_Nancy schreef:vrouwke schreef:moest vanmiddag werken![]()
ik wil volgende week wel ff met je mee
Dan samen 'iets uitzoeken' in die trendstore
*Zucht, ik weet het écht niet meer hoor..
ja, ff neuzen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Nancy schreef:vrouwke schreef:moest vanmiddag werken![]()
ik wil volgende week wel ff met je mee
Dan samen 'iets uitzoeken' in die trendstore
*Zucht, ik weet het écht niet meer hoor..

Carmenn_ schreef:**Bukt zich**
**Pakt _Nancy's schoenen**
**Haalt het moed er uit**
**Stopt het moed in d'r hersenen**
**Ziet _Nancy met D uitgaan**

.

_Cubby_ schreef:Hey,,
Ik heb stiekem meegelezen..![]()
Maar ik zou als ik jou was gaan denken van:
Stel nou dat er opeens een ander meisje voor JOUW
neus hém uitvraagd..
Nou,, dan kan je jezelf wel een knal voor je kop verkopen natuurlijk..
Dus om dát te voorkomen, ga jij het gewoon maandag vragen!![]()
Dat werkt iig bij mij HEEL GOED![]()
Majah, niet iedereen is hetzelfde natuurlijk
Groetjes

Misschien reageert er nog wel een leukere ^^ _Nancy schreef:Waar ik van baal?
Precies, dat ik niks heb gezegd!!
Ik heb t idee dat ik werd gestraft vandaag, omdat ik vrijdag avond mijn kans liet schieten!
IK ga hem maandag aanspreken, als hij binnekomt en anders een keer dat ik bij hem in de winkel kom!
Ik wordt echt boos op mezelf om hem zomaar aan mijn vingers te laten ontglippen..
Maar het is zo moeilijk,, xD
imd schreef:Anders zet je je email op iedere fanta flesMisschien reageert er nog wel een leukere ^^

Luna_Muse schreef:_Nancy schreef:Waar ik van baal?
Precies, dat ik niks heb gezegd!!
Ik heb t idee dat ik werd gestraft vandaag, omdat ik vrijdag avond mijn kans liet schieten!
IK ga hem maandag aanspreken, als hij binnekomt en anders een keer dat ik bij hem in de winkel kom!
Ik wordt echt boos op mezelf om hem zomaar aan mijn vingers te laten ontglippen..
Maar het is zo moeilijk,, xD
Moeilijk he? Ik weet het... tis vreselijk om te doen, maar wie weet wat voor leuks je er voor krijgt![]()

vera_pino schreef:heb even zitten lezen en zo zou ik denk ik ook zijn echt mezelf voor mijn kop kunnen slaan en vervolgens stug niks doen![]()
wat als je nou 1 flesje fanta achter bij de kassa houd en daar dan je nummer op zet
komt hij binnen. zeg je wil je fanta? heb ik hier al klaar staan![]()
mischien een idee maar ik zou daar het lef ook nog niet voor hebben denk ik
. lindatje schreef:Vraag maandag gewoon hoe z'n weekend was, waar ie geweest is, of het leuk was en als dat zo is vraag je of ie daar volgend weekend weer is en dat je hem daar dan misschien wel ziet.
_Nancy schreef:vera_pino schreef:heb even zitten lezen en zo zou ik denk ik ook zijn echt mezelf voor mijn kop kunnen slaan en vervolgens stug niks doen![]()
wat als je nou 1 flesje fanta achter bij de kassa houd en daar dan je nummer op zet
komt hij binnen. zeg je wil je fanta? heb ik hier al klaar staan![]()
mischien een idee maar ik zou daar het lef ook nog niet voor hebben denk ik
neeeeee dat durf ik niet xD
Ik durf m niet eens aan te kijken als hij te dichtbij is..
Laat staan op een afstand,, enhij loopt altijd zo snel de winkel binnen..
Heb amper de kans om hoi te zeggen.. en hij is al verdwenen tussen de schappen
secricible schreef:een envelop met zijn naam met daar een brief in? En die bij zijn werk afleveren. Of misschien zijn fanta in een tasje doen (kweet niet of die extra kosten bij jullie?) en daar die brief in doen?

en vooral blijven lachen
purny schreef:Zie dit topic net pas voorbij schieten. Ik had ook een leuke jongen ontmoet die bij mij boodschappen komt doen. Begon gewoon een praatje te maken over het artikel, tweede keer ben ik heel erg brutaal geweest en heb ik hem mijn nummer gegeven. We zijn een paar keer weggeweest en nu hebben we iets met elkaar. Gewoon zeker van je zaak zijnen vooral blijven lachen
Want ik heb me laatste dag hier ...