Kimberley_ schreef:prima
chaggie??
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Mening geven is inderdaad iets moeilijk, ik ben ook een tegenspreker. Natuurlijk niet in gevaarlijke situaties. Maar als ik later met een crimineel zit mag je niet tegenspreken of op fouten wijzen. Gaat nog moeilijk worden hihi

_Nancy schreef:katiavl schreef:Mening geven is inderdaad iets moeilijk, ik ben ook een tegenspreker. Natuurlijk niet in gevaarlijke situaties. Maar als ik later met een crimineel zit mag je niet tegenspreken of op fouten wijzen. Gaat nog moeilijk worden hihi
T lijkt wel alsof jullie er makkelijk over denken..
Maar een crimineel is super zenuwachtig dus een verkeerde actie is al genoeg om te schieten/steken..
Tja, ik denk (mening dus!), niet dat jullie zo moeilijk zullen doen en een weerwoord geven..

katiavl schreef:katiavl schreef:Mening geven is inderdaad iets moeilijk, ik ben ook een tegenspreker. Natuurlijk niet in gevaarlijke situaties. Maar als ik later met een crimineel zit mag je niet tegenspreken of op fouten wijzen. Gaat nog moeilijk worden hihi
Ik heb ook gezegd niet in een gevaarlijke situatie. De rest over tegenspreken en fouten wijzen bevind zich gelukkig veilig achter de gevangenismuren

katiavl schreef:Mening geven is inderdaad iets moeilijk, ik ben ook een tegenspreker. Natuurlijk niet in gevaarlijke situaties. Maar als ik later met een crimineel zit mag je niet tegenspreken of op fouten wijzen. Gaat nog moeilijk worden hihi
T lijkt wel alsof jullie er makkelijk over denken..
Maar een crimineel is super zenuwachtig dus een verkeerde actie is al genoeg om te schieten/steken..
Tja, ik denk (mening dus!), niet dat jullie zo moeilijk zullen doen en een weerwoord geven..
Kimberley_ schreef:Kimberley_ schreef:prima
chaggie??![]()
nee hoor

net als dat ik arrogant over kom.. ben ik ook niet(soms wel
) Kimberley_ schreef:En ik weet dat ik dat wel doe, is geen grootspraak.. heb vroeger te vaak het kaas van me brood laten eten en doe dit niet meer.. levert soms vervelende en soms ook gevaarlijke situaties op jammer dan
Kimberley_ schreef:kom ik wel vakernet als dat ik arrogant over kom.. ben ik ook niet(soms wel
)

_Nancy schreef:Kimberley_ schreef:En ik weet dat ik dat wel doe, is geen grootspraak.. heb vroeger te vaak het kaas van me brood laten eten en doe dit niet meer.. levert soms vervelende en soms ook gevaarlijke situaties op jammer dan
Oo, dus als jij wordt neergeschoten en dood bent, is dat dan maar jammer?
Nou, dan heb jij toch niet veel om voor te leven..
Want als je wilt blijven leven, dan zet je dat opzij, en geef je de crimineel de ruimte, zodat jij kans hebt om het leven te lijden wat je nu ook doet
Kimberley_ schreef:_Nancy schreef:
Oo, dus als jij wordt neergeschoten en dood bent, is dat dan maar jammer?
Nou, dan heb jij toch niet veel om voor te leven..
Want als je wilt blijven leven, dan zet je dat opzij, en geef je de crimineel de ruimte, zodat jij kans hebt om het leven te lijden wat je nu ook doet
Genoeg om voor te leven! Wie ben jij om te zeggen dat ik niets heb om voor te leven..
Meeste situaties komen juist doordat ik opkom voor vrienden/familie als ze het zelf niet doen.. of in een discotheek waar ik zie dat iemand verkeerd behandeld word

Kimberley_ schreef:geef maar een situatie dan met mij en een crimineel vertel ik je dan wel hoe ik zou reageren

nu draai ik me om en loop ik weg.......... de enige waar ik voor ga zitten is mijn kind! en mezelf, maar niemand anders
Meliaforever schreef:Mensen zijn snel aangebrand en dat zie je in dit topic al.
Je kan je mening niet meer uiten, je mag het wel..
Maar als je dat doet, in de meeste situaties lig je nokkie aan de andere kant van de straat..
Kimberley_ schreef:jij hebt jou mening en ik de mijne en ik weet wel wat ik doe
met je grote muil alleen red je het niet in de grote boze buitenwereld
en dan kan je als meiske nog zo sterk zijn, fysiek win je het nooit van een man als het op een handgemeen uit komt. KiWiKo schreef:Kimberley_ schreef:jij hebt jou mening en ik de mijne en ik weet wel wat ik doe
nee lief, je weet niet wat je doetmet je grote muil alleen red je het niet in de grote boze buitenwereld
en dan kan je als meiske nog zo sterk zijn, fysiek win je het nooit van een man als het op een handgemeen uit komt.

KiWiKo schreef:Kimberley_ schreef:jij hebt jou mening en ik de mijne en ik weet wel wat ik doe
nee lief, je weet niet wat je doetmet je grote muil alleen red je het niet in de grote boze buitenwereld
en dan kan je als meiske nog zo sterk zijn, fysiek win je het nooit van een man als het op een handgemeen uit komt.