. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
Geef het alleen aan de kittens, 's avonds beide een half kuipje. poes schreef:Foxy: ziekenkas voor 25 euro?Bij welke is dat? Ik betaal 5 per maand (CM). Hospitalisatieverzekering heb ik niet

)
. Helaas heeft de hond voedselallergie, dus die eet tegenwoordig voor dik € 3,00 per dag aan Carnibest weg. Robijntjah schreef:Ik denk dat wij rond de 40 in de week zitten met zijn 2en
Isabonny schreef:Robijntjah schreef:Ik denk dat wij rond de 40 in de week zitten met zijn 2en
Ik snap echt niet hoe mensen dat voor elkaar krijgen. Ik gaf 10 jaar geleden al ƒ 75,00 uit voor ons tweeen. Wat eten jullie dan? Alleen Ravioli?![]()
Ik koop de goedkoopste sinas en lemon als frisdrank , € 0,35 per 1,5 liter bij C1000 (ook al € 0,10 goedkoper als de limo bij de Aldi). Wij snoepen bijna niet, alleen chips..en die koop ik alleen maar van Lays, omdat we de rest echt niet lekker vinden. Maar daar gaan ook geen 3 zakken van op in de week!
Zitten in die € 40,00 dan wel de wasmiddelen, zeep, shampoo e.d.?
. Ook koop ik als de verse pasta in de aanbieding is meteen veel en dat gaat dan in de vriezer. De Super de Boer heeft de laatste tijd vaak diepvries van Iglo heel goedkoop, dat is dan wel nog maar 2-3 maanden goed in de diepvries. 400 gram wokgroente met saus of wokvis met saus voor 69 cent, daar hoeft dan alleen nog rijst of mie bij (goedkope ingrediënten) en vlees/vis/tofu of groente (kun je zo duur maken als je zelf wilt). Laatst hadden ze ook diepvries kant en klaar maaltijden die normaal 4€ zijn voor 2€, meteen een hoop ingeslagen, ideaal als je in je eentje even snel een gezonde makkelijke maaltijd wilt.
. Appelmoes wordt door mijn dochter veel gegeten, dus dat zal wel weer wat gaan schelen, maar ook geen €'s per week. Ik krijg regelmatig groente uit de tuin van de buren. Zo heb ik dit jaar heel wat asperges weggegeten
. Ik zie de rijen prei al weer staan. Daar zal ze binnenkort ook wel voor omkomen, omdat ze het niet opkrijgt allemaal
. 
Ik koop gewoon Elvive shampoo en Dove producten etc. Qua wasmiddel heb ik de zakken/pakken van Dobbelman, heel goedkoop en ik doe er heel lang mee. Ik doe echt een paar maanden met 1 pak wat nog geen 4 euro kost. Ik heb dan een pak voor kleurwas, een pak voor witte/hoofdwas en voor donkere vloeibare heb ik eigen merk nettorama voor nog geen 3 euro, daar doe ik ongeveer 1,5 a 2 maanden mee en wasverzachter betaal ik ook iets van 2 a 3 euro, gewoon zo''n grote fles van robijn.Isabonny schreef:Het verschil moet hem volgens mij dan toch echt in de wasmiddelen, shampoo e.d. zitten. Het kan gewoonweg niet dat er zo veel verschil in zit; zelfs niet met hetgeen ik aan de kippen voer. Dat zijn echt geen gigantische hoeveelheden.
marleen_usar schreef:Even een tip voor wc papier en kinderen,als wij een neiuwe rol ophangen duwen wij er tegen aan.De rol is dan niet rond meer en rolt minder snel af zodat je ook minder velletjes gebruikt.