniffelen

Ben ook benieuwd hoe het is geweest. En ik hoop voor jou dat het opgelost mag zijn, wat is dit lastig zeg!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 21:02

Ik ben ook wel benieuwd hoe het gegaan is Tong uitsteken

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 23:12

En, zijn jullie nog langs gegaan?
Alles goed gegaan?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 23:46

Ben ook benieuwd Ja

Eerlijk gezegt vind ik toch echt wel dat zijn vriendin het moet weten. Je moet nu niet alleen aan jezelf denken vind ik.
Je moet jezelf eens voorstellen dat jou vriend een andere vrouw smst. Daar word je heel naar van denk ik. (ik wel iig).
Ik zou het gráág willen weten.
Dan zou ik natuurlijk even boos zijn, maar dat lijkt me niet meer dan logisch, als je relatie zo afloopt.

Ik denk dat zij volwassen genoeg is om haar eigen verhaal te vertellen, en haar eigen conclussie te trekken.
Ik heb nou niet bepaald het idee dat zij zo kinderachtig zal zijn om allerlei verhalen rond te gaan vertellen over jou. Denk ook helemaal niet dat ze daar mee bezig zal zijn.

Misschien dat de buurman er een andere draai aangeeft, maar so what? Je bent een grote meid, daar kan jij best tegen.

Ik snap heel goed dat je het een naar idee vind, dat er straks rare verhalen rond gaan. Maar jij weet het zelf altijd beter, je hebt de smsjes bewaard las ik, dus wat is het probleem? Jij hebt bewijs, van hoe het gegaan is, hij niet denk ik.

Denk niet dat hij zo dom is de smsjes te bewaren, want als ik het goed begrijp "houd" hij ook wel van zijn vriendin. (zoals hij dat verwoord). Denk dat je je geen zorgen daarover hoeft te maken hoor.

En als ze zich onvolwassen gaan gedragen, doe jij toch fijn mee? Er zijn vast mensen in dat dorpje, die wel beter weten..

Nouja, dat is iig geval mijn mening dan. Snap best dat je het eng vind..
Succes Lachen

je kunt ze natuurlijk ook nog altijd dit topic laten lezen Clown

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 00:59

ben ook benieuwd hoe de buurman reageerde op het bezoek van jouw vriend..

blondje053

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 02:39

jeetje..ik heb net 11 pagina's door gelezen.
wat een verhaal zeg.Die man schijnt echt de boodschap niet te krijgen.
ben ook beniuewd wat de buurman zegt

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 05:21

sorry maar ik snap zowel jou als je vriend niet.
als hier iemand mij zegt dat hij meer van mij wil dan gewone vriendschap, die krijgt binnen de paar seconden gewoon het deksel op de neus. geloof mij, ik zal het hen wel duidelijk genoeg maken dat ze geen 2de keer meer proberen.
ik hou van mijn vriend en ben niet van zin hem ooit te verlaten voor een ander. dat mogen die andere mannen ook gerust weten.

ik snap niet dat je nooit hebt gezegd dat je vriend ervan weet. zo creëer je toch net nog meer leugens? hoe moet u vriend nu met hem omgaan? normaal want hij weet het zogezegd niet?....

en moest mijn vriend weten dat iemand mij al zoveel berichten stuurt én dat ik het hem ben gaan duidelijk maken, maar die kerel stopt niet...mja die gast zou het horen én serieus mogen gaan uitleggen. mijne vriend zou dan wel eens héél duidelijk gaan zeggen dat hij er rustigjes aan mee mag stoppen

