Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
Maar soms als ik alleen slaap pak ik toch mijn hond er weer bij. Kan er niks aan doen, vind het gewoon gezellig en prettig en schaam me er ook niet voor.
3Hearts schreef:Ik heb d'r ook een, een afgeraffeld knuffel hondje. Blijft altijd in m'n bed, ik verstop 'm niet ofzo.
Weet dat 9 van de 10 mensen die ik ken toch ook stiekem of niet stiekem een knuffel in hun bed heeft liggen.
Mijn hondje heet trouwens hondje.

AaronYve schreef:En als jullie op vakantie gaan, gaat de knuffel dan ook mee?
En wat als je hem bent vergeten, kan je dan wel slapen?

AaronYve schreef:En als jullie op vakantie gaan, gaat de knuffel dan ook mee?
En wat als je hem bent vergeten, kan je dan wel slapen?

, vaak gewoon als opvulling ^^ 
De bruut haha!sappho schreef:Haha ik ben zo blij dat er meer mensen zijn met een knuffel!
Ik heb mijn gele teddybeer al mijn hele leven (19 jaar dus) en ja Floortje slaapt altijd bij mij in bed! Mijn vriend weet dat en vind dat als hij er is floor weg moetDe bruut haha!
Ben op dit moment in Grand Bahama en heb mijn Floor niet meegnomen ... en ik moet jullie zeggen het is wel eenzaam!
KiWiKo schreef:Yep ik heb altijd mijn knuffel in bed![]()
![]()
een bijna 10 jarig meisje luisterend naar de naam Sanne![]()

heeft hij ook wel verdiend haha ..
) daarmee lag hij op de lamp en dat is ook ingebrand, toen heeft mijn moeder heel creatief dat weer dichtgemaakt door er een zwarte lap aan de bovenkant tegenaan te plakken (zo was zijn gehemelte weer gemaakt) en aan de onderkant ook zwart met een rood tongetje
toen leefde die weer