Als je dan 1 echt leuke foto hebt om uit te vergroten en deze foto's nog leuk bewerkt denk ik dat je wel waar voor je geld hebt.
En hey, jullie hebben toch een leuke dag gehad? Dat is nog altijd het allerblangrijkste

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yinari schreef:Ah, en dit is precies de reden waarom ik al twee keer een trouwreportage heb afgeslagen. Huur maar een prof, ik doe het niet haha.
Muzefee schreef:Wat waren de afspraken over de resolutie van de foto's? Gezien de foto's die ik heb mogen ontvangen, om mijn mening er over te vragen, lang niet af te drukken zijn tot groot formaat. Sterker nog, 13x18cm zal het uiterste zijn, wil je kwalitatief goede afdrukken hebben.
Citaat:Ook zag ik dat er met de buitenfoto's met een dermate hoge ISO is gewerkt en de foto's lijken ook nog wat extra verscherpt. Dit is enorm zonde, vooral als je bedenkt dat een bruidspaar vaak wel een mooie foto in huis wil hangen.
Nouks schreef:Muzefee schreef:Wat waren de afspraken over de resolutie van de foto's? Gezien de foto's die ik heb mogen ontvangen, om mijn mening er over te vragen, lang niet af te drukken zijn tot groot formaat. Sterker nog, 13x18cm zal het uiterste zijn, wil je kwalitatief goede afdrukken hebben.
Pardon, hoe weet jij überhaupt hoe groot de hi-res bestanden eigenlijk zijn? Wie zegt dat Nikki ze op het grootst mogelijke formaat heeft geuploaded?
Muzefee schreef:Dat staat er helaas niet meer in, maar een beetje fotograaf kan aan de korrel wel zien of die hoog was ja/nee. Bij één van de binnenfoto's heeft ze nog wel gegevens in de foto, daarbij heeft ze ISO 400 gebruikt en daar is redelijk wat korrel te zien. Wellicht een probleem van de camera.