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 07:28

Mijn vriend is gisteren tot 2 keer toe aan de deur geweest, we hadden nog speciaal opgelet of er een auto stond. Wij weten helaas niet wie er dan van de 2 thuis is maar meestal is zijn vriendin pas later terug. De eerste keer was rond 16:30 en er deed niemand open… . Daarna zijn we gaan sporten en de auto stond er nog steeds, mijn vriend is er nog eens gaan aankloppen om 19:30 en weer deed niemand open. Mijn vriend denkt dus dat hij hem heeft zien aan komen lopen en gewoon de confrontatie niet aan wil gaan. De hond zat wel gewoon in de woonkamer dus er was zeker iemand thuis en ik weet bijna zeker dat hij er gewoon was.
Dus, wij gaan over tot de volgende fase. Mijn vriend belt hem vandaag op. Als het goed is, kent hij zijn mobiel nummer van kantoor toch niet. En dan maar telefonisch bespreken.
Dit moet niet meer blijven aanslepen.
Natuurlijk is bij mij ook wel de gedachte geweest dat die sms-jes van de laatste paar weken gewoon van onschuldige aard waren omdat hij zich wellicht toch wat bezwaard heeft gevoeld over zijn uitspattingen.
Maar volgens mijn vriend is het gewoon een poging om mij voor zich te winnen en misschien toch nog een kans te maken.
Dat wij in eerste instantie hadden afgesproken om hem niets te vertellen over het feit dat mijn vriend eigenlijk alles weet, was een bewuste keuze.
Mijn vriend wilde niet dat hij zich ook naar hem toe in een keer anders zou gaan gedragen, het was zeker niet bedoeld om alles langer aan te laten slepen dan nodig. Het is jammer dat gisteren op niks is uitgelopen maar het telefoontje volgt zometeen wel… . Zodra ik meer weet, laat ik het wel weten. Ben zelf namelijk ook heel benieuwd wat hij tegen mijn vriend zal zeggen. Maar voor hetzelfde geldt, hangt hij gewoon op…je weet het niet.
Dan kan ik altijd nog dit topic uitprinten en in boekvorm in de bus gooien (grapje natuurlijk)!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 07:35

haha dat zou een grap zijn :H dan zal je buurman wel raar opkijken Nagelbijten / Gniffelen

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 07:35

krak schreef:
sorry maar ik snap zowel jou als je vriend niet.
als hier iemand mij zegt dat hij meer van mij wil dan gewone vriendschap, die krijgt binnen de paar seconden gewoon het deksel op de neus. geloof mij, ik zal het hen wel duidelijk genoeg maken dat ze geen 2de keer meer proberen.
ik hou van mijn vriend en ben niet van zin hem ooit te verlaten voor een ander. dat mogen die andere mannen ook gerust weten.

ik snap niet dat je nooit hebt gezegd dat je vriend ervan weet. zo creëer je toch net nog meer leugens? hoe moet u vriend nu met hem omgaan? normaal want hij weet het zogezegd niet?....

en moest mijn vriend weten dat iemand mij al zoveel berichten stuurt én dat ik het hem ben gaan duidelijk maken, maar die kerel stopt niet...mja die gast zou het horen én serieus mogen gaan uitleggen. mijne vriend zou dan wel eens héél duidelijk gaan zeggen dat hij er rustigjes aan mee mag stoppen

Precies!! Kappen met die hap, en geen half zachte maatregelen..........

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 07:51

Vind je het niet een beetje 'sneu' om je vriend erop af te sturen? Je bent toch een volwassen vrouw. Als je zelf gewoon duidelijk was geweest, had het niet zo lang doorgesudderd. Misschien ben ik te zelfstandig hoor, maar ik zou in zo'n geval toch liever m'n eigen boontjes doppen.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 07:54

Waarom sneu? Ik ben er 2 weken geleden toch zelf naartoe geweest en heb daar toch duidelijk mijn verhaal gedaan! Ben toch zeer volwassen geweest dacht ik zo. En ik wil er gerust zelf naartoe, maar mijn vriend wil dat niet. Waarschijnlijk helpt het toch niet als ik er weer naartoe ga, ik denk dat mijn vriend wat meer zal afschrikken Knipoog
Vind het een beetje vervelend dat het probleem nu op mij wordt afgeschoven, terwijl ik vanaf het eerste sms-je duidelijk ben geweest en heb aangegeven er niet van gediend te zijn. Ik heb op geen enkel moment 'positief' gereageerd op zijn berichten. Als ik in eerste instantie mee was gegaan in het spelletje en hem aan het lijntje had gehouden, dan was er iets van te zeggen. Nogmaals, ik heb hier niet om gevraagd. Heb dit al duidelijk gemaakt aan buurman zelf en toch blijft hij proberen. Hoe denk je dat ik me daarbij voel?! KLOTE dus.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 09:08

