Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alleen wel dat het het allemaal waard is, iedere seconde en iedere cent.
. Maar ik ben geneigd te zeggen "degene die het makkelijkst te redden is" ...
Blue_Eyes schreef:Je hebt mij nooit horen zeggen dat er niet een hoop bij komt kijkenAlleen wel dat het het allemaal waard is, iedere seconde en iedere cent.
Overigens heb ik ook nooit gezegd dat ik bewust kinderloze mensen niet begrijp![]()
. sonjim schreef:Zou soms wel handig zijn, kinderen in de opfok, hihi.
moest ontzettend lachen toen ik dit las.
) komen er heel eerlijk voor uit dat het vaak toch wel heel zwaar is, en dat wil niet zeggen dat we er spijt van hebben of het er niet voor over hebben.
. Ik ben een echte lekker-op-stap-mams.
.Bolieke schreef:Ik vrees dat we dat probleem hier hebben. M'n vriend wil wel een kind (ooit!) en ikke never.
... Maar over 5 jaar (ben dan begin de 30), zal er dus echt over gepraat moeten worden en ik ga geen kind nemen om hem te plezieren, dat snappen de meesten van jullie wel.
. Maar als je er over 5 jaar "pas" over gaat praten, lijkt het me nog veel moeilijker! Zeker als ieder bij zijn eigen mening/wensen blijft. Ik kan me zo voorstellen dat je allebei dan toch op een-of-andere manier teleurgesteld bent in elkaar, omdat je beide niet aan elkaars wensen kan voldoen.
).geerke schreef:lonneke schreef:nee, ik kan me daar niets bij voorstellen dat iemand kinderloos wil blijven.
ik snap wel dat mensen ze wel willen dus een beetje respect voor mensen die ze niet willen graag...
Less schreef:Vraag: is het voor jullie goed te combineren zwangerschap/moeder zijn en paard(en) houden op financieel vlak en qua tijd? O, ja en daarnaast ook een parttime baan?
.
!
.
) is uitgegroeid van één naar drie.Less schreef:Vraag: is het voor jullie goed te combineren zwangerschap/moeder zijn en paard(en) houden op financieel vlak en qua tijd? O, ja en daarnaast ook een parttime baan?
avaluna schreef:@Sterre: ietwat off-topic, maar wonen jij en je gezin in dat prachtige kasteel in Bayern?
Wauw!
:
.
. Less schreef:Vraag: is het voor jullie goed te combineren zwangerschap/moeder zijn en paard(en) houden op financieel vlak en qua tijd? O, ja en daarnaast ook een parttime baan?
Machonito schreef:Ik ben nu pas zwanger en ben 36 jaar