Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prisca schreef:Luxx is snap je probleem er niet mee leg eens uit?.
manie schreef:Diablo schreef:
Is dit echt waar? Dan wordt er dus echt met twee maten gemeten......
Dat is toch niks nieuws??
Tieneke schreef:x_Irisje_x schreef:
Kan dat? Lijkt me sterk
Om via haar IP iets te doen, moet die persoon achter haar computer hebben gezeten.
Mayflower_ schreef:Goh. RK een BOT.. Vind het wel jammer dat we haar kant van het verhaal nu niet kunnen horen, zo kan je wel makkelijk je conclusies trekken.
Cayenne schreef:Een jaar is zo voorbij hoorZe kan het daarna gewoon opnieuw aanvragen.
AnneOmie schreef:En luxx.... leven en laten leven! Snap totaal niet wat het jou aangaat wat een ander in zijn/haar vrije tijd doet!!
Angie_ke schreef:Cayenne schreef:Een jaar is zo voorbij hoorZe kan het daarna gewoon opnieuw aanvragen.
Is dat zo? Omdat er in het andere topic staat dat ze permanent gebant is... vind ik wel wat extreem hoor.
Jolliegirl schreef:zoals ik net al zei!
als RK NU hierheen komt... kan ze gewoon een nieuwe account maken op mijn pc!
echt bannen kan je niemand!
VivaLaVida schreef:Iedereen heeft het er wel over dat bokt met 2 maten meet, maar dat doet iedereen geloof ik zelf ook. Want voor RK is het heel erg en oneerlijk dat ze gebanned is, maar als zoiets een minder famous iemand zou gebeuren zou iedereen zeggen: Tja eigen schuld.
Fouten maken is menselijk, ook voor RK, en of ze het nou wel of niet gedaan heeft; het zou goed kunnen dat ze terecht gebanned is, helaas komt dat bij weinig mensen op in hun hoofd.
Niks slechts over RK trouwens.
luxx schreef:Prisca schreef:Luxx is snap je probleem er niet mee leg eens uit?.
ik heb geen probleem, als je nog een klein stukje verder gelezen had had je dat kunnen zien.
vind de heftige reactie's gewoon grappig, that's all.