Zwelgje schreef:
Natuurlijk is bij mij ook wel de gedachte geweest dat die sms-jes van de laatste paar weken gewoon van onschuldige aard waren omdat hij zich wellicht toch wat bezwaard heeft gevoeld over zijn uitspattingen.

Hier ga je gruwlijk in de fout en dit is volgens mij ook het grootste probleem.
Jij wil niet inzien dat het niet onschuldig is, geen aardig gedrag, maar stalken!
Jij twijffelt nog steeds tussen die aardige buurman die hij eerst in jou ogen was en de etter die hij nu blijkt te zijn.

Hij reageert niet op jou mededelingen dat je geen sms kontakt meer wil.
Hij reageert niet op NEE van jou!

Jou NEE is voor hem niet duidelijk genoeg, hij wil dat ook niet horen !!!

Ik hoop dat je vriend hem dat nu heel duidelijk kan maken en ik zou het zijn vriendin ook maar vertellen, dan is alles in de openheid en als hij dan nog vervelend doet is het voor iedereen duidelijk wat er gaande is.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 09:14

spatter schreef:
Zwelgje schreef:

Hier ga je gruwlijk in de fout en dit is volgens mij ook het grootste probleem.
Jij wil niet inzien dat het niet onschuldig is, geen aardig gedrag, maar stalken!
Jij twijffelt nog steeds tussen die aardige buurman die hij eerst in jou ogen was en de etter die hij nu blijkt te zijn.

Hij reageert niet op jou mededelingen dat je geen sms kontakt meer wil.
Hij reageert niet op NEE van jou!

Jou NEE is voor hem niet duidelijk genoeg, hij wil dat ook niet horen !!!

Ik hoop dat je vriend hem dat nu heel duidelijk kan maken en ik zou het zijn vriendin ook maar vertellen, dan is alles in de openheid en als hij dan nog vervelend doet is het voor iedereen duidelijk wat er gaande is.

Klopt helemaal wat je zegt! Ik heb daar nog steeds moeite mee... . Soms probeer ik mezelf wijs te maken dat er helemaal niks aan de hand is...maar dat is natuurlijk stom!!!

Ik ga zo eens bij vriendje informeren of hij al tijd heeft gehad om te bellen.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 09:17

heel veel sterkte Ach gut
was zoveel fijner geweest als hij de aardige buurman was gebleven

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 09:30

Ik lees het topic al een tijdje mee.

Vind dat je het heel netjes doet. Je hebt geprobeerd het zelf op te lossen en als dat niet gaat moet je het iets confronterender op pakken Vork
Hopenlijk is het dan wel duidelijk, maar ik vrees dat een burenrelatie als in het verleden niet meer te herstellen is...

In onze vorge woning hadden we ook een buurman die mij graag in de gaten hield. Hij stuurde mij geen smsjes (had gelukkig mijn nummer niet) maar wel altijd sexistische opmerkingen tegen mij maar ook tegen mijn vriend. Daar zaten we behoorlijk mee. Gelukkig haddeb we al plannen om te verhuizen, maar ik weet hoe het voelt om constand het idee te hebben dat je bekeken wordt Ach gut

Sterkte, ook voor je vriend!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:01

"vanaf het eerste SMS-je duidelijk ben geweest" Dat ben je dus niet , want anders had de eerste ook de laatste geweest. Als je duidelijk zou zijn geweest was de kous daar meteen al afgeweest want dan had je er gewoon niet meer verder op ingegaan.

Nu ben je er wel in mee blijven gaan en doordat je ermee bezig blijft , moedig je zo'n figuur aan.

Ik snap wel dat je dat gedaan hebt om te proberen de verstandhouding goed te houden , maar dat is gewoon je eigen fout geweest.

Je hebt kans dat hij nu sowieso al niks meer van zich laat horen , als hij zich idd. verstopt heeft voor je vriend dan weet hij dat het foute boel is en is een gesprek misschien al niet eens meer nodig Tong uitsteken

Maar ik vind gewoon niet dat je alle schuld bij hem mag leggen , als je zelf de deur op een kiertje houdt dan is het niet raar dat hij blijft proberen. Had je meteen duidelijk gezegd dat je niet erin mee zou gaan en dus ook niet gereageerd op SMS-jes enzo , dan was het allang klaar geweest.

Dus wat dat betreft vind ik het ook wel een zwakte-bod om vriendlief het op te laten lossen terwijl je het zelf zover hebt laten komen. Jij hebt de buurman niet goed consequent "opgevoed" waardoor hij nu grote boeman is Tong uitsteken

Maar ik snap ook wel dat je het goed bedoelde hoor , alleen heeft je aanpak het alleen maar erger gemaakt nu.

Wat dat betreft vind ik het ook wel een beetje sneu voor de buurman want die heeft de boodschap gelezen dat je de deur niet onverbiddelijk dichtsloeg , maar voor hem op een kiertje liet...

Tal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:17

pmarena schreef:
Je hebt kans dat hij nu sowieso al niks meer van zich laat horen , als hij zich idd. verstopt heeft voor je vriend dan weet hij dat het foute boel is en is een gesprek misschien al niet eens meer nodig Tong uitsteken

@ pmarena:Ik denk ook dat dit wel zo zou kunnen werken.

Het lijkt erop dat hij nu expres niet opendoet, maar het kan natuurlijk ook best wel dat hij niet thuis was.
Hahahah, wel een goede zet dat je vriend hem nu gaat bellen, mocht hij gisteren wel thuis zijn geweest en tot 2 keer toe je vriend heeft aan zien komen en dan vandaag een telefoontje krijgt van je vriend.. ('ja, zo voelt dat buurman, als iemand je zonder dat je dat leuk vindt steeds contact/probeert te contacten'. Duivel )
Als hij zijn telefoon niet opneemt dan kan je vriend hem een sms sturen, met de vraag of hij hem even terug wil bellen. Als buurman daar niet op reageert diezelfde sms de volgende dag nogmaals..
Denk echt dat hij dan wel klaar is met jou stalken... denk je ook niet?
Ben benieuwd... .

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:23

eigenlijk zou jou vriend een paar berichtjes moeten sturen naar de buurvrouw
hoeft niks apparts te zijn, alleen om de buurman te laten voelen hoe het is en te laten zweten Duivel

ik vind die buurman hartstikke fout
ook al is TS dan niet 100% duidelijk geweest, ze heeft vanaf het begin duidelijk gemaakt dat ze niks voor hem voelde, alleen hij hoopt dat dat nog komt als hij maar blijft aandringen
zo van "Ze vindt me aardig dus wie weet wordt het meer"
en dat moet even uit zijn botte kop gewerkt worden Hamer

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:45

bah bah, blijkt dat idd toch 'n heule grote plank voor z'n kop heeft..
dat de TS de deur op 'n kiertje heeft laten staan is idd misschien niet zo goed geweest, maar ze heeft 'm wél laten weten dat hij er mee moet kappen...
ze heeft zoals ik begrepen heb ook de laatste tijd niet meer gereageerd op z'n smsjes...
maar als meneer dat niet wilt snappen kan de TS dr ook niks of iig niet veel aan doen, of misschien idd toch proberen te kijken wat je vriend kan doen Knipoog
trouwens ben ook wel benieuwd wat je vriend te weten is gekomen Tong uitsteken

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 11:26

Nou, hier dan eindelijk de update. Hopelijk de laatste!
Ik heb trouwens zelf gebeld! Ik was eigenlijk een beetje kwaad en teleurgesteld tegelijkertijd dat mijn eerste gesprek niets had opgeleverd. Ik wilde dat zelf rechtzetten.
Goed, hij had dus nog wel gehoopt dat hij meer contact met mij zou kunnen krijgen door weer rustig aan wat brave sms-jes te sturen en dat in de hoop om meer naar mekaar toe te kunnen groeien. Hij had ondanks alles toch nog stiekem de hoop dat hij het contact wel weer zou kunnen lijmen en weer opnieuw zou kunnen beginnen. De achterliggende gedachte is en blijft dezelfde, hij wil zijn gevoelens naar mij toe uiten. Ik, daarentegen, heb daar helemaal geen zin in. Daarbij heb ik nogmaals aangegeven hoe banketstaaf ik het allemaal vind naar zijn vriendin toe! Maar hij bleef maar zeuren over het feit dat hij er toch ook niks aan kan doen dat hij me zo leuk vindt. Sja, kan wel kloppen maar dan had toch beter eerst even beter bij de tegenpartij aangeklopt. Blijft het feit dat ik het nog steeds respectloos naar zijn vriendin vindt. Heb ook benadrukt dat ik geen burenruzie ambieer, maar enkel de grens trek! Ik wil die toespelingen niet meer, ik vind hem niet zo leuk zoals hij mij leuk vindt. Dat is nu niet en nooit niet, helaas! Ik wil dat de sms-jes stoppen.
Daarop heeft hij mij beloofd om mijn nummer te wissen en dat het dan hiermee stopt. Ik kon het even niet laten om te zeggen dat hij eens eerlijk moest zijn tegen zijn vriendin.
Hij had wel gehoopt dat dit tussen ons zou kunnen blijven, nee dat kan dus niet. Het heeft bij mij de afgelopen weken genoeg irritaties boven gehaald dat ik dit met iemand moest bespreken (mijn vriend dus).
Hij heeft de deksel nu duidelijk op de neus gekregen, ik heb ook duidelijk gezegd dat wanneer hij me werkelijk beter had gekend dat hij dan deze actie nooit had durven uitvoeren. Ik kan er dus echt niet tegen dat mensen door blijven drammen, hoe meer contact zij blijven zoeken hoe afstandelijker ik word. Als je met iemand voorheen 1 of 2 keer per week mee wandelde naast het paard naar de rijbak toe om over koetjes en kalfjes te praten, dan kan je niet zeggen dat je iemand kent. Had hij me beter willen leren kennen, dan heeft hij gelegenheid genoeg gehad.
Volgens mij heeft hij mij een klein beetje teveel op een voetstuk geplaatst en zijn eigen ideeën gevormd. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet leuk en aantrekkelijk ben, hahahahahahaha Knipoog
Maar, ik bedoel er eigenlijk meer mee dat hoe minder je van iemand weet, hoe ‘aantrekkelijker’ ze vaak zijn. Je ziet namelijk de ruwe randjes niet. Hij is er vandaag hopelijk op een iets duidelijkere manier achter gekomen dat ik ook ruwe randjes heb.
Ik ga er even vanuit dat dit echt het laatste is. Ik hoop eveneens dat het gevoel bij mij wat slijt en ik na verloop van tijd weer (redelijk) normaal hallo kan zeggen zonder die bittere bijsmaak.
Iedereen heeft mij echt hele goede en goedbedoelde adviezen gegeven. Anders had het misschien (onbewust) nog veel te lang aangesleept.
Geen ‘zachte heelmeesters, stinkende wonden’ meer. Afkappen en dat heb ik gedaan.
GIRLPOWERRRR . Voel me nu echt opgelucht en hoop dat dat zo blijft!!!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:29

Super dat je hem terug hebt opgebeld! En hopelijk is het nu voor hem ECHT duidelijk en stopt hij met die sms'jes.
Ergens hoop ik ook inderdaad dat hij een keertje eerlijk gaat zijn tegen zijn vriendin. Die arme meid weet wellicht totaal van niets!

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:35

Super

GIRLPOWER!!!! Whoosh!

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:36

Super van je dat je zelf hebt gebeld!!